Publicerat
Kategori: Sexnoveller

8 På rull Önskedagar

Önskedagar

Detta är en av flera ganska långa erotiska berättelser som i stort sett är självupplevda. Inte så mycket in och ut, men mycket njutning på olika sätt och på olika platser.
Vi har en rolig grej för oss min flickvän och jag. Som går ut på att en helg i månaden, får en av oss bestämma vad vi ska göra, och den andre får inte säga nej. Det kan vara något utmanande, men helst en trevliga saker för att lära känna varandra och ha kul och skönt. 
Dessa är några lyckade händelser. Lågvattenmärket var när hon bestämde att vi skulle vara hemma hos henne och städa. Men det var trevligt ändå för hon kom iklädd endast en gammaldags städrock…som nu bor i vårt gemensamma hem
Läs dom helst i ordning 1 Dag på SPA, 2 Vibrerande tågresa, 3 Sol och klubb, 4 Ängen och gungan, 5 Ett halt besök, 6 Tantrakursen, 7 Nya hemmet, 8 På rull, 9 Lite tantra hemma, 10 Jag gratuleras.
Vi har till utvecklats mer och mer innerlig närhet.
Kanske kommer det fler, beroende på vad vi hittar på.
Redna

____________________________________________________________

8 På rull
Önskedagar
Efter att vi lånat husbilen helgen vi var på det där bröllopet, fick vi verkligen blodad tand. Och nappade genast på frågan om vi ville hjälpa till att ”flytta” bilen från Zadar till Trieste. Vi hade 5 dagar på oss tills den skulle tas över av några andra.
Det var en oväntad semestertripp vi inte planerat. Så vi var väldigt spralliga när vi satte oss i husbilen och rullade i från flygplatsen i värmen. Vi styrde norr ut och bestämde oss för att svänga in till Zadar city och föröka hitta någon stans att övernatta. Det var inte enkelt, men tillslut hittade vi en dygnsparkering vid stadsparken.
Vi gick en sväng och hamnade i den gamla delen av staden och ut mot havet, där vi blev stående och lyssnade på havsflöjten som spelade med hjälp av vågorna och tittade på det ljusspel som var på strandpromenaden.

Fast det var ganska sent så badade många i från kajkanten. Värmen var slående och vi blev lite avundsjuka på de som hade badkläder med sig. Men du drog med mig ned längs de breda trapporna som ledde ända ned i vattnet. Du bad mig hjälpa dig med spännet i bh:n. För att du inte hade några trosor, var jag fult medveten om. Då jag i smyg smekt din nakna mus på planet ned.
Och med mig, mörkret och din luftiga klänning som skydd, så backade du ned helt näck ned i det svarta vattnet. Jag ville också svalka mig. Så jag lade din klänning vid en pollare och tog av mig allt utom kalsongerna och dök i.
Det var verkligen skönt och vi simmade en bit ut och nakenkramades nästan mitt i stan. Vi smekte varandra i det varma vattnet och det kändes jätte snuskigt. Dina sköna bröst och mjuka former, samtidigt som vi tittade in på allt folket på kajen, det kändes förbjudet och ganska upphetsande. Min kuk började styvna i kalsongerna, du kände det och lirkade fram den med ett brett leende. Jag tog med dig in till kajen igen, där vi kunde gömma oss lite under kajkanten. Vi höll i oss i den, samtidigt som jag styrde upp min kuk i din välkomnande fitta. Vi fnittrade upphetsad åt vårt vilda tilltag, där vi långsamt knullade i takt med vågorna, samtidigt som folk flanerade bara några cm över oss. När det kom några ungdomar simmande mot oss, särade vi på oss lite diskret, jag satte kalsongerna till rätta och lite snurrig i huvudet tog jag mig upp på trappan igen. Jag klädde på mig mina luftiga sommarkläder och tog din klänning, och frågade om du verkligen ville blöta ned den. Eller om du skulle komma upp och torka lite innan du tog den på dig? -Det skulle du gilla, va? Sa du. Jag svarade att - kanske skulle du också tycka det va spännande.
Men jag hjälpte dig att krypa upp direkt från vattnet in i klänningen, men din bh behöll jag i min ficka.
Efter att vi gått en lite sväng för att torka i den varma medelhavs luften. Letade upp en resturang för lite kvällsmat.

Det var väldigt upphetsande att hålla om dig och smeka dig genom det tunna tyget och känna dina sköna bröst som gungade mjuk där vi gick.
Det blev sent när vi kom tillbaka till husbilen och trotts att vi busat på vägen där jag milt tryckte upp dig mot en vägg en mörk gränd, och smekte upp din klänning och kysste hela din blottade kropp till ditt fnittrande motstånd. Du slet dig loss och skrattande sprang ut ur gränden samtidigt som du desperat försökte få ned din klänning över de nakna brösten och resten av kroppen, vilken syn för dem ute på gatan.
Även om vi försökte var vi för trötta någon erotik där bak i husbilssängen.
På morgonen steg temperaturen rejält och vi öppna allt som gick och somnade om.
Jag vaknade igen av att du rörde på dig och din nakna rumpa kasade upp mot mitt skrev, min kuk reagerade direkt och du, kanske i sömnen hjälpte du till att styra in den i din fitta. Samtidigt som vi vaknade till så juckade vi mysigt och skönt i takt. Jag lät min ena hand söka sig upp till dina sköna bröst och kramade dem mjukt. Du stönade ljudligt samtidigt som du sträckte på dig, som för att väcka kroppen samtidigt som min kuk gled in och ut i din sköna fitta.
Lite panik fick vi när vi märkte att folk passerade strax utanför husbilen där alla fönster stod på vid gavel, som vi öppnat tidigare för att få svalka. Om bara någon vridit på huvudet hade de kunnat tittade in, hur många hade gjort det när vi låg där nakna och knullade?
Vi kunde inte annat än rodnande skratta och skyla oss så gott det gick och stänga fönstren, och skyndsamt ge oss i väg ännu mer norr ut.


8.1 På rull


Utan att du hade tänkt på det var det min helg att bestämma vad vi skulle göra. När jag påminde dig om det och frågade om du kunde lista ut vad jag hade för plan, du skrattade och sa utan att tveka - ett nakenbad. Jag blev lite snopen att jag var så genomskinlig men samtidigt jag blev glad att du inte verkade ha något emot det, utan snarare såg entusiastisk ut.

När jag checkat in oss på ett FFK och när vi passerat bommen till anläggningen, knäppte du upp säkerhetsbältet och kastade av dig din klänning men orden - den behöver jag inte mer och skrattar befriat. Du tittade på mig med frågande uppsyn- varför stannar du? - Hur tror du jag kan köra när det enda jag vill titta på, är min sexiga flickvän?
Ok, sa du och hoppade ur och började gå endast iförd sandaler framför bilen, oj vad jag styrde och tittade bra.

Efter lite diskussion med receptionen hade jag fixat en plats precis vid vattenbrynet och det visade sig vara precis under ett träd som gav skydd mot morgonsolen, bättre kan det inte bli.

Jag var nästan osunt kåt, efter alla våra misslyckade försök att få till det. Du hade ju givet vis full koll på det och hjälpte som vanligt till att göra det värre eller bättre, beroende på hur man ser det Det är ju nästan alltid skönt att vara kåt. Särskiljt när man har en jätte snygg tjej som formligen drar av en kläderna för att få med en naken ner i ett azurblått medelhav så fort som möjligt.
Det var en underbar plats och semester på riktigt.
När vi kom upp ur vattnet bredde vi ut våra badlakan i sanden alldeles bredvid husbilen med nära på armlängd till kylskåpet, bättre kan det väl inte bli?

Jag tittade på dig där du låg i sanden och det ryckte både i hjärtat och kuken när jag njöt av dina former.
Du är så villig och avslappnad när jag började smörja in dig med solskyddskräm. Även om det var en del folk på stranden så kändes det mer tillåtet att vara mer vågad här än på andra ställen. Men lika sensuellt är det att smeka din lena kropp i det heta solskenet.
När jag vevat ut markisen och lade jag mig i skuggan för att ta en liten eftermiddagslur i den sköna värmen.
Jag vaknar av att du ställer dig med båda fötterna vid sidan av mina höfter och känner hur du tar tag i min kuk som ställt sig upp i sömnen. Sakta sjunker du ned och styr in den i din hala, heta fitta. Du log när du sa - det var ju synd att han stod här så ensam. Men jag var allt för kissnödig för att det skulle vara riktigt kul.
Du log roat när jag ställde mig upp och vände mig bort från stranden för att pinka. Då smög du bakom mig och frågade mjukt i mitt öra, - är det ok om jag är brandsoldat och hjälper till med din vattenslang?
Du tar tag om kuken som inte slaknat än utan fungerade utmärkt som vattenspruta, och du viftade med den hit och dit. Samtidigt som du sa att - du måste vara glad som kan leka med denna varje dag. Samtidigt som du gick framför mig riktade strålen mot din mus, och sa - det är ju här det brinner. Så sexigt att se när du styr min stråle över din renrakade fitta. Du för ned din lediga hand och öppnar din blygdläppar och börjar kissa du med. Min kuk reser sig ännu mer nu av det kåta showen och strålen når nu ända upp till dina härliga bröst.
Jag kupat min hand under din vattenkran och känner hur det varma kisset rinner mellan fingrarna och jag smeker dig samtidigt över dina lena sköna blygdläppar. Skrattande springer vi ut för att tvätta av oss i havet.

Kuken är nu konstant stenhård och fast det finns fler människor längre bort på stranden, är det enda jag kan tänka på att få knulla. Så jag simmade fram till dig och vände dig, ganska bryskt om på rygg så dina fina bröst guppar upp till ytan samtidigt som jag försöker komma in mellan dina ben. Men du simmar snabbt iväg och skrattar och säger, -nej du. Det där får du ta hand om själv!
Jag blir så snopen att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Det tar dock inte länge för än jag fattar att du retas, när jag ser hur du dyker ned i vattnet och skjuter upp nakenrumpan som blir en blank och sexig kobbe över ytan. Sedan ställer du dig på händer på botten, så endast benen och fittan sticker upp som en välsvarvad spira. När du särar på benen så det blir som ett inbjudande hamninlopp, skyndar mig fram och fattar tag om din midja under vatten och kysser din öppna inbjudande näckros, den som jag vill ha som kajplats till min bultade torped.
Jag släpper dig genast, så du kan komma upp och få luft. Då passar jag på att dyka ned och krångla in mig mellan dina ben och glida på rygg upp så min stake blir som en krok, som lyfter upp dina fötter från botten. Så du blir som en sprattlande fisk, fast på mitt styva ljuster. Med mina armar om din midja och mina händer stadigt om dina bröst, sitter du fast i mitt nät.
Du skrattar och sprattlar för att försöka komma loss. Men resultatet blir bara att min kuk letar sig allt närmare din våta grotta. Till slut glider den in helt och hållet, och då fäller jag dig lite framåt. Så du blir hängande, spetsad på min påle.
Du stönar högt av välbehag och jag juckar förnöjt i din kramande mus.
Det är lite för uppenbart vad vi gör så jag blir lite generad och släpper ned dig så du kan flyta bort en bit i vattnet. Du vänder dig om, låtsat besviken.
Jag märker på dig att du också är rejält kåt, det hettar om dina kinder och glänser i ögonen. Du låter grötig i rösten när du så oberört som möjligt säger, - att vi kanske skulle gå upp och äta lite?

Jag tänker att du vill gå in i husbilen och fortsätta knulla, men i stället styr du stegen upp på stranden och bort till ett par duschar som satt vingligt på en stolpe.
Jag märker att du ser roat på mitt stånd som jag desperat försöker dölja så gott det gick med handduken, jag ryckt med mig när vi passerat husbilen.

Det är helt underbart att vara så här kåt och dra ut på förspelet. Vi har haft många sköna tantriska möten och haft fler planerade erotiska möten, där den totala njutningen står i centrum och inte bara tillfredsställelsen . Vi båda njuter och hjälps åt att få till kärleksdater, för vi det ger sådan livslust och samhörighet.
Jag får stå å vänta och passar på att se när du sköljer av din sexiga kropp i det iskalla sötvattnet från duschen. Du frustar och kromar dig och dina bröstvårtor styvnar till små läckra kakaobönor.

Allting är sex och kåthet för mig nu. Du får hjälpa mig och skymma siken för de andra när jag ska in i duschen, för ståndet har inte veknat ett dugg.
Som tur är är vattnet så kallt att till och med min stake ger vika.
Du säger lite spelat orolig och undrar, - har han tröttnat på mig?
Ja, han har laddat om så många gånger, utan att få skjuta. Så han börjar tro att han sitter på en munk. Säger jag och snyftar dramatiskt, samtidigt som jag tittar ned på mig skrumpna kön. Låtsats purken äntrar jag bort till husbilen.

Du knyter på dig en skir sarong i tjusigt guld och vitt. jag har en knälång tunn kaftan i blekt linne med dekorer i blå kurbits, som jag har sytt själv
Det var en lite märklig känsla att sitta på en resturang med fult av nakna människor runt om ring. Jag valde ett bord i utkanten, för jag ville inte ha en snorre i ansiktshöjd just som jag skulle stoppa in en korv i munnen.
Du sa, - att trotts att det är din helg att bestämma så undrar jag om jag får ha ett litet önskemål?
Nja, men låt höta sa jag. Spelat tveksam.
Du påminde oss om en annan dag vid havet, där vi i den mörka natten blev bryskt avbrutna i vår älskog i den oändliga atlanten. Av strålkastare och varningsljus.
Och tänkte om vi skulle fortsätta där vi fick sluta här?
Det hade börjat skymma och det blir ju bäcksvart nästan genast här på dessa breddgrader. Ja, det lät som en jätte mysig idé.

-

Vi vilade en stund under husbilens markis och mediterade en stund i ljudet av det stilla vågskvalpet mot stranden. Det var helt stilla och tyst, så när som på cikadornas sång som skärmade av alla andra ljud som kunnat störa friden. Med hjälp av en Termacell myggskrämmare slapp vi dessa små odågor.
Samtidigt vände vi oss mot varandra mer kände än såg varandra så kysstes vi först mjukt för att sedan mer krävande.
Närheten och värmen från dig fick min lust att vakna och den erotiska energin att öka åter igen.
Mjukt lösgjorde jag mig och ställde mig upp, gav dig min hand och omslingrade ledde jag oss ut i det svarta havet. Dyningar rullade sakta in mot stranden och ljusen från andra camparnas platser spred ett mycket svagt sken över stranden.
Vattnet var ljumt, nära på varmt när vi skred ut det. Det kändes som om det väntat på oss och lotsade våra steg ut i sanden.
Vi höll varandra nära och våra kroppar smekes behagligt mot varandra, i dom jämna vågrörelserna. Det gav en naturlig rytm åt våra gemensamma andetag.
Det var en sann kosmisk upplevelse, där vi blev som ett med universums rytm. Min åtrå till dig ökade och min kuk stod på ett befriat sätt som en del av evolutionen. Varsamt styrda av en gemensam attraktion sökte sig min längtande lem mot ditt magnetiska sköte. Att tränga in i dig var som att omslutas av allt jag saknat. En puls, en kropp, en vilja att vara ett och njuta av det som är nu. Detta var en magisk upplevelse, långt mer fulländad än allt annat jag varit med om.
Vi flöt och älskade som om tiden upphört, nära på svävande drev vi mot stranden och intensiteten ökade mellan oss. Jag blev mer och mer upphetsad och längtan efter orgasm starkare.
Jag lyfte upp dig i min famn, med kuken fortfarande i din fitta. Och lade ned oss på vårt badlakan vid bilen.
Där tog dom primitiva drifterna över och vi knullade som beridna av övernaturliga krafter.
Du fick mig att välta över på rygg och red mig i ett vildsint tempo. Hettan mellan oss var så stark att det nästa glödde. Det var inte bara min kuk som var inne i dig, det var som om hela våra kroppar och sinnen hade samlag med varandra. Varje millimeter var fokuserad på att knulla. Som en bomb exploderade min orgasm och hela jag riste i eruptioner. I ett gemensamt avgrundsstön slöt sig våra sinnen och våra kroppar i en enda krevad, jag var allt och inget samtidigt. Tid och rum stannade och slukades i denna kosmiska eruption. Min kuk pumpade säd och elektricitet in i ditt absorberande fitta. Jag såg stjärnor och mörker om vart annat, innan jag stillnade och du landade med din panna mot min för att besegla vår samhörighet. Vi flämtade i gemensam takt allt lugnare.
Länge låg vi så och sakta kom världen tillbaka till mig och innan jag somnade, slöt jag dig min älskade i mina armar.
Redna

Är man och skriver som jag minns det, av sådant jag upplevt Med vissa kronologiska justeringar.
Anders Redna är medlem sedan 2022 Anders Redna har 7 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren