Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Stora Stora Vargen




JÄGARN eller stora,stora vargen.

Det knäppte och sprakade i vedspisen och maten doftade ljuvligt. Det var en torsdagskväll och snart påsk, vi satt och planerade för en semesterresa och hade slagit upp ett par glas med rödvin som vi satt och smuttade på.
Då ser jag en bil som svänger i och kör upp på parkeringen, vi får visst besök sade jag, O nej det är Jägarn, sade Petra. Han kände säkert doften från vildsvinskotletterna.
Gå och möt honom i dörren, så tar jag fram en tallrik till. Hämta samtidigt ett par flaskor vin, eller ta in en box.

Öppnade dörren för Jägarn, du kände visst på dig, sade jag till honom att vi just höll på att stekta de sista av vildsvinskotletterna.

Det är bara att komma och sätta sig till bords.
Du dricker väl rödvin i dag, eller måste köra nykter.

Jodå ett glas kan jag man säkert dricka, men inte behöver ni bjuda på mat. Jag har varit och plastat in lite hjortstek, så jag tänkte fråga om ni ville ha, sade Jägarn.
Köpa menade menade han som vanligt, men priserna var humana och en kvälls småprat över ett par glas vin kunde vara trevligt. Petra gillade förresten att prata med honom om maträtter och liknande.
Efter några timmars spånande och vindrickande ville han bjuda på ett par skivor välhängd marinerad hjortfilé. Petra gillade att testa nya saker och plockade fram mörkt bröd och smör. Nu passade jag på att tacka för mig med ursäkten att jag skulle upp tidigt i morgon, undvek på så sett att prova det råa köttet.

Jag viskade till Petra att, inte kan han köra bil hem efter så mycket vin, försök få honom att sova över i soffan.

Vad gör man inte för sina vänner.

Det här ordnar sig sade hon och mumsade på hjorten, sköljde ned det otroligt möra köttet med rödvin, gå och lägg dig nu vi tar hand om disken.

Jag klädde av mig och lade mig och somnade. Sov en stund, men vaknade mitt i natten och märkte att dubbelsängen var tom, jag låg fortfarande ensam på andra våningen. Det var ovanligt tyst eller hörde jag inte ett svagt stönande nerifrån köket. Dörren var antagligen inskjuten eller stängd så det det hördes bara mycket svagt.
Inte låg Jägarn och sov och inte hade han åkt med bilen heller. Den stod kvar när jag tittade ut från balkongen.
De hade väl fortsatt med pratet för det brukade de kunna göra. Då hörde jag ett ganska välbekant skrik och smög ned för trappan, gläntade lite på dörren. Såg Petra som stod med ett knä på varsin stol och lutade armbågarna på bordet. Hon var naken och kläderna låg i en hög på golvet.

Jag såg rakt in i fittan på henne, så mycket som nu syntes av den för den var fylld med Jägarns kuk, som pumpade på frenetiskt. Hon var tydligen nära utlösning och det var de bekanta skriken jag hört ditt upp.
Tänkte först smyga tillbaks, för det var försent att göra något nu, vi fick väl prata om det i morgon tänkte jag. Synen var bara lite för spännande, gillade vad jag såg, även om det var min fru han knullade så var det en vacker syn när hans bamse till kuk pumpade hårt in i hennes fitta.
Lite avundsjuk blev jag, för så här stor var jag inte. Hon verkade njuta otroligt av knullet.
Skriken kom tätt så snart skulle det säkert gå för henne.
Kände att min kuk hade rest sig i kallingarna, det var väl bara att gilla situationen och runka till föreställningen.


Han bara ta ut kuken ur kallingarna och börja dra på förhuden långsamt fram och tillbaks. Då han blev klar för utlösning och drog ut den, sköt en skvätt mot hennes sexiga stjärt.
Hon vände sig snabbt och gick ner på knä på golvet och sög in kuken i munnen, jag såg hur hon hulkande svalde hans sperma, när hon slukade resten av sprutet. När hon drog ut ollonet ur munnen, såg jag hur sperman rann i via ränder ned för hakan.
Nu tittade hon mot dörrspringan och jag förstod att jag var upptäckt. Knackade på dörren och gick in med kuken i vädret och frågad får jag vara med en stund och leka.

Stämningen kändes lite tryckt först men när jag bad om lite påfyllning i vinglaset, Petra fyllde ett glas ur en box som jag fick. Skålade för ett fint knull och vi satte oss på stolarna. Jag såg att Jägarn började leta efter kläderna, men då sade jag det är väl onödigt att sluta nu när ni är igång. Jag han ju inte runka klart så någon av er kan fortsätta med att hjälpa mig.

Petra kom fram och började smeka min kropp och försökte runka på kuken. Jägarn hällde i sig ett par glas vin och jag bad honom slicka hennes bröst så att vi kom igång ordentligt.
Kuken gillade massagen och den blev hård och sprutvillig, vem av er vill fortsätta suga min kuk. Den frågan var provokativ, jag vill sprutar spruta i munnen.
Jägarn kom och tog över kuken från Petra, sög in den i munnen och började leka med ollonkanten, mun runkade den, han var skicklig och van att suga kuk, fick hela min sats när det gick och svalde den.
Då är det vist min tur, sade jag och tog hans kuk i munnen, den smaka Petras fitta och sperma som inte var min egen. Det kåtade upp mig, jag kramade hans pung och kände hur han växte och blev stor igen fast han för en stund sedan sprutat in i min fru. Lät mina fingrar smeka hans stjärthål, när jag kom mitt för så putade han ock jag tryckte in fingret i hålet.

Är han sådan tänkte jag så jag tog ut kuken ur munnen och frågade vill du knulla mig i röven. Jag tror att vi har startat en härlig trekant.

Vill du att jag gör det frågade Jägaren av Petra, det gillar han svarade hon, för jag brukar köra där bak på honom med en dildo och då njuter han.

Hämta vaselin, sade jag så jag får känna hans stora kåta knullkuk.
Vad skönt att du visade att vi har samma intressen sade jag och lade mig på magen på bordet och de smorde in mitt rövhål.

Stor var han, Petra fick hjälpa till med att vidga, jag trodde att de inte skulle få in den, men till slut kunde han börja pumpa min röv rytmiskt och lugnt ända tills han plötsligt sprutade mig full med sin vita sås.
Petra och han hånglade samtidigt och kysstes, jag tror nog att det här inte var första gången han knullat henne. Skönt att jag ertappade dem så vi kunde ärligt umgås i framtiden och även knulla trekant när behovet tryckte på. Men betyder det här kanske att jag fått en knullkompis.

Vi gick och satte oss i soffan för vi behövde vila kropparna och smuttade på samma vinglas, jag kände att vi inte var klar med trekanten ännu så jag frågade om hon kunde rida honom en stund medan jag försökte få min kuk att stå.
Jag hade inte samma prestationsförmåga som han hade vet jag nu när han och jag har lekt ganska så ofta ensamma med varandras kroppar.

Den här dagen visste jag bara att han hade tömt sig minst två gånger i riktigt stora utlösningar och det sipprade fortfarande skön sperma ur mitt rövhål. Hennes fitta hade han fyllt kanske mera än en gång och nu verkade han vara klar för nästa sprut. Petra bad honom lägga sig på rygg i soffan och hon lät fitta igen glida ner på hans kuk. Vi småpratade under tiden de långsamt knullad. Han stönade så jag frågade om det var dags igen, det blir nog bara en liten svarade han.

Då kom jag på att fråga om vi kanske skulle bjuda hit frisören till helgen, hon kunde kanske kunde hjälpa oss att få lite ordning på hårbusken, din är ju ganska stor nu där nere sade jag åt Petra. Hon skrattade, svarade det var ett bra förslag.

Kan du stiga av honom nu när han har kommit frågade jag Petra, jag behöver tömma ut lite sperma in i din fitta, sitt bara kvar i famnen på honom och böj dig framåt, jag tar dig bakifrån, lyft bara upp stjärten.
Hon putade och jag kom in i henne med hjälp av Jägarns händer. Han var fin på att massera min pung så jag sprutade efter en stund.

Blev du upptänd frågade Petra, då du började prata om Barbro, men hon har väl alltid sin fitta rakad. Snygg minns jag att den är också, men jag har aldrig slickat den, bara tvättat den en gång när hon badade och vi var hemma hos henne. Ja du var där nere och lagade mat. Hennes fitta var liten och trång.
Då vet du hur hon känns, sade jag och skrattade kände hon kanske på din också. Nej sade Petra vi hade inte tid.

Då tycker jag att vi frågar vi henne. Du kommer förstås också hit Jägarn. Så att vi kan få en riktig fyrkant, jag skulle vilja se om den lilla fittan klarar av din kuk, hon har ju aldrig fått barn så hon är nog ganska liten.
Ja du vet ju, retades Petra, knulla gillade ju hon berättade hon för mig, du hade visat henne min nya dildo, den var större än hennes så den kunde hon inte få in i röven.
Jag sade bara att jag köpte en ny till dig som vi inte hade provat ännu. Då frågade hon om hon fick se den den och testa. Jag lät henne prova den även om den är stor,men hon fick faktiskt in den i fittan. På morgonen sade hon att den var för stor att få in i bakre hålet, men att den var skön att pulla med. Petra skrattade så du har använt samma vibrator i både henne och mig, men i röven är det bara jag som har haft den. förutom du.
Tror att hon brukade låta en av killarna som hon umgicks med förut sätta på henne och ganska ofta där bak, han hade vist mindre kuk än den du har berättade Petra med ett fniss.

Nu var Petra och Jägarn i gång med knullandet, de hade tydligen blivit kåta på nytt av allt prat.

Jag lät dem fortsätta att knulla. Petra stönade av njutning när han pumpade hårt med kuken i hennes blöta hål.

Tänkte att det var inte bara jag som tände på Barbro, frisören. Petra verkade ganska så kåt på henne. Hon kanske ville leka med en fitta ibland och jag visste att Barbro hade en liten vacker mus. Hoppas hon ville komma till helgen för Petra var så upptänd av allt knullande med Jägarn så det behövdes en till som gillade knullandet och jag ville nog gärna leka med både Barbro och hennes fitta.

B... 180719.

Skriven av: okänd

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren