Publicera novell

Här kan du skicka in din novell till oss och bli publicerad! Det bästa sättet att bli läst är genom att publicera novellen och sprida den till andra. Hos oss har du stora möjligheter att bli upptäckt av läsarna, så passa på och skicka oss din novell idag. Om du tycker det är svårt att fylla i formuläret, eller har andra frågor, så är du alltid välkommen att kontakta oss på [email protected]. Du kan också skicka in din novell direkt till oss med epost, så ser vi till att publicera den. Kika gärna på videon som förklarar hur man publicerar en novell.

Formulär för publicering av noveller
Ifall du vill ha möjligheten att kunna redigera din novell i framtiden så måste eposten vara giltig. Man kan också ha en profilbild under novellen, så man blir igenkänd. Men då måste du vara registrerad hos oss eller först lägga upp en bild på Gravatar.com.
OBS! Ditt namn kommer synas på sidan. Ifall du vill vara anonym kan du skriva okänd.
Ifall du inte får plats med din novell kan du förstora rutan genom att dra i pilen längst ner i det högra hörnet.
Det är jag som har skrivit denna texten och jag godkänner reglerna

Avbryt

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?
Annons:

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren