Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Åskan går

En kväll när jag i 18 årsåldern bodde hor min moster Ulla, 40 år, i hennes enligt belägna sommarstuga upplevde jag något som var den första erfarenheten som gjorde att jag senare förstod att hon var nymfoman och efter denna första händelse gjorde hon inget för att dölja det, vilket gjorde att denna kväll varen börja på en resa jag fortfarande ser tillbaka på med stor görtjusning och sexuellupphetsning.
Det började en kväll när ett fruktansvärt åskväder hade pågått en stund.
Ulla stod då plötsligt i dörren till mitt rum i ett kort nattlinne och sa:
“Sven, jag är så rädd för åskan. Kan jag få sova hos dig?”Jag tyckte det var en lite underlig fråga, men jag lyfte på täcket och makade mig intill väggen så att den rät smala sängen gav henne tillräckligt med utrymme för att med ryggen mot mig krypa in under täcket.
En jätteknall dånade rakt över huset och hon hoppade till av rädsla.
“Håll om mig” sa hon.
Jag lade min vänstra arm över hennes midja, men till min stora förvåning tog hon tag i armen och förde upp min hand till ett av sina bröst och förde den sakta fram och tillbaka över bröstet och jag kunde känna genom hennes tunna tyg, att hennes bröstvårta kändes hård i min handflata.
Nu gled min kuk ut genom gylfen på min pyjamas och som vi låg kom den att hamna mot hennes stjärtspringa.
Till min förvåning drog hon sig inte undan utan tvärtom. Hon pressade sig mot kuken så att den gled in mellan hennes mjuka varma skinkor
och sakta kom mitt ollon att glida in mot hennes stjärthål
och hon tryckte sig sakta mot kuken samtidigt som hon vidgade och slöt sin ringmuskel på ett sätt som övertygade mig om att hon ville ha in mitt kukhuvud. Och sakta men säkert, allteftersom hon tryckte sitt stjärthål mot mitt ollon, gled det allt längre in



Beskrivning kommer senare när jag tänkt efter lite grand
Gringo2000 är medlem sedan 2020 Gringo2000 har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren