Publicerat
Kategori: Relationer noveller

Bråket

BRÅKET



Din fitta hur kunde du göra så, skrek hon till sin kille med en tårögd röst.
Om jag är en fitta vad är du, din äckliga individ, skrek han från köket med en aggressiv röst.

Hon gick till köket och skrek med en tårögd och aggressiv röst “ du är så jävla äcklig gå ut härifrån, lämna mig ifred ditt äckel”. Han gick till hallen, satte på sig skorna och öppnade ytterdörren med en kraftig smäll och stängde dörren med en kraftig smäll. Hon bara stod där framför ytterdörren helt förstörd och gråtandes. Hon gick in igen till vardagsrummet, tog upp mobilen och satte på musik och grät.

Timmar har gått Killen är fortfarande ute, såklart, och hon sitter fortfarande på soffan. Helt plötsligt så fick hon ett samtal av hennes vän om dem skulle ut och shoppa och fika, hon tacka ja, så hon gick upp och satte på sig kläderna och gick ut för att träffa sin goda vän.


Hallå du Lara, vi måste prata om en sak som hände idag i morse, sa hon med en ledsen röst.
Vad har hänt, sa Lara med en fundersam röst.
Det är om min kille, sa hon med en ledsen röst.

Och dem prata om det i 1 timme.

Hon öppnade ytterdörren och gick in till lägenheten, släppte ner alla shoppings påsar och sa
Hej, jag är hemma nu äls, juste vi bråkade, sa hon med ett sukande.

Hon gick och satte sig på soffan, tände tv:en och tog upp sin mobil för det plingade, hon kolla vem som skrev, det var hennes kille, skulle hon svara eller inte, skulle hon öppna smset och titta, hon visste inte vad hon skulle göra. Hon tog beslutet att hon skulle kolla på smset där det stod.


Hej
hoppas du har det bra utan mig. Hoppas du hittar en ny kille som är bättre än mig. Jag förtjänar inte dig för 5 öre. Jag vill att du ska veta att jag inte orkar med att vi ska bråka hela tiden, 24/7. Jag vill att du ska veta varenda gång vi bråkar så känner jag mig svag och att jag vill bara dö.
Tack för allt vi har gjort.
Vi ses aldrig igen.


Hon fick en tår, och skrev tillbaka

Hallå, vad snackar du om, jag kommer aldrig hitta någon som är bättre än dig. Vi bråkar då och då men jag älskar dig fortfarande trots allt dumt jag säger till dig. Du anar inte hur tomt det är här i huset utan dig. Du är mitt allt, jag älskar dig mer än allt. Jag kommer alltid göra det.
Snälla kom tillbaka hem, jag har saknat dig.
Jag älskar dig.



Hon fick detta tillbaka.



Jag kommer inte, ingen älskar mig, alla hatar mig. Nu ska jag ta mitt liv, tack för allt, tack för att du har funnits för mig när jag har behövt det.


Hon skrev ett meddelande tillbaka till han men fick inget svar. Då fick hon massor med tankar. Ska hon gå ut och leta efter han, kanske smart men vart, ska jag ringa till polisen eller, nej jag gör inte det, hon tog upp mobilen och ringde han, inget svar. Hon visste inte vad hon skulle göra, hon ställde sig upp och gick mot fönstret och titta ut då ser hon en kille som är exakt lik sin pojkvän. Hon springer mot hallen, sätter på sig jackan och springer ut.

När hon kommer fram så ser hon det hon inte ville se. Hennes kille log ned vid det kalla, blöta gräset. Hon sprang fram till honom, kastade sig mot honom och skrek.




Hon fick en chock och vaknade upp helt kallsvettig, det var blöt över hela sängen. Hon gick upp och märkte att pojkvännens plats var tom hon sprang till köket och där stod han. Hon gav han en bamsekram och då sa han.


Mår du bra kvinna, vi träffades bara igår, sa han med ett skratt medans han fixa sitt kaffe.


Jo men du anar inte vad jag har drömt, sa hon medans hon kramade om han.

Nej, men berätta så blir det bra, sa han med ett leénde på läpparna.



Så de satte sig ned och hon berätta exakt allt till honom. När hon berätta klart så kramade dem om varandra och pussade varandra.









Skriven av: Adam Mabrouk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren