Publicerat
Kategori: Novell

Mördaren

MÖRDAREN!

När jag tänker tillbaka ångrar jag mig djupt…
För länge sedan när jag och min mor var ute i skogen för att plocka lite lingon så tyckte inte jag att det var så skoj så jag sa ”mor min jag går lite lägre bort för att se om det finns mer lingon där borta”…
Då sa morden ”javisst raring gör du så”… Så då började jag gå… Sen efter en stund så kom det en liten flicka som kom fram och frågade mig hur mycket klockan var. Jag sa att den är kvart i sju. Okej tack så mycket, sa hon och gick. Konstigt nog gick jag efter henne… När hon såg mig gå efter henne så började hon att gå fortare och till sist så sprang hon, dum som jag var sprang jag i kapp henne, sen så bara det hände, jag fattar inte att… Att jag kunde göra något sånt dumt som att våldta en liten flicka på 9 års ålder och hela 10 år mindre än mig… efter ca två veckor hittade hennes granne henne död ute i skogen. Jag ångrar mig så mycket att jag själv gick till polisen och sa det. Och nu har jag kommit ut ur fängelset och är 43 år, jag har slösat bort hela mitt liv…


slut

Skriven av: emelie

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren