Publicerat
Kategori: Novell

Offrer i Thailand

Det hade gått 14 dagar, semestern var slut och jag hade gillat honom dom där 14 semesterdagarna.

Han hade pratat med mig varje dag sen jag kom ner till phuket och jag var såklart jätteglad.

Jag blev kär direkt , jag visste inte vad han var ute efter igentligen.

Jag visste ingenting.

Dagarna gick och vi fortsatte prata med varann, han jobbade med att sälja kostymer och han pratade hela tiden

om att man skulle köpa en.

Men jag var inte intresserad, inte av något sånt.

På kvällarna stod vi alltid och pratade om vad jag skulle hitta på, på kvällen.

Jag svarade att jag inte visste och han bjöd ut mig.

Men jag vågade inte riktigt följa med honom ut på en bar.

Det fanns så mycket skit som kunde hända, man var ju liksom i ett främmande land med en främmande kille.

Jag tackade iallafall nej , och han sa att vi kunde ta det en annan gång.

Sista kvällen innan resan hem, så var jag hos honom i hans butik.

Min styvpappa satt och pratade med den såkallade 'bossen', det var själva verket chefen.

Han var trevlig och pratsam.

När min styvpappa hade pratat klart med bossen så gick han hem, och bossen gick

upp till hans boende.

Nu var det bara jag och killen kvar , hans namn var 'Mr No name'.

Men tillslut fick jag fram hans namn 'Kisor'.

Kisor hette han , och nu var det vi två, jag satt i en soffa och han stod upp.

Han skulle gå och handla mer öl till honom , innan han gick klappade han mig på kinden.

Det var väl okej tänkte jag.

När han kom tillbaks skulle han fixa lite med några papper och beställningar.

Jag satt och väntade jag höll på att somna eftersom jag hade druckit ganska mycket innan jag träffade honom.

Men jag hade spytt på hotellrummet och hunnit piggna till.

Druckit massor av vatten och kopplat av.

Jag satt iallafall i soffan och nu var han klar med arbetet.

Han sa att vi skulle gå upp till honom, så jag sa ja och trodde att allt var okej.

Jag var glad och lycklig att jag äntligen fått träffa och prata med honom mer och mer påriktigt.

Så vi gick ut ur hans affär, och in till ett hotell som låg precis brevid.

Inne på hotellet fixade han en nyckel, då tänkte jag att han kunde väl inte ha ett hem på ett hotell.

Eftersom thailändare är rätt fattiga av sig.

Vi gick upp för dom jobbiga trapporna in på ett ganska fint hotellrum, sen satt jag mig ner i sängen och han skulle bara kuta ut och köpa

mer öl till sig.

Han drack rätt mycket den kvällen , men jag tyckte inte att han var berusad.

Jag satt och väntade ungefär 5 minuter, sen kom han tillbaka.

När han kom log han mot mig och jag log tillbaka.

Han tog av sig skorna och jag tog av mig mina flipp flopp.

Han började bete sig konstigt , dra av mig kläderna och sen drog han av sig sina kläder.

Jag visste inte hur jag skulle reagera, jag blev förvånad.

Jag ville inte att han skulle röra mig.

Nu blev jag bara rädd för han, för vad som skulle hända och ske den här kvällen.

Han knuffade mig ner i sängen och våltog mig.

Jag ville bara få bort han, han log mot mig men jag log inte tillbaka.

Jag visste inte vad jag skulle ta mig till, här låg jag i sängen med en kille som jag tyckte verkade schysst och snäll.

Men nu var han helt annorlunda.

Jag försökte ta bort honom , drog i hans armar , sparkade på hans ben.

Ingen funkade, han sa till mig att han hade gått på thai boxning och det var verkligen omöjligt att få bort honom.

Jag var tvungen att ligga i sängen mot min vilja mest han fick ta för sig, jag förstod igentligen inte att jag blev utnyttjad och våldtagen förns jag var tillbaka

på mitt hotellrum.

Han fortsatte och ligga i sängen, mest jag bara ville därifrån.

Jag ville bara bort från allt , bort från helvetet jag var i just då.

Jag tyckte om honom , varför gjorde jag det fortfarande när han höll på?

Jag var dum som gick på allt, allt som han hade sagt.

Att jag var söt och allt.

han utnyttjades bara för att han ville ha en sak.

Jag BLEV hans offer.

Nu kan jag ha fått en sjukdom för livet, jag vet ingenting längre.

Jag är helt knäckt.

Skriven av: Hemlig

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren