Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Brunch

Vi träffades på en brunch där värdparet var våra gemensamma vänner. Jag såg dig direkt du kom in, du blev en självklar medelpunkt och hela du spred värme mot alla runt dig. Du verkade känna dom flesta och gav alla uppmärksamhet och fysisk närhet. Just det attraherade mig mest, hur du omslöt alla i din famn, både fysiskt och mentalt. Jag satt med min apelsinjuice, mina ägg, mitt kaffe och mitt fruktfat när jag såg hur du gick mot den lediga platsen bredvid min.
Jag höll andan, sådan tur kan jag väl ändå inte ha? Jodå, är det ledigt frågade du och jag nickade bara och log. Du satte dig ner och du började prata om allt, du bjöd in mig i ditt liv och lirkade ur mig sanningar om mitt. Du tog på mig, lutade dig fram mot mig, andades på mig, jag kände det som det var det härligaste av förspel, en dans som sakta skulle leda till något sexuellt.Du var singel, bodde i en lägenhet med din katt, arbetade som lärare i bild och gillar att springa långa rundor. Allt memorerade jag, sög in dig i mitt innersta. Din korta klänning visade ett par brunbrända lena och glansiga ben med ett litet skrubbsår på ena knät. Urringningen var lagom djup och den mjuka bysten låg tryggt i en BH som syntes när du lutade dig fram mot mig. BHn var av balconette-typ, vit och glansig med svarta detaljer av spets.
Mitt inre var alldeles rusigt, jag ville ta på dig, smeka dina mjuka lår, göra dina armar knottriga av lust när jag andades på din bara hals, slicka mjukt upp bakom örat och forma mina händer om dina bröst utanpå den sexiga BHn.
Jag gjorde inte det, istället tog jag upp något från fruktfatet, jag tittade inte så noga på vad och du sken upp. Åhh, papaya, vart hittade du det? Jag älskar papaya, det är en så sexig frukt, mumlade du och tittade mig djupt i ögonen. Flirtade du med mig? Jag var förvirrad. Vill du smaka sa jag och höll fram frukten mot henne, hon lutade sig fram och sög på frukten, hennes ögon fortfarande intensivt i mina, slickade och nuddade mina fingrar med tungspetsen och tog sedan ett mjukt och långsamt bett, tuggade njutningsfullt och svalde med ett stön. Den här smaken förför mig, mumlade hon. Jag trodde jag skulle hoppa på henne och dra av henne kläderna där och då men sansade mig och log bara. Du kan få ett körsbär som betalning sa hon och förde in det mellan mina läppar, hennes pekfinger följde med in i min mun och stannande en sekund längre än nödvändigt på insidan av mina läppar för att sedan smeka min mun för att hon slutligen stoppade in fingret i sin egen mun, fortfarande med den intensiva blicken fastlåst i min.
Så var det dags att bryta upp en eller flera av dina vänner drog i dig. Det var förslag om promenader, bio, fest och shopping. Jag såg hur du tvekade men sedan tittade du på mig över rummet och sa, tyvärr en annan gång, Liv har bjudit med mig på spa i eftermiddag, det ska bli så härligt. Förvånad nickade jag och log stilla men inombords dansade jag en segerdans.

Nybliven användare av det skrivna ordet.
Nyans71 är medlem sedan 2020 Nyans71 har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren