Publicerat
Kategori: Novell

Asså fuck de här,

Asså påriktigt jag är trött. Jag är trött på allt, trött på alla. Jag är trött på att gå upp ur sängen, på att öppna ögonen på morgonen att gå till skolan. Jag ärtrött att leva. Jag ser inte fucking poängen med det, påriktigt det är så löjligt. Vad är det fina med att leva, jag menar du mår aldrig riktigt bra, du har stress och ångest, människor runt om kring dig dör.
Jag fattar inte vad jag gör här! Det känns som om jag drunknar i mitt eget huvud, mitt hjärta vill inte förlja de vägar jag vill ta, min hjärna vill inte tänka rätt. Vad jag än gör blir det fel, vad jag än fucking gör!. Jag är trött och vill bara sova, vill bara försvinna och aldrig komma tillbaka. Det är så mycket som är fel, så mycket som aldrig kommer lösa sig och JAG VILL INTE vara här!!!!
Varför fattar ingen att jag lider, Jag LIDER varje dag, mina egna tankar dödar mig, min egen ångest mördar mig.
Jag mördar mig själv.... de värsta med allt är under allt detta krig händer i min hjärna så ska livet flyta på. Att ska fortsätt, det ska ständigt bli förändringar och människor tänker bara kring framtiden, men snälla lev lite i nuet. Varför ska man pressa ett barn från 6an med betyg, låt barnet vara barn och leka. Eller varför ska man pressa en som går i 9an att få bra merit så dom kommer in i bra gymnasium, DET FUCKING LÖSER SIG. Ser inte människor hur mycket tongåringar lider i dagenssamhälle, det räcker väll med det. Men nej de gör det inte för man ska lägga ännu mer press på dom.
Och så ska alltid männniskor lägga i sig i ens liv, jag menar ifall jag inte vill ha barn då frågar dom varför? Eller ifall jag inte har skaffat en kille så frågar människor nejmen gillar du tjejer?. Men dö, spy på er, släng er i väggen. Hur kommer det sig att människor alltid kontrollerar ditt liv och aldrig du ditt eget. Människor lägger sig i och hinner bestämma vem, hur, vad du är innan du själv ens hittat dig.
Så säg mig en bra jävla orsak som jag ska leva för och varför livet är fint?.

Skriven av: MRS:Green

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

På andra plats denna veckan: