Publicerat
Kategori: Novell

Berätta något om dig själv som ingen vet

Okej nu är det min tur. Medan han tänkte ut sin fråga satt jag bara och kollade på honom. Jag fastnade så lätt i hans bruna ögon som just nu skiftade i en honungsbrun nyans när solen som sipprade in genom fönstret träffade honom rakt i ansiktet. Hur kunde jag haft sån tur som träffat honom? Han verkade ha kommit på sin fråga nu för han log det där leendet som får mig att smälta varje gång. Jag kände mig så lycklig med honom. Efter allt jag gått igenom hade jag börjat tappa tron på kärleken tills han kom in i mitt liv. Han fick mig att känna mig så speciell, att aldrig tvivla en sekund på att hans kärlek för mig och han behandlade mig som en prinsessa.
Okej nu vet jag sa han, jag vill att du berätta något för mig någonting som ingen vet om dig. Inte ens din bästa vän om det nu är möjligt.
Jag stelnade genast till för jag visste exakt vad det var som ingen visste om mig. Det jag lagt så mycket tid och energi på att dölja. Det som antagligen kommer förfölja mig resten av livet. Trots att jag så länge nu hållt det för mig själv började det nu skrika inom mig att berätta för honom. Om jag vill bygga något med honom på riktigt borde han veta allt om mig, speciellt något som påverkat mig så starkt.
Jag tog ett djupt andetag och kollade ner, jag vet inte varför men jag kunde inte kolla honom i ögonen. Det här var nog inte vad du hade förväntat dig som svar men jag känner att det är dags att jag berättar för någon och du har visat för mig om och om igen att jag kan lita på dig så jag hoppas att det jag berättar för dig nu inte kommer få dig att ändra uppfattningen om mig men jag förstår också helt om du gör det.
Jag kommer inte ihåg exakt hur gammal jag var, jag gick fortfarande i grundskolan men det var under högstadiet perioden. Jag åkte för och träffa en killkompis. Vi hade känt varandra länge och våra familjer kände varandra men det här var dock första gången vi träffades helt själva insåg jag i efterhand. Jag såg honom bara som en vän och tog förgivet att han kände samma så det som hände var inget jag ens hade kunnat föreställa mig i förhand. Vi träffades i det vi kallade "grottan", det var som en källare under ett hus i det området där vi bodde men det såg mer ut som en grotta än en källare och ingen ägde den, vad vi visste i alla fall. Alla ungdomar från området brukade umgås där så det var ingen främmande plats för mig. I början var allt som vanligt vi snackade och skrattade och sen från ingenstans böjde han sig fram och kysste mig. Jag blev chockad och visste inte riktigt hur jag skulle reagera men jag tänkte att han såg ju bra ut så varför inte? Jag kysste honom tillbaka men drog mig sedan undan lite men då lutade han sig mot mig och fick mig och hamna liggandes på rygg i ett försök att undvika honom. Han kysste mig igen, hårdare den här gången och hans händer började leta sig över min kropp och hamnade på mina bröst. Nu började jag känna mig väldigt obekväm. Jag försökte putta bort hans händer men då tog han tag i mina handleder o höll fast dom över mitt huvud med en hand. Den andra handen fortsatte att känna på mina bröst. Jag bad honom sluta men jag han brydde sig inte. Jag försökte förgäves att slingra mig ur hans grepp men han var mycket starkare än mig och mina försök att komma loss verkade han knappt märka av. Han släppte fokusen på mina bröst och började nu röra sig neråt mot mina byxor. Jag kunde inte fatta att det här hände. Han drog ner dom och utan att ens tveka stoppade han in två fingrar i mig. Jag släppte okontrollerat ut ett stön och blev så arg på mig själv och min kropp som på nåt sätt kunde tycka det som precis hände var skönt? Jag bad honom igen och sluta men han log bara mot mig och sa att han märkte ju att jag tyckte om det här. Han släppte taget om mina handleder och drog ner min tröja tillräckligt mycket för att han skulle kunna böja sig fram och suga på mina bröst samtidigt som han tryckte in ännu ett finger i mig.Här började jag få panik. Nu när mina händer var fria försökte jag putta bort honom med all kraft jag hade men han rörde sig knappt. Jag tog i en sista gång och lyckades få bort honom tillräckligt mycket för att kunna rulla ifrån honom. Men han hann ikapp mig snabbt och det slutade med att jag hamnade på mage istället med honom över mig. Mina byxor var fortfarande neddragna så min rumpa hamnade nu mot honom vilket han inte var sen med att utnyttja. Jag kände hans händer klämma på den och så hörde jag hur han drog ner sin gylf. Nu hade jag gett upp det kändes som om allt jag gjorde för att komma undan var förgäves så jag låg bara stilla och hoppades att det skulle sluta så snabbt som möjligt. Jag kände hur han runkade sin kuk mot min rumpa och jag var säker på att han när som helst skulle stoppa in den i mig. Då hörde jag någon knacka på dörren. Han stelnade till och jag såg min chans och puttade bort honom, drog upp mina byxor och sprang mot dörren. Utanför var två av mina andra killkompisar, jag nickade bara mot dom och gick därifrån så snabbt jag kunde utan och kolla bakåt. Än idag undrar jag vad som hade hänt om inte dom hade kommit eller om dom kommit tio minuter senare. Hade jag då som 15 åring blivit våldtagen av min så kallade vän?
Efter den händelsen kände jag mig så smutsig jag berättade det för min bästa vän som också kände honom och jag vet inte om hon berättade för någon av våra gemmensamma killkompisar eller hur det kom fram men han fick höra vad jag anklagat honom för och han berättade för folk att jag ljög och att jag hade varit med på det han hade ju hört hur jag stönat och märkt att jag gillat det. Jag vet inte om min bästa vän egentigen trodde på det jag hade berättar för henne för flera gånger när vi skulle träffa andra vänner som bodde i det området kunde hon utelämna att han skulle vara där tills vi var påväg för att träffa dom. Jag antar att det var anlednngen till att jag aldrig berättat för henne om den gången jag faktiskt blev våldtagen.
Jag kände mig som sagt väldigt smutsig och äcklig efter det som hade hänt. Jag började ifrågasätta mig själv när han sa att jag hade gillat det. Jag hade faktiskt stönat var jag med på det då? Var jag inte tillräckligt tydlig med att jag inte ville att han skulle röra mig? Det kanske var mitt egna fel jag hade trots allt träffat honom helt själv. Vad hade jag förväntat mig? Jag började dricka mer och med mer menade jag att jag drack tills jag spydde eller fick minnesluckor. Jag var inte speciellt bra på att hantera min psykiska smärta så för att slippa göra det omvandlade jag den till fysisk smärta genom att skära mig i mina fotleder.
Jag kollade fortfarande ner men kände honom ta tag i min hand antagligen för att visa att han fanns där. Jag kunde fortfarande inte kolla på honom speciellt inte nu när den värsta delen skulle komma.
Det var på en hemma fest som det hände, jag var där med två tjejkompisar och alltid när jag var ute med dom så hetsade vi varandra till att dricka mer och mer och den här gången var inte annorlunda. Vi bestämde oss för att se hur många shots vi kunde ta och kom upp i över tjugo stycken var. Min ena tjejkompis var tvungen att dra hem tidigt så redan vid tolv gick hon hem och strax efter började shotsen komma ikapp min andra vän och hon mer eller mindre somnade i sina egna spyor. Så det var bara jag kvar av mina vänner och jag hade haft mina ögon på killen som hade festen under hela kvällen. Jag hade sett honom kolla på mig också men han verkade lite stressad över att ta hand om festen och hade inte gjort några försök att göra något med mig. Vilket sårade mitt självförtroende som redan var väldigt lågt då. På den tiden sökte jag bekräftelse från alla killar för att jag trodde att det fick mig och må bättre när jag fick känna att någon ville ha mig. Så när han inte gav mig den bekräftelsen jag ville ha bestämde jag mig för att ta saken i egna händer. Alkoholen hade gjort sig till känna och jag var rejält full när jag såg honom gå ensam ut ur rummet så jag följde efter honom och när vi blev själva tryckte jag mig direkt mot honom och kysste honom. Han blev nog ganska överraskad men var inte sen med att kyssa mig tillbaka. Han drog in mig i ett litet rum där det bara fanns en garderob och en madrass på golvet. Vi la oss på den och fortsatte strula, hans händer började ta på min kropp och jag lät mina händer söka sig till hans hår. När hans händer började knäppa upp mina byxor stoppade jag honom och sa att jag inte ville ha sex. Han svarade med att jag inte behövde oroa mig och att vi inte behövde ha det så jag slappnade av men han drog ändå ner mina byxor. Innan det här hände hade jag bara haft sex med en person och jag ville att nästa person också skulle vara någon jag hade känslor för men så blev det ju inte.
Han stoppade in sina fingrar i mig och jag stönade till och lät honom fortsätta. Men upprepade igen att jag inte ville ha sex. Han svarade inget utan böjde sig ner för och kysste mig. Jag njöt av hans beröring och känslan som förstärktes av alkoholen. Han flyttade sina läppar till min hals och någonstans här måste han ha dragit ner sina byxor utan att jag märkte något vilket inte var så konstigt med tanke på hur borta jag var. För i nästa sekund kände jag hur han trängde sig in i mig. Jag stelnade till och upprepade att jag inte ville ha sex med honom men jag vet inte om han var så kåt att han inte ens hörde mig eller om han bara ignorerade mig. Jag försökte putta bort honom men även den här gången var det förgäves så jag gav upp ganska snabbt och hoppades att han skulle bli klar så snabbt som möjligt. Jag låg där och lät honom ta för sig av min kropp och kunde inte få in att det här faktiskt hände. När han var klar och började klä på sig igen kunde jag inte hålla tillbaka mina tårar utan de började rinna framför honom. Han kollade på mig och verkade få lite panik, jag kommer inte ihåg exakt vad han sa sen men det var någonting om att han verkligen trott att jag ville ha sex med honom med tanke på hur jag kollat på honom under kvällen och hur på honom jag varit sen jag gick han därifrån. Jag samlade ihop mig gick ner tog min väska utan att kolla eller prata med någon och åkte hem.
Efter det hamnade jag i depression. Jag skyllde allt på mig själv och såg mig som en slampa som varit så på honom och varit så full att jag inte ens kunde göra motstånd. Mitt självförtroende blev ännu lägre och jag tvivlade på att någon nånsing skulle vilja ha mig för nåt mer än mn kropp. Jag började dricka ännu mer och söka ännu mer bekräftelse. På varje fest jag var på valde jag ut den killen jag tyckte såg bäst ut och gav mig inte förräns jag fått hans uppmärksamhet och den bekräftelsen jag så desperat behövde. Försökte någon av dom killarna ligga med mig lät jag dom ganska snabbt, sex hade tappat sin betydelse för mig. Det var dock väldigt sällan jag njöt av sexet.
Det var när jag var som värst som jag träffade dig. Nu kollade jag för första gången upp mot honom, jag visste att mina ögon var glansiga och jag kunde känna hur tårarna tryckte på. Du räddade mig viskade jag. Jag vet inte vart jag hade varit idag om jag inte träffat dig. Du fick mig och känna att någon ville ha mig för något annat än min kropp. Du visade mig att sex kan vara något fint. Du hjälpte mig att bygga upp mitt självförtroende och att älska mig själv igen genom hur du älskade mig. För det kommer jag alltid vara oändligt tacksam för och även om vi någon gång kanske kommer göra slut kommer du alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer aldrig kunna glömma dig och allt du gjort för mig.
Han drog mig mot sig och la armarna om mig. Han sa inget, det behövdes inte i stunden han satt bara där och lät mig gråta ut i hans famn medan hans händer sakta strök mig över håret.

Skriven av: okänd

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren