Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Att sexdejta - En ung mans dröm, om att dejta en äldre kvinna

Han såg på vägskylten att det bara var några kilometer kvar nu. Han stannade bilen, fotade skylten och messade den till henne. Hon svarade snabbt, ”vad kul, härligt att du kommer hit, ska bli spännande att se”, får han till svar.

Förväntan pirrade till i honom. De hade skrivit ganska länge och han hade velat åka tidigare, men nu var han äntligen här, på väg till en träff med drömdejten. Under de år han varit sexuellt aktiv hade han alltid tänt på kvinnor som var lite äldre. Gärna ganska många år. Han hade inte gjort något åt det, en fantasi hade det varit när han tillfredsställt sig under många ensamma kvällar och runkat sig till en skön utlösning.

När de hittade varandra på den där dejtingsidan så hade hon först varit lite svårövertalad. Hon letade något seriöst, och det gjorde han med. Så att de två skulle bli ett par med 22 år mellan dem, var ganska otänkbart. Ändå drogs de till varandra. Genom telefonsamtal, mess och bilder de skickat blev båda allt mer sugna och bestämde sig för att träffas.

Nu hade han lämnat hundarna hos en kompis och kört de 37 långa milen enkel resa. Vännen hade skrattat och sagt han var galen. Men vad gör man när man bor i en liten by längst upp i norra delarna av landet. De tjejer i hans ålder som fanns hemma i byn, var endera hans kompisars flickvänner eller så var det inte någon han föll för. Men henne föll han för och nu satt han då här i bilen på väg dit. Hon bodde i ett litet samhälle i Norrlands inland. Singel sen många år, snygg och het tyckte han. Lite mullig, mycket att ta i. Det gillade han verkligen. Och helt underbara blå ögon och mörkrufsigt hår. Han kände spänningen byggas upp i honom.

Hon såg bakom gardinen när han klev ur bilen. Oj, han såg så ung ut. Yngre nu än på bilderna. Hon insåg att han rakat av sig skägget. Kan varit det som gjort han såg äldre ut. Nervöst öppnade hon dörren och mötte hans leende glittra i de mörkbruna ögonen. Kramen blev hård och lång.

Hon kände pirret långt mer än hon trott. Gud så underbar kropp han hade. Lång smal, med breda axlar. Inte av gym, utan skogsarbete och arbete på gården. Och hon kände en hårdnad mot sin mage som fick henne tappa andan. Så stor han var, hur skulle hon kunna ta emot honom i sig undrade hon. Sakta tar hon hans hand och ler lite osäkert. ” Vill du ha kaffe, eller…”. Han ler och kramar henne igen. ”Jag vill ha dig först” viskar han i hennes öra. De går mot sovrummet medans han tar av henne kläderna lite i taget.

Hon ligger i sängen med de tunna underkläderna på sig. Han var naken. Hon särar på benen och han ställer sig på knä mellan hennes ben. Han drar isär dem lite mer. ”njut nu, du ska få njuta” viskar han. Sakta böjer han sig ner och drar trosorna åt sidan. Hans tunga får henne att stöna högt.
”Jag vill ha dig. NU”. Han ler, ”okej”. Snabbt drar han av henne trosorna. ” Du är fuktig, men jag ska få dig plaskvåt” säger han och låter ett finger glida in i henne. Han böjer sig ner och blöter henne med saliv och stoppar in två fingrar. Han pullar henne allt snabbare, och hårdare. När hon är nära och på väg att komma avbryter han. ”Åh, nej, sluta inte” får hon fram.

Utan ett ord lägger han sig mellan hennes ben, styr sitt stora hårda kön mot henne. Sakta gnuggar han hennes klitoris med ollonet. Hans mörka ögon är nu nästan svarta och kåtheten lyser ur dem. ”Snälla, knulla mig nu, hårt ” stönar hon.
Han ler lite och stöter in i henne med ett kraftigt tryck. Sen ligger han still. Hon tappar nästan andan av hur han fyller henne. ”Du är så trång” säger han. ”Vi tar det lugnt”.

Han stöter sakta in och ut, och ökar takten, fortare och hårdare. Hon lägger upp benen på hans axlar. Med ett ryck drar han hennes rumpa mot sig och kommer ännu längre in i henne. Åh, gud, så skönt mumlar de i mun på varandra. Han kommer med ett djupt stön och fyller henne med varm säd.
De ligger kvar en stund och han vänder henne sedan runt. ”Kom, ställ dig på knä” säger han. Hon gör som han säger. Hans hand smeker, pullar, smiskar lite lätt. Sen greppar han hennes höfter hårt och stöter in i henne igen.

Nu skriker hon högt, och kommer i en skön orgasm. Smiska mig lite mer stönar hon fram. Han gör det, mjukt och rädd att göra henne illa. Men allt hårdare när han kåtar till och blir riktigt styv igen ”Är det okej”, frågar han. ”Ja, mer, mer”
säger hon. ”Snälla, jag gillar det”. Han smiskar skinkorna lätt rosa och knullar hårt. Han ser ner på kuken som glider lätt mellan hennes fylliga skinkor. Oj, så sexig hon är. Stora bröst och härlig fyllig kropp. Efter ännu en orgasm faller han ihop med hennes ben hoptrasslade med sina.
”Hej, viskar hon full i skratt. ”Roligt att du kom, och jag som lagat mat och tänkte börja med att bjuda på kaffe”, skrattar hon. Han skrattar han med och ger henne en kram.
”Jag kommer nog äta med dig ofta, om jag får som jag vill” säger han och kysser henne ömt.
Hon kysser honom tillbaka och kurar ihop sig i hans famn.

De kommer ha många sköna sexäventyr framför sig, men det är en senare historia.

Kvinna som passerat de femtio för ett tag sen. Skrivit lite av och till under mitt liv och försöker nu ge skrivandet mer tid.
Mariana är medlem sedan 2016 Mariana har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren