Publicerat
Kategori: Novell

Vind mot din kind

Jag visste inte vad jag skulle välja...Ni får bestämma om det är en dikt eller en novell...tack till er som läser denna.



Vi möttes en dag på det där kafet på hörnet.
Jag visste direkt att det var vi som skulle vandra livets väg.
Hand i hand var det vi som tog oss igemon alla problem, hinder och vi ställde upp för varandra i vått och torrt.
Om jag visste det jag vet nu skulle vi inte ha vandrat på den där vägen.
Det var en solig dag i juli och vi skulle gå ner till stranden och vi mötte några kompisar.
Vi gjorde upp eld och grillade korv.Vi fick i oss ganska mycket alkohol och jag somnade på stranden.När jag sov(Vi havet)Kom tidvattnet.Jag sov ju i vattnet och jag vaknade av att jag inte kunde andas så jag försökte resa mig upp.Jag märkte ju att jag låg i vattnet och jag fick panik.Jag försökte sätta mig upp men jag satt fast.
På morgonen så hitade dom mig uppspolad på stranden och nu sitter jag här på ett babyrosa moln och skickar smekande vindar på dig.När en smekande vind smeker din kind.Tänk på mig då.....
Älskar dig Kimmen....

Skriven av: NiKKie

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren