Publicerat
Kategori: Novell

Min efterlängtade kärlek

Han var så söt!!
jag kollade på honom med mina fina blå ögon. Han såg mig inte.
jag märkte att det inte var någon ide. jag var tvungen att inse att han inte gillade mig, men hur kunde jag göra det? när allt min dröm var att jag skulle bli tillsammans med honom och att vi skulle gifta oss. ändå så var jag den populäraste tjejen i skolan och jag gick i 9:an och var 15år. det bara kryllade killar omkring mig. det var underbart liv. men den jag ville ha fanns inte i mitt liv.
Skolan hade slutat och jag skulle öppna mitt skåp. det började bli mörkt ute och helA skolan var tom förutom min klass. ijuförsig så kunde jag stannat men jag gick hem istället. jag satte mig i fönstret och tänkte på hur underbart det kunde vara om en pojke kom in genom dörren och bara kysste mig.
Det blev så för inte alls länge sedan när jag hade drömt klart kom det in en kille genom dörren och sprang fram till mig och sa: jag älskar dig!!!!!
Du är världens bästa tjej. Jag har köpt en sak till dig.
HAn satte sig på knä och tog fram en ask med en ring i. Och sa: Linda vill du bli tillsammmans med mig.
jag var helt förvandlad. Men det var killen som jag gillade. Det här var livet men till sist j sa jag Ja. han satte ringen på fingret och kysste mig. Det var en diamant. han hade vunnit 10.000kr på en trisslott. Det här var livet. en kille och en diamant ring. Jag visste inte mer vad jag kunde önska mig. Jag sa att jag var tvungen och gå hem. klockan var 16.00 och jag gick hem som jag hade sagt. Men han följde mig hem och hemma var det ingen (troddejag det) Plötsligt dök hela familjen upp och sa:GRATTIS TILL EN HELT NY SAMBO. ifall du vill så kan du flytta hemifrån. din kille har fixat en lägenhet bredvid skolan. så du får flytta dit ifall du vill.
Jag var överlycklig ingen kunde nånsin vara så lycklig som jag var i den stunden.

Nu har det gått tre veckor och jag bor tillsammans med min pojkvän. Livet är underbart. jag går inte i skolan längre utan jag har redan börjat jobba. Jag fick såpas bra betyg så jag behövde inte jobba. Nu jobbar jag som artist som åker runt överallt och sjunger. Jag samlar på mig pengar hela tiden. Jag har tre barn jag har hand om från ett skolhem. den ena är 1 år och heter Josefin. den andra är 6år och heter Pontus.Och den tredje är 5 år gammal och heter Madelene.

Alla är jättelyckliga!!!



Linda

Skriven av: Linda Forselius

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren