Publicerat
Kategori: Övernaturliga noveller

REVENGE!

‘Gamer_Partiet
Om jag skulle starta ett parti, skulle jag förändra mycket i Sverige. Folket skulle se någonting som de har aldrig sett förut. Hela världen skulle se nåt nytt, nåt som eleverna över hela världen har önskat och drömt om, men de aldrig tänkte på att göra detta på riktigt, de tog det bara på skoj!
Men nu är det tiden för detta! Nu är det dags! Det är inte alls omöjligt. Bara om eleverna över hela världen samlade sina röster och samarbetade, då,,, bara då skulle det hända.
“THE GAMERS LORDSHIP”, då kommer eleverna styra över hela världen efter en jättelång lidande, hemska och skit långa skoldagar som tar aldrig slut, ungefär hela dagarna är skoltid och man får knappt någon tid att sova. Då kommer det vara tiden för vår “REVENGE” från lärarna som gör prov bara för att stressa eleverna och utnyttja dem, 10 läxor om dagen och man får aldrig ha en helg i lugn och ro. Allt det här är fakta, det här är ingen överdrift av det som händer för oss. “Stackars OSS..” :’,(.

Men då kommer det vara tiden för vår makt! Yeeeee!
Skoltiden kommer eleverna diskutera och bestämma om.
Jobben kommer vara beroende på hur bra man är på att gama om man har dåliga betyg.
Lärarna får nästan inte bestämma över nåt.
Absolut inga prov!
Varannan dag kommer det vara skola.
Helgerna som lördag och söndag kommer vara tre dagar.
Man får pengar på hur bra man är på att gama.
Om man mycket bra på att gama får man mer pengar.
Skatten kommer att användas för att alla ska få en gamingdator.
Gamings metoder kommer att kosta mindre.
Varje Dag på morgonen kommer alla att ha en idrottslektion även om man inte vill. Man är tvungen.
Alla över 18 kommer att jobba minst 4 timmar om dagen, men fortfarande 3 dagars helg.
Man får jobba även om har ingen utbildning, men man får en liten utbildning innan man jobbar.
Om man har ingen utbildning får man inte jobba vilket jobb som helst, t.ex: läkare, lärare eller sjuksköterska.
Mer allvarlig sjukdom man har blir det snabbare vård.
YEEEEEEEEEE!

Jag är en 14_åring som har börjat skriva noveller. LOL XDDDDD
Världs_"223r2r"lidande är medlem sedan 2018 Världs_"223r2r"lidande har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren