Publicerat
Kategori: Drama noveller

Pojken som inte vill vara vid liv...

Det var en gång en pojke som had det väldigt tufft hemma. Hans mamma satt inne för sexuellt övergrepp, och hans pappa var ”alkis”. En dag så skulle han gå till affären för att köpa droger, men på vägen så träffade han en hemlös man med mycket skägg och hår. ”Den här killen har nog en skog på sitt bröst” tänkte pojken. Pojken gick fram till den hemlöse och sa: ”hit med pengarna” då svarade den hemlöse: ”men lille pöjk jag har Inga pengar” och dö svarade pojken ”jahopp, men skägg har du iallafall”. När pojken kom hem til sin fader så kom han på att han hade glömt att köpa droger till sin far. När fadern kom på han så tog han fram en kvast och började smiska honom. ”Ajajajaj” stönade den lilla pojken ”HAHAHAHAHAHA” sa fadern. När det hela piskandet var över så gick han in i garaget och hämtade ett rep och en pall, i garaget så fanns det en krok. Pojken satte upp repet, ställde sig på pallen, virade repet runt hans hals, sparkade undan pallen....

Skriven av: Gustav Hedlund/gurray

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren