Publicerat
Kategori: Sexnoveller

6 Tantrakursen

Önskedagar

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser.
Vi har en rolig grej för oss min flickvän och jag. Som går ut på att en helg i månaden, får en av oss bestämma vad vi ska göra, och den andre får inte säga nej. Det kan vara något utmanande, men helst en trevliga saker för att lära känna varandra och ha kul och skönt. 
Dessa är några lyckade händelser. Lågvattenmärket var när hon bestämde att vi skulle vara hemma hos henne och städa. Men det var trevligt ändå för hon kom iklädd endast en gammaldags städrock…som nu bor i vårt gemensamma hem
Läs dom helst i ordning 1 Dag på SPA, 2 Vibrerande tågresa, 3 Sol och klubb, 4 Ängen och gungan, 5 Ett halt besök, 6 Tantrakursen, 7 Nya hemmet, 8 På rull, 9 Lite tantra hemma, 10 Jag gratuleras.
Vi har till utvecklats mer och mer innerlig närhet.
Kanske kommer det fler, beroende på vad vi hittar på.
Redna

___________________________________________


6 Tantrakursen

Önskedagar


Denna helg på vårkanten, som var min helg att planera. Vi visste vad vi skulle göra och pratat om det en del.
 Vi hade ju båda hållit på lite med yoga och meditation var för sig i flera år och blivit nyfikna på hur vi kunde använda den närvaro och energi det gav in i samlivet.
Vi hade försökt läsa en del på nätet och någon bok. Men tyckte inte vi kunde koppla teorin till handling. 
Så jag bokade in oss på en dagskurs i röd tantra i en större stad och rum på ett finare hotell i ett par dagar. 

Under dagen på kursen hade vi bl.a. undersökt hur hela kroppen kunde bli en enda erogen zon. Och att man faktiskt kan känna sin partners energi, fast man står en bit ifrån varandra och blundar.
Det var så mycket intryck och anspänningar, blandade med avslappnade pauser där vi vilade i varandras omfamning. 
När dagen var slut och vi skulle ta oss tillbaka till hotellet så var det en härligt ljum försommardag så vi bestämde oss för att gå i stället för att åka taxi dom få kilometrarna. 
Du var underbart vacker i en luftig batikfärgad tunika och ett par vida haremsbyxor som tillät din smidiga kropp att röra sig på ett naturligt och skönt vis. 
Vi hade båda, nära på fåniga barnsliga leende på läpparna, för detta hade varit en dag som varit så mycket bättre än vi kunnat drömma om. Och när våra ögon möttes, bubblade ett fnitter upp mellan oss. 
Vad hade vi varit med om, frågade vi oss? 
Vi hade smekt varandra med fjädrar och fingertoppar som knappt rört vid huden, men ändå känts som elektricitet. Vi hade också blivit mer och mer nakna ju längre dagen fortskridit. 
Jag hade ju fått erfara din härliga lust att vara naken i både tid och otid tidigare, men nu lät du trosorna vara på. Kanske var det din tvekan till att i din ålder ha helrakad mus, jag tyckte bara din mus var supersexigt och passade dig jätte bra. 
Meningen var väl att man skulle vara koncentrerad på sin partner och det hade vi varit, men lite hade vi allt sneglat på dom andra paren. Som också fått mindre och mindre kläder för varje övning. Uppmuntrade av Tantraläraren och hennes partner som förklarade att kläder kunde vara ett hinder för flödet av energier i kroppen, så de var helt nakna och det kändes bara lite konstigt. 
Det var verkligen en tillåtande atmosfär i rummet. Och deltagarna var av så olika former och åldrar, men alla var ju där för att finna njutning. Detta var en kurs där man inte skulle prestera, utan bara vara här och nu och omfamna njutningen.

Jag kunde inte annat än att beundra dig där du gick i den varma kvällen och riktigt sken av nyfunnen livslust. Jag var så tacksam att du ville dela detta äventyr med mig. 
Jag tog tag om din midja och stannade dig i steget och kramade om dig med hela min kropp. Jag smög in mina händer under din tunna tunika och smekte din bara hud, vi passade så bra ihop när vi omfamnade varandra. Det var som om alla kroppsdelar fick del av kramen. 
Jag visste att du inte hade några underkläder, för trosorna hade blivit alldeles för blöta av våra erotiska övningar, så du hade lagt dom i min väska innan vi lämnade kurslokalen. BH:n hade känts alldeles för instängande, så den hade åkt samma väg. 
Så nu lät jag min hand smeka ditt ena nakna bröst där mitt på gatan, det kändes förbjudet och upphetsande. Du gav ifrån dig ett -umm och kysste mig extra djupt. Jag hade inte heller underkläder och efter dagens äventyr var min kuk alldeles förvirrad. Det som i normala fall skulle varit smekningar och hudkontakt som ett förspel till ett knull. Den hade nu varat i timmar av stimulerad beröring på det mest sensuella och erotiska sätt, och du nära på naken insmord i väldoftande oljor och hur sexig som helst. 

Andningsövningar med eldandning och annat, för att höja den gemensamma sexuella energin till max. För att sedan vila och känna hur det kändes i kroppen och i sinnet när upphetsningen stillade sig. En lång meditation där vi började sakta gå runt i rummet samtidigt som ett Lam mantrat spelades. För att så snart söka sig till sin partner samtidigt som man skulle känna vibrationerna i musiken i rorchaktat. Å jag kan säga att jag var kåt, och blev kåtare. Och det var ju hela poängen med hela kursen att få känna lust och åtrå. Och det skulle inte vara förenat med skam utan bara skönt.
När vi satt omslingrade i yab yum ställning och andades som vi gjorde på den där klubben vi varit på. Sköljde minnena över mig och kuken pulserade extra stenhård i kalsongerna, så jag var tvungen att rätta till den flera gånger innan det blev bekvämt. Fast helst hade jag velat styra upp den i din härliga fitta, men inte denna gång. Nu var det att kontrollera och ta vara på energin som gällde.
Men aldrig hade jag varit i närheten av konstant sexuell energi, i så många timmar utan att få utlösning. 
Men som tantraläraren sa, -spara på den energin och använd den till hela ditt övriga liv.
-Ok, jag hade läst om någon kille som visst hette Vartman och någon ”21 day tantra challenge” att inte få orgasm. Men jag var skeptisk. 
Men jag mådde i och för sig bättre än någonsin och var underbart kåt.  

Min flickvän gick bredvid mig med sitt långa nyfärgade röda hår böljande i den lätta brisen från havet. Med sina härliga bröst fritt lekande under tunikans tunna tyg och med glittrande ögon. 
Jag såg hur det riktigt lyste av lust och kåthet av henne också. Jag kysste henne igen strax innan hotellet och lät mina händer smeka under haremsbyxorna och hennes sköna nakna rumpa. Kuken reagerade blixtsnabbt och skapade ett tält i mina luftiga linnebyxor. Så det blev till att hasa ned väskan framför skrevet när vi närmade oss hotellet.  
Det kändes lite märkligt för mig att skrida in i den exklusiva entrén på det lyxiga hotellet, i slappa naturfärgade kläder. När jag vanligtvis brukade ha stram slips och kostym när jag var på sådana ställen. Min flickvän var mer van att låta lusten styra klädval. Medans vi skojade om att jag klädde på mig ”förvalta pengar rustningen” när jag gick klädd så. 
Vi beställde en stor tapasbricka upp till rummet och kysstes och hånglade i hissen ända upp till översta våningen. 
Vi dråsade ned i den stora sängen och gjorde några tafatta försök att fortsätta hångla, men tröttheten var för stor. Till och med kuken slaknade trots att den kändes sprängkåt. 
Roomservice kom och vi åt i sängen och somnade med matbrickan mellan oss.



6.1 Tantrakursen




Vi vaknade först när solen strålar sken in i rummet runt kl 04. 
Fortfarande trötta duschade vi och försökte igen att få till lite sexuell aktivitet. Men tröstade oss med vi hade flera dagar på hotellet och somnade om. Trots att jag var ganska frustrerad och det surrade i rotchakrat av kundalinienergin, det var som ett getingbo. Jag tänkte på den där Vartman, att dom där 21 dagar? dom får du nog ha för dig själv, det är inget för mig som har så lite tid för kärlek i min vardag. 
Men jag gladdes åt den idén som våran tantralärare sagt att man kunde ha date med varandra. Planera in erotiska möten ett par gånger i månaden. Där vi kunde ha maithuna-ritual en tantrisk ritual där man skapar en magisk rum, en cirkel med levande ljus och annat fint i . Där vi lämnade allt vardagligt och bekymmer utanför ringen och inne i den var det bara ”här och nu” och det som sker.
Att alla känslor och upplevelser är välkomna, det viktiga är att tillåta och låta oss känna känslorna fullt ut och bli mött/mottagen där vi är. Där det som sker är utan mål om att det ska knullas, få orgasm och sedan är det slut. Utan som denna dag, gå in och ut i att ta emot och ge njutning, på det sätt som känns bäst. Ta en paus och kanske ta ett bad eller en promenad i närvaro.
Men som jag kände mig själv, skulle jag ha svårt att inte vilja knulla å få utlösning så snart som möjligt. -Ja, sån är man lärd.
Men då hade jag läst vi kunde börja med att hon gav mig lingam massage och ville man, kunde prostatan få lite stimulans så det skulle bli en jäkla orgasm, så det måste vi pröva, tänkte jag nöjt. Och då skulle mina sexuella frustrationer vara som bortspolad, så att säga. Och jag kunde vara mer med i njutning i hela kroppen och inte bara i känselsprötet mellan benen.  
På sikt tänkte jag att jag skulle kunna släppa denna jakt på orgasm. Men det får bli om ett tag i alla fall. 
Så låg jag och funderade när du vaknade och kröp intill mig med din nakna varma mjuka kropp. Vi slingrade in oss i varandra och njöt av morgonen, ledigheten och det vi hade varit med om i går. Kuken reste sig redo för att gotta ned sig i din sköna fitta och jag nafsade dig mjukt på halsen. Som är en av dina många erogena zoner. Och då får du syn på klockan och frågar stilla när frukosten slutar serveras. 
Vi inser att vi fått bråttom. 
Jag skyndar mig ut på toaletten och blaskar av mig snabbt och ser samtidigt hur du naken och sexig med några snabba vana tag sätter upp ditt långa numera djupt kopparröda hår i en slarvig med snygg hästsvans. Men när du vänder din runda bak mot mig för att rotar i din necessär, alltså jag är så kåt att kuken blir som ett glödande järn direkt. Så nu ville jag skita i frukost och att tämja någon jäkla kundaliniorm och bara knulla dig som du står och pumpa din glansiga våta fitta full med allt vad pungen samlat på sig. - Men men den som väntar på något gott, sa det där jäkla förnuftet till mig.
Och jag ser dig släppa en tunn guldfärgad mandala mönstrad klänning över din kurviga kropp och säger att -nu är jag klar för frukost. Jag bara stirrar och tänker, detta klarar jag inte. Dig utan något annat en ett tunt tyg som knappt räcker ned förbi rumpan och inget mer. 
Jag säger det, -är det allt du ska ha på dig? -Skynda dig och kom nu säger du och går mot dörren, samtidigt som du ler pillemariskt. Jag kastar på mig kläder och tänker att jag borde ha dubbla kalsonger för att hålla mussökaren i styr. Vi skyndar till hissen och jag kan inte låta bli att omfamna dig bakifrån och samtidigt som jag tittar på oss i hisspegeln, smeker jag upp din klänning ända upp till din haka. Smekande beundrar jag din nakna kropp i spegelbilden. Din slätrakade mus och dina välformade lite tunga bröst med mörkbruna vårtor. Du ler och säger -att visst är jag snygg? Jag dreglar nästan när jag svara att -nu vänder vi tillbaka till rummet. Men du får brått att slingra dig ur mitt grepp, för hissen har stannat vid frukostmatsalen och just innan dörrarna öppnas får du ner din klänning och intar en korrekt och städad min. 
Jag raglar ut som om jag vore packad. Jag blir  så himla påverkad av dina sexuella påhitt så att jag blir helt borta av kåthet. 
Ser dig styra med stolta steg mot buffén och väljer sedan några höga barstolar vid fönstren ut mot kajen utanför. 
Det är omåttligt sexigt att sitta där med dig i din korta klänning som bara skyler din bara fitta med ett par centimeter. Och nu ser jag snörningen framtill som knappt håller ihop framdelen och skapar en sorts urringning som räcker ända ner till naveln. Att sedan tyget är genombrutet med små hål i snirkliga slingor gör att man lätt kan urskilja alla konturerna där under, om man tittar noga. Och det gjorde jag sannerligen.
Jag tittar på dig över buffébordet när vi hämtar mer och du lutar dig för att ta något långt in på bordet, då ser jag hela vägen i urringningen ner till din nakna fitta och i solreflexen mellan dina lätt särade lår blänker det i fukten från din mus. 
Du stannar upp i din rörelse och tittar på mig och följer sedan min blick ned in i urringningen och sedan tillbaka till mig och jag ser att du rodnar lätt i leendet och säger ett -hoppsan. 
Jag ser väll ut som om jag är i himlen eller något. 
Jag har väldigt svårt att få i mig något. Jag har lust på något helt annat än mat. 
Jag kan inte låta bli att ta på dig, smeka lite här och lite där när jag kommer åt. Du ser dig snabbt om och tar en jordgubbe och stryker den längs med din nakna släta fitta och för den till min näsa. Den lukten av mina favoriter, jordgubbe och din fitta, det himlade för ögonen. Den glänser av din slidsaft och smakar bättre än något annat jag smakat. Och det vad jag just såg sig göra, vill jag genast dra dig upp till rummet igen och knulla.  
Det var så sexigt och jag tänkte att jag faktiskt bar med mig den den energi jag byggt upp sedan igår, och jag var mer alert och uppmärksam på världen runt omkring. Mest på min flickvän förstås och hur jag skulle få henne i säng, men ändå en gnutta tantriskt förhållningssätt till livet. Att uppleva omgivningen mer med alla mina sinnen. 
Hon hade ätit färdigt, jag hade bara petat i maten och mest varit kåt. 
-Nu tar vi en promenad, sa du. Jag spärrade upp ögonen förfärad och sa -nu retas du va? 
-Ja sa du, men lika mycket med mig själv. Jag vill också upp och älska men först ska vi  bara gå en lite sväng ned längs kajen och jag vill njuta av hur bra jag mår nu och hur nära vi har till varandra. 
Ute var förmiddags luften oväntat varm och skön. Jag tog min flickvän om livet, kanske lite onödigt högt upp. Men jag ville känna hennes gungande bröst smeka min handrygg, där dom rörde sig under det flortunna tyget. 

Jag tyckte väl att jag mått bra förut. Men detta var liksom nytt ändå, jag var mer uppmärksam och kände mer än tidigare. Vinden som fläktade  runt min hårlösa hud, doften av havet och du som inte bara gick vid min sida, utan med mig på ett nytt sätt. Jag kände att vi delade denna stunden närmare än förut. Tidigare var det mina ögon och öron som jag använt, nu var det mer som om hela mitt väsen upplevde det som hände. Hela kroppen var var kåt och vaken, det var en sinnlig känsla att röra dig och ha dig nära. Visst förstod jag att jag inte blivit någon tantraguru, men ändå.
Vi passerade ett konstnärligt vindskydd och kom fram till en bänk. Du gjorde dig loss och satte dig ned på bänken. Jag gick några steg till ned till vattnet, kände lust att bada men insåg att det nog var för tidigt på året och för kallt. När jag vände mig om höll jag på att trilla i ändå. 
Du hade tagit av dig klänningen och satt där helt naken. Jag tittade mig oroligt omkring. Men ingen syntes till. Så jag log och blev om möjligt ännu kåtare. Du var obeskrivlig läcker där du satt leende och kisande mot mig. Och sa - hela min kropp fick vara med i går, då ville den vara det nu också, och så blundade du mot solen och log. 
Jag tog upp min mobil och frågade om jag fick ta några minnesvärda bilder. Du bara nickade till svar och särade lite till på dina ben. Det var läckra bilder med dig naken, med fuktiga svullna blygdläppar och staden i bakgrunden. Jag gick närmare och du släppte ned ditt hårsvall, drog fram det över brösten så de doldes sexigt bakom slingorna. 
Du lyfte ena benet och satte foten på sitsen, så din fitta blev mer synlig. Du öppnade dina ögon och fäste dina fina mörkblåa blick i kamera linsen. Med lite öppen mun såg du så förförisk ut att jag inte riktigt visste vad jag skulle göra av mig. -kom sa du, smaka på mig. 
Jag satte mig på huk och kysste din inbjudande fitta, slickade ditt inre, det var himmelskt. Du styrde mitt huvud med lätta rörelser, dit du ville ha mig. Jag sög. Slickade och smakade.  Så blöt å svullen hade du aldrig varit. Du och gnydde av njutning. Tills du försiktigt förde bort mig, reste dig och drog på dig klänningen igen. Det kom folk en bit bort på vägen. När de passerade, stod vi och låtsades som om det regnade och fnissade barnsligt när de passerat. 
Jag njöt av smaken i min mun och det som just hänt , vad var det med oss. Vi kanske inte var så pryda innan, men detta härligt snuskiga mitt på blanka förmiddagen. 
Det susade i huvudet av alla intryck och stämningen. 
Jag tog ett stadigt tag om dig styrde stegen tillbaka till hotellet och du protesterade inte, utan snarare skyndade på stegen. Nu var gränsen nådd. Inne i hissen kysstes vi som svultna och jag trevade mot din fitta med handen och du särade villigt på benen, du var så våt och hal så jag blev alldeles kladdig om handen. Samtidigt som du smekte min hårda kuk genom tyget. Väl uppe sprang du ut ur hissen och tittade dig snabbt om innan du åter slet av dig klänningen. Jag fick upp mobilen och tog några mer sexiga kort på dig. Innan jag startade appen för att öppna dörren. 

Du hjälpte mig, eller ska jag säga drog av mig mina kläder. Samtidigt som jag sa -att det där med långsamt tantriskt sex, det får det bli en annan gång. Du vände din sexiga bakdel mot mig och lutade dig över en av fåtöljerna i rummet och sa, - jaaaa, knulla mig nu direkt. Jag ställde mig bakom dig och styrde in min kuk i din blöta fitta. Med solen som sken in genom de stora fönstren och din sexiga kropp spetsad på min påle, och ett helt hamninlopp framför oss. Äntligen bar det av i ett befriande knullande. 
Jag lyfte upp dig vräkte ned dig i den obäddade sängen. Och du väste -knulla mer. Jag hann inte mer än att få in kuken i din fitta igen, förrän det gick för dig.
Vi kysstes och smektes samtidigt som våra kroppar rörde sig i en hetsig böljande våg. Du fick ned en hand till din klitoris och ytterligare en orgasm rullade in över dig. Jag sträcker mig på mina armar och tittare ned på dig och din välsvarvade kropp, där dina bröst häver sig i takt med mina stötar och jag ser hur min kuk, glansig av dina safter glider in och ut i din kramande blanka fitta. Att sakta ner och känn inåt, då blir oftast mötet med den andra rikare Detta är det bästa sexet tänkte jag i mitt kokande huvud. Jag böjer mig mjukt ned igen mot din heta kropp.
Det blir en sådan känsloreaktion att åter få hudkontakt och med dina flämtande andetag i mitt öra och all kåthet som byggts upp i dagar. Jag ökar tempot i ina suck och känner hur kuken hårdnar ytterligare. Så exploderade jag i en otrolig orgasm, det känns som om hela ryggraden åker med och vart ljudet av mitt stön kommer ifrån, vet jag inte. Men jag stönade högt och länge. Samtidigt som kuken pumpade in i din sugande fitta.
Du slog dina armar och ben om mig och tryckte ihop oss till ett enda stycke njutning.
Flåsande ligger stilla över dig och och du säger -lite, lite. Det betyder att jag ska ta några juck till. Å så kommer du i en skälvande orgasm där du ömsom kramar om mig med armar och ben och ömsom ligger som trasdocka. Det går som pikar upp och ned flera gånger innan en sista långdragen stönsuck som får dig att slappna av och bli liggande som en lealös figur.
Jag ligger fortfarande ovanpå dig och känner hur våra hjärtan sakta stillar sig. Det börjar rycka lite i dig och jag känner det samma, och tillsammans börjar vi skratta, ett sånt där befriande gapskratt. Så där när alla spänningar släpper och en frihet infinner sig och vi konstaterar. Att det där med tantra det ska vi absolut ägna oss åt igen. Men vi kanske ska lär oss att avsluta  vår session på ett mer tantriskt vis och inte som primitiva primater. Men detta var ju så himla skönt. 




6.2 Tantrakursen



Dagen efter slöade vi lite på rummet och tog en dag på stan i ett strålande väder, något som staden inte var känd för. 

På sen eftermiddag hade jag bokat en överraskning åt oss, det är ju trots allt min helg att bestämma. 
På taket av hotellet fanns det bastu och bubbelpool att hyra. Den hade varit stängd för service när jag bokade rummet. Men jag gjorde en chansning och ringde någon dag innan och fick då reda på att den skulle öppnas för bokning den dagen, så vi blev dom första gästerna, fräscht tyckte jag.
Jag hade beställt upp en Italiensk buffé med ett par flaskor väl kylda Loimer sparkling grape, nr 19012. 
Du visste ingenting och när du undrade om vi skulle tänka mat, efter att ha vilat en stund på rummet.  Sa jag bara ett kort, kom. Och ledde dig till hissen och åkte en våning till upp från våran. Du såg lite frågande på mig, men vi började bli vana att det dök upp oväntade överraskningar när det var den andres helg att bestämma vad som skulle göras. 
Det var verkligen enastående, om vi hade en fin utsikt från rummet. Så var detta 10 gånger bättre med fri vy över stora delar av hamnen och staden, och allt kändes fräscht och lagom lyxigt. 
-Men, sa du när du såg bubbelpoolen. -Men, igen när du såg bastun med panoramafönster. Ännu mera, -Men, när du såg maten som stod uppdukad på ett bord. Är det bara för oss, sa du med stora ögon. Det är bara vi som ska vara här nu? Bara du och jag, min högt älskade sade jag med lite stolthet i rösten. 
Inte helt oväntat kastade du av dig kläderna, det lilla du hade på dig. Jag vänjer mig väl aldrig vid hur sexig du är och hur kåt jag blir när jag ser dig naken. Och du tittade uppfordrande på mig och sa, se så! Av med paltorna nu. När jag fått av mig dom, kramades vi så där jätte skönt -nakenkarmar, är dom bästa. Det var så ju länge sedan vi badade nakna tillsammans.
Vi plockade ihop varsin tallrik och hoppade i den ganska väl tilltagna bubbelpoolen som var varm och skön. Jag tänkte lite roat, att jag smugit med badkläder och det var ju på gränsen till korkat, med tanke på våra många nakenupplevelser.
Vi åt och njöt och jag frågade om du skulle gilla att ha en sån här en spaplats som den här alldeles för oss själva jämt. -Det är en dröm jag har haft länge, sa du.
Då sa jag, att om vi törs så kanske vi skulle våga pröva på att vara sambo. Du höjde på ögonbrynen ännu en gång och sade, -Men? 
Jag berättade att jag blivit erbjuden etagelägenheten högst upp i mitt hus.
Dock tyckte  jag att det var lite för stort med 5 rum för bara mig, och sagt att jag skulle återkomma när jag pratat med dig. Å så innan du svarar sa jag snabbt, att just, det ja! på takterrassen finns det ett spabad och bastu, likt det här. Du gapade och sa ännu ett, -Men! Och sedan skrattade vi åt hur mycket stum du blivit den sista stunden. Klart jag vill sa du, men Jag vill behålla min lägenhet för säkerhets skull, sa du lite oroligt. Jag sa att jag skulle få behålla min och hyra ut i andra hand. Så det var ju bra att vi är omtänksamma 
Nu kom ditt sjunde -Men, vad sa du, fem rum? Då lär det finns plats både mitt behov av ett eget fysiskt utrymme och våra mentala rum får vi hjälpas åt med. 

Vi sökte oss närmare varandra och såg varandra skeptiskt i ögonen och frågade kan det bli kul det här? Ja, sa vi i en skön blöt kyss. 
Vi satt tysta en stund och lät oss slappna av i bubblorna, å smälte det nya.. 
När vi kom in i bastun ställde vi oss vid fönstret och tittade ned på kajpromenaden, där det flanerade en hel del folk. Är du säker på att dom inte kan se oss, frågade du? Vi får väl pröva sa jag tog om dina bröst och serverade dom för den som ville se. Du tog tag om min halvslaka kuk och sa, titta en helikopter. Vi skojade en stund men ingen verkade se. Men jag hade blivit kåt, ja det var jag ju innan också. Men nu stod kuken rakt upp. Vi är väl inte riktigt säkra på att ingen kan se, sa du och styrde in min kuk i din fitta. De var så varmt i bastun och blodet rusade snabbt runt och jag blev lite snurrig och sa att jag behövde gå ut. Det tolkade du på bästa sätt. Så vi gick ut till muren som omringade terassen, man såg över kanten men det var nog ingen som kunde se där där heller. Om dom inte tittade upp, förstås.
Du vickade inbjudande på rumpan när du ställde dig och tittade ut över kanten ned på promenaden och jag var snabbt framme bakom dig igen och styrde in kuken i din villiga fitta. En storslagen njutning med frihet i det öppna havet, solen och vinden, kuken djupt i din skönt våta fitta. Händerna på dina runda höfter och hela din nakenhet framför mig.
Vad vi inte märkte var att det snett bakom uppifrån älven, kom en stor passagerarfärja. Vi stod där, knullade sakta och njöt av vyn och vinden tills färjan var alldeles jämsides med oss och och utstött ett mäktigt tuut. Vi båda blev alldeles mjuka i knäna och försökte gömma oss bakom en högre stolpe.
Först var vi ganska skärrade, sedan brast vi ut i ett stort gemensamt skratt. Egentligen såg nog inte någon på färjan något, men det blev lite för spännande för vår smak. Vi flydde nakna ned i spabadet.
Vi åt lite till och bubblade ännu en gång i varandras famn. Det var så skönt att bara vara nära, så vi stängde av maskineriet i spabadet och vilade lugnet. 

Men lusten var inte tillfredsställd, jag tänkte på tantrakursen och att hålla i den sexuella energin. Och blev ännu kåtare när jag mindes vad vi hade gjort. Du gnolade stilla mantra Lam och det gick rakt ner i mitt rotXXX Min kuk reste sig sakta och du väcktes av att den knackade på din mage. Du tittade på mig och frågade vad det var som orsakade denna resning? Jag log och sa som det var. Att det är du, alltid du min kära. 
Men sedan sa jag, också jag tänkte på vad vi gjorde på kursen, du log med ny glöd i ögonen. Vi går ned till vårt rummet och skapar lite tantrastämning där, sa du. 
Och jag höll med och vi plockade med oss lite från maten, dricka och några extra handdukar med ned till vårt rum. 



6.3 Tantrakursen




Det var inte lätt att få till någon magisk orientalisk stämning i ett modernt hotellrum. Men med lite fantasi och Llewellyn & Leora Lightwoman - Tantric Sexuality music strömmande ur bluetooth högtalare så blev det riktigt bra. Vi duschade tillsammans och hjälptes åt att tvätta varandra varsamt, Med nya handdukar froterade vi oss så torra som möjligt. I sängen sveper vi in oss i varsitt täcke och satte oss mitt emot varandra och andas stilla en stund. Innan vi frågar varandra om vi har något som vi tänker på som stör vår förmåga att vara närvarande här och nu? Som en sorts checkin. 
Vi sa båda att det hänt så mycket de sista dagarna att vi fick vara ödmjuka inför att vi bara kunde göra vårt bästa. Men närhet och tillit fanns det mellan oss och inför framtiden, trots de stora förändringarna vi stod inför. 
Efter några djupa andetag öppnade vi ögonen och tittade djupt in i varandras, det som tantraläraren kallat ”eye- gazing”. Vi fick börja om några gånger för vi började skratta. Men sedan inföll sig harmonin och vi satt och tog in varandra i många minuter. Det blev en särskild stämning och en känsla av att vi var ett, du är en del av mig och jag är en del av dig. En vilja och en lust med en gemensam energi. Klart det svajade för oss och vi tappade fokus, men vi kom snart tillbaka igen. På samma vis som det ofta blir när man mediterar. 
Jag märkte att du föll ur och jag undrade vad det var, och du sa, att du glömt att du köpt en massageolja på vår shoppingrunda. Den skulle passa bra nu. Du hämtade din necessär och plockade fram oljeflaskan.
Den hette till och med tantrisk massageolja och spred en doft av den exotiska miljön som rummet saknade. Oljan doftade så eggande och gott när jag började massage dig med lugna mjuka tag. Du sa, mjukt att oljan spred en skön värme över huden.
Det lugn som spred sig med dom långa mjuka massagetagen, gjorde att jag kunde vara helt i mina händer och utforska din kropp. Där varje centimeter blev lika viktig och omhändertagen. Det var en sån nära och intim känsla, där jag spred ömhet i varje smekning. 

När det blev min tur att bli masserad med den väldoftande massageoljan så blev det just så där skönt jag önskat.
Nu var jag med i varje varje punkt som du berörde mig. Nu kunde jag slappna av mer, för jag kände mig trygg med att du också var med i min njutning. Det var mer varsamma strykningar än massage och nära med hela din mjuka kropp nästan som nurumassageen vi provat lite av tidigare. Det kändes som väldigt tantriskt när vi  ökade känsligheten till hela kroppen. Jag vände på mig och mötte ditt vackra avslappnade ansikte men anade jag en glimt av något i din blick? 
Musiken, den spännande dofterna och solen som bara var ett brandgult sträck i horisonten, bidrog till att skapa ett intimt magiskt möte i rummet. 
Du fortsätter lätt och och systematiskt massera hela min känsliga kropp, när du plötsligt sträcker sig efter sin mobil. Va, vad händer nu? tänker jag. Men du säger ingenting utan tryckte och skrev någon, sedan ställer du den så att vi båda kan se. På skärmen såg vi ett par i ett rum som var i ett rum, som hämtat ur tusen och en natt. Du gjorde som kvinnan i filmen, och satte dig mellan mina ben. Du utstrålade sådan målmedvetenhet, det gjorde mig trygg att följa dig i vad du än gjorde. 
Du var så vacker i det dämpade ljuset, med håret okammat och ruffsigt och din blanka mjuka kropp. 
Jag tittade på skärmen och kände att du gjorde likadant, Du började sakta massera min halv slaka penis. Väldigt fort började den styvna ordentligt, både av din sköna beröring men också på grund av nyfikenheten på vad som skulle hända. Men försiktiga rörelser särade du mer på mina ben, så du fick bättre plats. 
Men väl insmorda händer masserade du mina ljumskar men också perineum. Det gjorde att kuken stod på ett nytt sätt, liksom avslappnat runt omkring och hård i mitten. Det fick min kuken att bli ännu känsligare och var som i ett centrum av hela rummet. 
Det var något helt nytt, att få kuken behandlad av dina mjuka oljiga händer som följde den erotisk instruktionsfilm på mobilen. 
När du börjar leta i din necessär, blev jag åter konfunderad. Men jag var allt för kåt  för att riktigt bry mig. Jag lutade mig bakåt ned i sängen och njöt av att bli omhändertagen på detta nya vis. 
Med mer olja gör du nästan magiska rörelser över min kuk. Så enastående behagligt, på ett nytt sätt som jag aldrig varit med om tidigare. 
När du mjukt började smeka mitt anus, styvnade kuken ännu lite mer. Du pressade ett finger allt mer bestämt mot öppningen och ber mig slappna av. Om jag inte skulle varit så otroligt kåt, kanske jag protesterat. Men nu lät jag vad som helst hända och du fortsatte runka min kuk, så skönt. Nu kände jag hur mitt anus släppte in dig i min öppning. 
Först nu förstod jag att du var på väg mot min prostata igen och det pirrade till av spänning i hela underlivet. 
All min koncentration var helt fokuserad och jag blev så extra kåt. Samtidigt som min kuk blev runkad så började du försiktigt massera min prostata. Bara att ha ett finger i rumpan som juckade fram och tillbaka, var en sensation. Det som hände där inne hade jag lite koll på, men kuken blev mer stenhård än den någonsin varit. Jag var så kåtsprängd så jag bara flåsade och det var nästan outhärdligt. Av alla sinnesintrycken började mina höfter vibrera och jag tog mina händer och försökte liksom håll fast mig själv. Och ofrivilligt började jag jucka i takt med din stimulering i mitt anus. 
Det började gå som skälvningar genom hel kroppen och det snurrade ordentligt i huvudet. Det var så skönt att jag nästan inte fick någon luft. Du ökade tempot ytterligare och det blev för mycket och jag kom som jag aldrig gjort förut. Hela jag spände mig i en båge och knep om ditt finger som var långt inne i mig, samtidigt som det kom som en fontän ur kuken.
Jag föll tillbaka och du masserade lite till och en ny orgasm störtade igenom mig och jag sprutade ännu en gång till, jag vet inte hur jag lät men hördes gjorde jag. Det svartnade nästan och är jag kände att du började röra fingret i mitt anus, så försökte jag protestera högljutt. Men det blev bara ett ynkligt nej, du lydde lydigt och när jag tittade på dig brast jag ut i ett utmattat skratt. Du såg så förvånad ut och sade också, vad skutton hände här? Skyll inte på mig, sa jag. Detta är helt ditt verk. 
När du började dra ut ditt finger, bad jag nästan desperat att ta det extra försiktig. Jag var så känslig, det var som om nerverna låg utanpå huden. 
Du kröp varlig upp till mig och kysste mig mjukt, och frågade om det var skönt. Jag vet inte sa jag, men jag gör det gärna om det igen. Men det får nog dröja ett tag, för nu behöver jag sova. 
Innan jag somnade såg jag att du drog av en latexhandske, det kändes ju skönt att se.
Redna

Är man och skriver som jag minns det, av sådant jag upplevt Med vissa kronologiska justeringar.
Anders Redna är medlem sedan 2022 Anders Redna har 7 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren