Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Bullfitta I Bastun forts.

Det har gått tre år sedan vi hade vårt första sex i bastun.

Jag, Gunnar, har nyss fyllt 19. Mina adoptivföräldrar och jag har haft många sköna stunder efter den bastukvällen. Speciellt Sonjas bullfitta har tänt mig oerhört, och gör det fortfarande.
Johan har blivit min bästis och det är faktiskt riktigt tändande att runka hans kuk.
På samma sätt är det så skönt när han lägger sin stora hand om min kukrot.

Min egen kuk har växt till en riktigt grov och lång kåtkuk, och det uppskattas av Sonja med sitt stora venusberg, och kramande fitta.

Vi är på väg att se en bio i staden. Under promenaden snuddar Sonjas hand flera gånger utanpå mina löst sittande byxor. Jag blir kåt. Det blir en bula som syns klart, och det känns som att kvinnor tittar ned mellan mina ben. Vi får göra så att John går tätt framför mig för att i möjligaste mån skymma min kukbula.

Vi kommer in i bion och köper biljetter. John och Sonja vill placera mig i mitten, och så får det bli. Filmen är inget speciellt att se på men redan från början känner jag händer från båda sidor.
Mina byxor knäpps upp och jag känner ljuvliga smekningar på min halvstyva stora kuk. Det känns som en härlig tyngd som ligger under pungen.

Jag gengäldar förstås beröringen och sträcker ut min vänstra hand till John, som redan har knäppt upp. Min högra hand letar sig uppför Sonjas lår och lägger sig på bullen. Sonja har förstås klänning och inga trosor.

Jag runkar John mycket sakta och låter mina fingrar utforska Sonjas våta bullfitta.
Plötsligt har jag två händer på min stora kuk. Det är oändligt skönt.

Så sitter vi en bra stund och måste avbryta emellanåt så att vi inte sprutar. Sonja kan också spruta när det går för henne.

I slutet av filmen måste vi avbryta för att snygga till kläderna och få ner våra stånd. Det är förstås lättare för Sonja, och hon retar John och mig för att vi fortfarande har bulor i byxorna när eftertexten rullar.

Ute på gatan igen så föreslår John att vi ska besöka en vän som heter Lisa. Jag har aldrig träffat Lisa men får veta att hon är 21 år, alltså ganska nära min egen ålder.

Under promenaden till Lisa berättar Sonja att hon varit en intim kompis i fler år, och att hon har en anmärkningsvärd stor klitta. Oj, säger jag, låter som att den kanske vill bli runkad då?
Ja så är det bekräftar Sonja, och hon har inget emot min bullfitta så vi har haft det riktigt skönt. Ibland med John, men även enskilt. Hon älskar Johns styva kåta kuk.

Jag känner att jag hårdnar. Igen. Nu får Sonja gå framför och skymma mig, medan jag och John snuddar vid varandras kukar. Sonja har en tunn klänning som smetar åt runt hennes fina figur.
Bullen syns tydligt och nu är det flera män som tittar nedåt och suktar efter hennes kåta bullfitta.

Nu ringer vi på dörren hos Lisa. Hon öppnar med ett leende och kramar Sonja och John och smeker lätt sina händer på deras kåta bullar. Och säger: vem har vi här då? Du kommer med mina bästa knullkompisar och jag har faktiskt ögon att se med, Jag ser en bula, kan det vara din kuk som redan är lite kåt? Javisst, Jag är Gunnar och dina knullkompisar har verkligen kåtat upp mig, Före bion, under bion, och på vägen hit. Trevligt att träffas!

Lisa bjuder oss att komma in. Ni förstår, säger hon, att jag blev lite kåt jag också när jag fick höra om att ni skulle komma på visit. Och jag hoppas det kommer att fortsätta. Sitt ner så ska jag hämta nåt att dricka.

Stopp, säger John, jag har ett förslag!
Vi klär av oss allihop, så när du Lisa kommer tillbaka sitter vi här nakna, kåta och sugna . och du Lisa får gärna runka upp din klitta och komma tillbaka naken, kåt och med klittan framme. Detta förslag antogs av alla fyra.

Min kuk hade slaknat lite och låg grov och tjock längs benet, betydligt större än Johns stora kuk. Konstigt vad min kuk har växt de tre senaste åren. Jag är säker på att det beror på all stimulans jag fått.

Nu kommer Lisa tillbaka med en bricka med lite dricka och en del sexleksaker. Lisa är naken och jag ser hur hennes klitta putar ut Det börjar pirra hos oss alla tre, och Lisa säger att hon gärna vill bli slickad av Sonja, runkad av mig och knullad av John. I den ordningen.

Min kuk styvnar under det att Lisa berättar om sina övningar med en klittepump.

Hon ser på mig och ger mig beröm för min kuk. Hingstkuk, dig vill jag ha senare!

Under det att Sonja slickar och jag försiktigt runkar Lisas klitta så förbereder sig John för knullet genom att smeka Sonjas bullfitta och runka mun ståkuk. Så skönt!

Nu, säger Lisa, är jag riktigt kåt. Knulla mig käre John!

Under tiden de knullar så leker jag och Sonja med varandras kåta kön. Och jag får en analplugg uppkörd, fantastiskt! och kuken står stolt. Samtidigt ger jag Sonja en plugg som gör henne väldigt kåt, så hon ropar högt SMEK MIN KÅTA BULLFITTA!

Vi har ett par sköna timmar ihop och enas om att vi ska basta tillsammans hemma hos oss kommande lördag. Vi kommer att ha hela helgen på oss.
Alla sexleksaker är välkomna!

Den kvällen var jag lite öm av allt knull och sex, men redan nästa dag fick jag spruta i köket när Sonja runkade mig, och John smekte under min pung. Väldigt härligt faktiskt!

Skriven av: Erik

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

På andra plats denna veckan: