Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Blir kåt när min sambo ska till gynokolgen

Min sambo har en yngre manlig gynekolog runt 45 årsåldern..och min sambo är 39..låter sjukt jag måste nog va den första killen som blir enormt kåt när min sambo ska dit..har sagt det till henne så hon vet om det..man tänder på olika saker säger hon... Jo det är ju sant sa ja ju då...och jag vet sa hon att du tänder bara för att du vet om att ja Ska klä av mig på underkroppen och sen ska jag sära mina ben när jag sitter i gynokolog stolen så ska han få hålla på med min fiffin sa hon...hon säger det på sånt sexigt och upphetsade sätt..för hon vet att jag blir kåt när hon ska till sin gynokolg..hon ska dit på torsdag igen tror ja att det var så längtar tills dess... Brukar vilja att hon klär sig lite sexigt när hon ska till honom på undersökning..vill att hon ska ha på sig nånting väldigt urringat och hon säger ju absolut inte nej..och ett par sexiga stringtrosor som man ser igenom älskar verkligen när hon går i korta tjolar men.är lite för kallt för det nu men hon brukar ta med sig en tjol när ja kör henne till gyn vi är ju. Alltid där o god tid så att hon hinner byta om från sina byxor till tjolen..sen när hon kommer in och när hon lägger dig i gynstolen så räcker det ju bara att hon tar av sig sina stringtrosor och lyfter upp tjolen lite så att han kommer intill hennes vagina ordenligt ..och när hon hängde av sig jackan så välde hennes bröst över..när min sambo kom ut där i från så sa hon att gynokolen hade gett henne en fin komplimang om kläderna hon hade på sig ..korta tjolen och väldigt mycket urringning sa han det är ja inte van vid sa han...sen när hon kom till mig i väntrummet så kände jag mig så kåt så vi gick ut till bilen som stod parkerad lite längre bort och satte oss i bilen..då sa ja att ja blev så jävla kåt bara för gynokolen hadde hållt på med fittan på henne..så när vi satt där så lyfte ja upp tjolen och och stoppa in min hand innanför hennes trosor och började pulla henne lite rann till bra o fittan när ja pulla henne båda ja och hon blev kåta så vi gick in på sjukhuset i Skövde igen och gick in på en toalett lite längre bort ..hon satte sig på toa locket hos slet av sig trosorna och ja satt framför henne å slicka henne en liten stund ...och sen torkade hon sig lite för den va dyblött mellan hennes ben..hon satte sig på toa locket igen och ja särade på hennes ben och la upp dom på mina axlar när ja satt på knä framför henne och knulla henne...

Skriven av: Matti Svensson

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren