Publicerat
Kategori: Romantik noveller

Axel Rolfströmqvistgren - Mannen i Mina Drömmar

Jag såg honom i ögonen. Mitt hjärta dunkade hårt, och jag kastade min blick på väggen istället. Hans svarta, lite lufsiga hår, hans nattsvarta ögon, och hans sexiga tänder, gjorde mig så tänd. Axel slutade konversera med sina vänner, och började ta sig genom korridoren. Jag började gå kvickt för att hinna ikapp Axel, men var försiktig med att komma för nära, så han inte märkte att jag studerade honom. Axel svängde in mot sitt klassrum, och jag hoppade till. Jag slängde mig mot plastbuskarna och rev upp min hand. Jag stönade till högljutt, och Axel, mannen i mina drömmar tittade på mig. Jag satt kvar, medan vi tittade på varandra.

Axel drog fram en rutten tomat ur fickan, och kastade den mot mig. Eftersom jag tränat kampsport i hela mitt liv, så fångade jag frukten omedvetet. Jag tryckte sedan den mot min näsa för att dofta på den mycket och länge. Tomaten doftade som Axels sexiga svettiga händer, en doft som jag direkt kände igen. Axel blängde märkligt mot mig, och gick vidare.

*6 timmar senare*

Jag har inte kunnat fokusera på någonting idag förutom den där tomaten. Doften var så god att jag nästan svimmade av. På väg hem förföljde jag Axel, som jag alltid brukar göra. Jag brukar oftast hålla mig i skogen för att inte bli upptäckt. Men idag tänkte jag göra mitt drag. Jag tog ett kraftigt skutt mot Axel som gick längs vägen, och fällde honom. Jag såg hans sexiga tänder, och kom i brallan direkt. Jag har levt ensam i fyrtiofem år, och nu äntligen kommer Axel kunna hålla mig sällskap.

Oturligt nog såg ett äldre par att jag antastade Axel, och de knappade in polisens nummer. Inom kort anlände snutarna, och haffade mig.

*5 månader senare*

Nu har det gått fem månader sedan mitt livs höjdpunkt skett. Jag fick röra vid Axel, och en nervös stöt sköt genom hela kroppen när jag tänkte på den eftermiddagen. Jag må ha förlorar mitt jobb som vaktmästare, som jag haft i fyrtio år nu, och fått livstid i fängelset. Men det kommer alltid vara värt det. Alltid. Bara Axel och jag. För alltid. Till tidens slut.

Hej! Jag skriver noveller och fanfics, om Alex.
Darth Vejder är medlem sedan 2019 Darth Vejder har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren