Publicerat
Kategori: Novell

Mstikens känslor o tankar. .

Tycker om denna person så enormt mycket. . .vet inte hur ja ska beskriva det riktigt, men ja. . när denna vandrar runt eller kommer emot mig. . det pirrar i hela kroppen, och det går inte en minut att jag inte går runt o tänker på dig. . .men varför drömma om sådana underbara saker man dock inte kommer att få..
jag, personligen anser nämligen att jag alltid sett enormt ful ut och att jag inte skulle duga åt en enda tjej. . det är min åsikt sen om folk håller med eller inte är en annan sak. .men det är nog meningen för mig att leva singel, tror ödet vill det med mig. .jag har ju trots allt lärt mig att leva som singel ett bra tag nu så. . klart att man tänker på Erica också. . var ju den tjej man var ihop med längst, och ärligt talat nästan den enda tjej jag har varit tillsammans med också. .så nu vet ni det. . livet e fan skit. ., ett tales sätt är att det blir vad man gör det till, men hur jag än försöker går det inte ändå. . . .får nog fortsätta drömma om dig. .mer blir det väl inte kanske. . hur gärna jag än skulle vilja. . så mycket jag bryr mig om dig. . men en som du. . . .hm. . . nej,. . . tror inte en sån skulle kunna leva med en sån som jag . .tror inte det. . för utseendet. . främst. . . . . . . andra saker som skiter sig, , , har fått slutat med det jag någonsin engagerat mig mest i. . boxningen. . sen jag var nio år har jag hållit på med detta.. så fick jag beskedet från mina läkare att eftersom jag burit på en hjärnskada sedan tid längre bak så fanns risken dock så var den stor att om jag fortsätter högst två matcher till finns en stor chans att jag blir blind. . så alternativen var inte så många. .fick sluta med det. . vad finns det kvar nu? jag? bara jag. .jag har 100000000000000 bekanta. . . men just dessa vänner med guldkant. . vart finns dom? Niklas. .en trogen vän. .vet att jag kan lita på han. . men det är inte som det har varit. en annan nära vän. han flyttade. . känns, eller jag vet inte. . men det kändes som allt försvann. .allt var bortglömt. .går det att lita på människor idag? Känner mig så ensam. . vad tycker du mina läppar säger när jag ler? Lycka? kanske. . . . på utsidan.. .men på insidan ser personen inte de såren som blöder och skriker .försöker le. .försöker dölja min ropa på hjälp. .att folk inte ska märka min svarta blick som följer mig dagligen. . vill födas om på nytt. .börja om på nytt. . någon annan stans. med flickan jag tänker på så mycket kanske. .vad ser jag när jag tänker tillbaka på mitt liv i helhet? besök hos sjukhus, fester, sorg, lycka till viss mån. . . men vart finns det där speciella. ? Vart finns detta som inte är det, det skall vara. . biten som gör min kropp tom. . massa hål som e tomma. .när jag var liten önskade jag mig mycket. . till o med då satt jag och bara önskade mig ett nytt liv. . men det berodde på ett par saker. . inte mina föräldrar inte, dom är underbara,, ,men min kropp, mitt utseende. .då var min högsta önskan nytt ansikte. . jag ville att en söt flicka skulle gilla mig. .tyckte dock kraven var höga redan då.. har det blivit någon förändring? hmz, nej. tror inte det. . .jag försöker bara kolla in i väggen. men väggen börjar plötsligt som vid alla andra tillfällen skimra sig. .en bild utav dig börjar komma fram. .tänker så på dig. . kanske en dag.. . kanske inte. . kanske är död imorgon. vad skulle det göra för skillnad? Mitt liv störar nedför, frågar är om det någonsin skall vända?! Det kanske det gör. . om några år. .men nuläget är nuläget och man får leva med det och inte flyga iväg i fantasierna oh tänka vad jag gör om säg så där om tio år. .vi lever i nuet. .varför denna smärta som jag skrivit om? är det för att folk skall tycka synd om mig? Vill du det är det upp till dig, men det är deffenetivt inte mitt syfte med denna text. . det är kanske inte jag heller som skriver nu. kanske är det mitt hjärta. .men min tanke på allt är nog just ensamheten. . kommer det någon gång finnas en flicka som skulle våga berätta sina känslor som hon skulle haft för mig? Eller skulle jag våga säga det och vara medveten om att jag kanske kommer att få ett hån len rätt upp i ansiktet. . för vem vill ha en ful pojke?. .får nog kanske tacka de som jag verkligen VET att de finns där. . och som jag nämde tidigare. de där 10000000000 bekanta. .ni finns också i mitt hjärta, men på en annan plats och med andra känslor. .men det är en som har den största platsen där. . kanske du känner på något sätt att det kanske är du när du läser detta? Är det? ja vem vet? Vet jag? Vet egentligen du?.. . . . . . . . . . kram på er alla i värden, en kram behöver alla ibland lite då och då. .K.R.A.M. . .

Skriven av: Micke

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren