Publicerat
Kategori: Novell

Min fru i annans famn

Så fort jag kom i matsalen såg jag att bordet var dukat för en festmål. De höga stearinljusen, de gula rosorna , värmen av den flammande brasan mjukade upp musklarna så att de längtade efter att vila i någons famn. På bordet stod två glas vin och framför allt den svaga doften av stekt kött från köket kom det första, varma deglet att rinna i munnen på mig.

jag kände hur jag väntade det ögonblick då Francesca skulle se mig upptänd efter hennes kvinnliga värme och hur jag skulle kyssa henne varmt och innerligt.

Glädjeljud kunde höras i ett avgränsande rum, det min frus småskratt som återkastades i huset. Jag gick så lätt som en liten fågel för att ge henne ett älskvärdare mottagande. Men när jag kom dit...

Jag såg döden i ögat; min fru i annans famn. Jag hörde dånet i örat; min brors fnissningar ekade mellan väggarna. Jag stod orörlig och höll andan. Jag kunde höra mitt hjärta dunkade som om det ville ut ur bröstet.

Jag kände hur det svårt att minbror sträckte en hand och rörde vid min fruskropp, hennes kvinnliga värme spred från henne till honom.

Jah tittade på min fru och sedan på honom i tur och ordning. Det var som jag ville påminna de om att jag var vittne till denna otroghet.

Skriven av: Wasim Jamil

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren