Publicerat
Kategori: Drama noveller

Vingmuttern

Jag sitter på toaletten och gömmer mig. Utanför står de och bankar.
- Fladderbacon. Kom ut då! Fladderbacon.
När rasten är slut går jag ut. Min lärare säger:
- Jan, du är sen.
- Jag fick lite förhinder.
- Jaha du.
På lektionen smätter de linjal på örat och säger fladderbacon och vingmutter. Läraren säger någonting om barnafödsel. På rasten säger Per:
- Men du, Jan kommer ju inte få några barn för det kommer aldrig bli några tjejer som vill ha dig. Sandra, kan du inte knulla med Jan? Han är rädd att inte få några barn.
På rasten skjuter Anders in bordet i uppehållsrummet på mina ben och i högtalarna hörs Somalia kickers. Jens säger:
- Det var en kille som skojade när han kastade pil. Vi skrattade åt honom men han trodde vi tyckte han var rolig och inte löjlig.
- Jag minns i mellanstadiet när vi mobbade Kurt och han sprang upp i ett träd och lipade.
- Jan, är du bög? Du har i varje fall inte bevisat motsatsen än.
På bildlektionen plockar Anders upp en reklambroschyr och pekar på en tjej:
- Hon är snygg, säger Anders, men du Jan, är väl en jävla pedofil och gillar väl hellre den här, säger Anders och pekar på en bebis.

Skriven av: Ralf Rugert

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren