My

My

Alla har väl varit med om kärleksdrama eller att någon trampar på dina drömmar,de hände mig många gånger.Men när jag visade mina noveller till mina kompisar och alla blev imponerande och bad mig att skriva flera och skicka till dem sedan. Jag som går i skolan så visade jag för mina lärare och fick A direkt.Dom tyckte att mina Noveller var levande.Att de är verklighets balanserad gjorde dem imponerad. Jag är snart 18 år gammal och har skrivit små berättelser ända sedan jag kunde läsa och skriva.
Att få uttrycka sina känslor,de man har upplevt och skapat karaktärer som ska utspela en själv.
Har inte kunnat vara mer nöjd än vad jag är med min skapelse.

Publicerade verk: 0
Medlem sedan: 2015

Författarens noveller:

En sårad romans

My

Ännu en sömnlös natt, en massa gåtor som blir bara större och större, men inget leder till någon bra slut satts.Det dyker upp samma bilder hela tiden, den gången vi träffade varandra och det…

Klicka här för att läsa hela »

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren