Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Christine - första gången

Det här är en historia ur verkligheten.

Jag heter Micke och är 33 år gammal och bor i Stockholm. Jag har haft en del relationer med kvinnor av det vanliga slaget, men drömt om en kvinna som kan dominera mig. Jag fick rådet att bli medlem på Darkside med flera BDSM- och fetischsidor. På en sådan sida stötte jag på Christine.
Vi mejlade till varandra och pratade på telefon. Hon var då 42 år (jag 29) och erfaren när det gällde dominans. Särskilt tyckte hon om att ge smisk på bara stjärten med handen och olika redskap. Hon gillade även sexuell dominans, inte minst att bli slickad och att använda strapon. Eftersom jag var novis på området, skulle vi ta det relativt lugn och hon skulle föra in mig i dominansvärlden efter hand om vi passade varandra fysiskt och psykiskt.

Så kom då första mötet. Det var hemma hos henne i hennes villa söder om Stockholm. Jag skulle vara där kl 4 på eftermiddagen, men av någon anledning var pendeltåget försenat (dessutom köpte jag blommor på vägen) och hennes hus var inte så lätt att hitta. Det låg inkilat allra sist på en återvändsgata. Klockan var kvart över 4 när jag ringde på dörren. Först hördes ingenting och jag ringde en gång till och då öppnade hon. Jag måste säga att mina förväntningar överträffades med råge. Christine var en relativt lång (1.80, ännu längre i högklackat) brunett (själv är jag 1.83) med långa ben, en hyfsat välsvarvad kropp och rätt framträdande bröst. Trots sina 42 år såg hon ungdomlig ut, hade skrattgropar i kinderna, ett ansikte med regelbundna drag och genomträngande gröna ögon. Hon var klädd i en vit blus och tätt åtsittande läderkjol med bruna strumpbyxor. Jag var mer än nöjd. Mottagandet blev dock inte riktigt vad jag tänkt mig.

- Hej, det är jag som är Micke. Försökte jag lite hurtfriskt.

- Varför är du sen? Kom hennes korta svar. Hennes röst var hård och oförsonlig.

- Pendeltåget var försenat ... och så köpte jag de här blommorna på vägen. Jag räckte över blomsterkvasten. Hon tog den och slängde den på golvet.

- Har ingen lärt dig att komma i tid!

Jag skruvade lite på mig, det här började bli lite obehagligt. Varför bråka om en kvart. Samtidigt blev jag lite upphetsad av hennes dominanta beteende.

- Följ med mig!

Hon gick före mig genom den mörka hallen in i det likaledes halvskumma vardagsrummet. Jag lade märke till att persiennerna var fördragna.

- Hämta en av stolarna! Hon pekade på ett matsalsbord i idegran med fyra stolar. Jag hämtade en stol och hon satte sig till rätta.

- Det är tydligt att vi får börja uppfostran på en gång. Ställ dig framför mig!

Jag lydde.

- Knäpp ned byxorna!

Jag måste ha sett så överraskad ut att hon ansåg en förklaring av nöden.

- Du ska få ditt livs första kok stryk på bara stjärten så att du lär dig att passa tiden nästa gång.

När hon såg att jag fortsatte tveka, sa hon.

- Antingen det eller så går du härifrån och vi glömmer det hela.

Nu var min penis ordentligt styv i kalsongerna. Det här gick för fort. Christine hade ju sagt att vi skulle ta det lugnt. Ytterligare tvekan från min sida och Christine reste sig upp.

- Se mig i ögonen!

Örfilen kom snabbt och helt oväntat. Det brände till på kinden och jag visste varken ut eller in.
Men den som ger sig in i leken ... Christine satte sig igen.

- Ned med byxorna! Jag säger det inte en gång till!

Jag knäppte upp dragkedjan, drog ned blixtlåset och drog ned byxorna. Jag kunde se hur min penis levde sitt eget liv därnere i kalsongerna och det värsta var att det kunde Christine också!

- Och nu underbyxorna!

För att undvika en ny örfil, kinden brände fortfarande efter den första, skyndade jag mig att dra ned kalsongerna.

- Till knävecken!

Penisen pekade upp mot taket. Christine såg road ut.

- Dra ned förhuden så att jag kan se ollonet!

Jag lydde och hon tog sig en ordentlig titt.

- Runka!

Det här gick definitivt för fort, jag kände mig förvirrad och t o m lite skamsen, men lydde och under de närmaste två- tre minuterna förde jag förhuden upp och ned över ollonet i den takt Christine bestämde. När det kom några droppar sperma fick jag sluta.

Hon lade en tidning över knäet.

- Lägg dig över mina knän!

Jag lydde och hon la mig till rätta med den nakna stjärten i vädret. Jag fick stödja mig med handflatorna mot golvet. Det var en del av vad jag drömt om, att ligga med rumpan i vädret över en sträng och aptitretande kvinnas knän och vänta på att få stryk. Men samtidigt var det en aning förnedrande och en helt annan situation än jag väntat att befinna mig i när jag blev bjuden till Christine på middag!

Christine slog först några lättare slag över skinkorna med högerhanden, men övergick sedan till att slå hårdare och snabbare. Hela min kropp spändes i en båge när jag väntade på slagen. Hon sa till mig att slappna av, men det var lättare sagt än gjort. Att få smisk med handen låter ju inte särskilt smärtsamt, men Christine var expert. Hon slog hårdare och hårdare, inte minst över nederdelen av stjärten på sittpunkterna och jag överraskades av att det sved så mycket. Det började göra rejält ont i ändan och jag upptäckte att jag fått nog och bara ville att hon skulle sluta, men det tänkte hon inte göra. Jag bad henne sluta, men hon sa att var jag inte tyst så skulle hon hämta rottingen och fortsatte klå mig. Jag skruvade på mig och hoppades att jag skulle glida ned på golvet, men hon låste fast mina ben med sina och fortsatte stryket. Det sved nu så otroligt att jag fick tårar i ögonen.

När hon släppte ned mig på golvet var jag rejält öm i stjärten och önskade mig långt därifrån.

- Ned på knä!

Jag lydde, fortfarande med byxor och kalsonger nere.

- Kyss min hand och tacka för stryket.

Jag lydde och så fick jag ta på mig igen.

Middagen i det lilla matrummet, möblerat med gustavianska stilkopior var trevlig och god.
Först räksallad, därefter rödspätta i citronsås och så glass, med Kloster Eberbach till.
Christine var nu som en annan människa, konverserade om allt möjligt och lyssnade när jag berättade om mig själv. Hon var trevlig och underhållande. Jag glömde mer och mer den situation jag befunnit mig i bara en halvtimme tidigare och t o m den ömma stjärten som pockade på uppmärksamhet då och då.

Efter middagen följde jag henne in i vardagsrummet för kaffe, kakor och likör. Det var en trevlig samvaro och klockan var säkert fram mot åtta på kvällen när hon sa:

- Det har varit en trevlig kväll, men nu är det nog dags för dig att gå.

Hon gjorde ett kort uppehåll.

- Men först mätning och inspektion.

Jag såg ut som ett frågetecken och hon förklarade.

- Innan jag inleder ett förhållande med en undergiven man mäter jag alltid hans kuk.
Över 15 centimeter i erigerat tillstånd annars får det vara.
Ställ dig upp och dra ned byxor och kalsonger!

Återigen omtumlad och nog faktiskt lite röd i ansiktet också förde jag för andra gången den eftermiddagen och kvällen ned byxorna. Penisen var halverigerad och Christine sa åt mig att runka den till fullt stånd. När den fyllts tillräckligt med blod tog hon fram ett måttband och mätte från spetsen på ollonet ned till kukroten.

- 16 cm och några millimeter, Du klarade dig! Inte den största kuk jag sett, men det får duga.

Innan jag sa adjö sa hon att hon skulle hålla kontakten med mig, jag fick inte kontakta henne.

Jag gick därifrån omtumlad efter dagens händelser, men visste att jag hittat den dominanta kvinna jag velat få kontakt med. Hur det skulle utvecklas kunde bara framtiden utvisa.



Skriven av: Micke N.

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren