Publicerat
Kategori: Novell

De tre magiska orden

De tre magiska orden

Jag fattade inte att jag vågade, det bara hände. Jag sa de tre orden som skulle förändra allt trodde jag.
Allt började med att jag och en barndomsvän skulle gå på bio, eller egentligen så är hon lite mer än en vän förlåt barndomsvän, för mig. Hon är min kärlek men hon vet inte om det. Men det går inte att säga det till henne för jag är rädd att förlora henne. Hon betyder allt för mig men tror inte hon känner samma sak. Men iallafall vi möttes vid bion i köpcentrumet och köpte en stor popcorn och en stor cola som vi skulle dela på. Vi gick in på bion och satte oss på våra platser. Det var bara två andra inne i biografen som satt längst ner och vi hade platser högst upp. Vi satte oss och bara väntade på att bion skulle börja. Hon satt där med sitt fina glansiga ljus bruna hår och sina kristall blå ögon. Jag kunde inte låta bli att kolla på henne. Bion började och hon lutade sig mot min axel. Det var det bästa ögonblicket i mitt liv. Efter bion gick vi och åt på resturangen intill bion. Det var då jag tog modet och sa JAG ÄLSKAR DIG. Hon kollade på mig som om jag var knäpp. Vi hade kännt varandra i 6 år och var väldigt tajta. Det var tyst i nästan en minut då hon sa jag gillar dig också men du är som en brorsa för mig. En brorsa tänkte jag, det var inte det jag ville höra men jag ville inte förlora henne så jag sa okej tyst.

Skriven av: okänd

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren