Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Deg og meg

Jeg har et aktivt liv om natten. Drømmer som oftest....
Å heldigvis husker jeg det meste av det jeg drømmer, det jeg nå skriver er første kapittel av min drømmedagbok.
Ikke alle drømmer er med seksuelt innhold, men denne er det.

Drømmen begynner med at jeg skal inn på kjøkkenet for å spise frokost.
Jeg ser en sommerfugl flagre inn gjennom det åpne vinduet, den blir større jo nærmere den kommer.
Du står der på kjøkkenet, du har stått opp før meg i dag.
Din nakne kropp er gylden og lekker i det klare solskinnet som siver inn,
jeg elsker å betrakte deg, dine sensuelle former som egger mine lyster...bare jeg tenker på deg.

Plutselig forandres himmelen utenfor. Tunge, røde skyer dekker den blanke himmelen og henger nå der.. oppe i høyden utenfor.
Du vipper rumpen opp å setter deg på kjøkkenbordkanten, atmosfæren er nå tung av erotisk og dyrisk lyst. Ditt blikk oser av seksuell råskap.
Jeg er naken, slik vi alltid er, sammen.
Min kuk er stiv, lang og...så hard at det smerter litt i lysken.
Jeg går bort til deg, der du har lagt deg på rygg og stryker deg selv med utålmodige hender, som du er bredfull av tilbakeholdt begjær.
Du ser ømt på meg og slikker leppene, du gjør meg ør i hodet.
Du strekker deg etter et syltetøyglass som var ment til frokosten, åpner syltetøyglasset, jordbær.
Bær like røde som himmelen utenfor. Lokket ruller utenfor bordkanten å treffer gulvet lydløst.
Du stikker dine fingrer nedi, tar ut en neve syltetøy å smører det søte røde utover dine bryster.
Dekker brystene med syltetøyet mens du kjæler med dem.
Jeg klarer heller ikke å la være å ta på meg selv og våre blikk møtes, du byr meg ømt på frokost mens kåtheten pumper gjennom våre årer.
Våre blikk holder fast i hverandre mens jeg kommer bort til deg, jeg styrer mitt lem inn mot dine våte lepper, beføler deg med den i dine safter.
Jeg strekker frem mine armer som du tar imot å sammen løftes du opp for at våre lepper og tunger kan møtes samtidig som du slår beina rundt mine hofter å tar meg inn i deg.
Våre kropper klemmer mot hverandre å sprer syltetøyet.. men det blir ikke smakt på, våre lepper er for opptatt med hverandres lepper.
Jeg kan føle ditt hjerte slå, jeg hører hvor fort du puster, jeg føler dine behov der jeg rolig og forsiktig beveger meg inn og ut av din varme kropp.

Det spraker og dundrer utenfor i et vilt tordenvær...et blikk ut vinduet gir oss en felles tanke tar oss begge, vi slipper hverandre fri å haster inn på soverommet der vi jumper til sengs.
Jeg titter rundt meg etter noe å tørke bort syltetøyet med men dine armer trekker meg bakover slik at jeg blir liggende på rygg.
Du har andre tanker.. å frokosten er servert.
Du starter med et kyss, å lar tungen vandre ned min hake, nedover min hals på vei mot mitt jordbærdekkede bryst i det du beveger deg over meg på alle fire.
Dine bryster kommer over min munn, våre tunger og lepper slikker og suger til seg det søte jordbærsyltetøyet og er ekstra lekne med brystvortene.
Du løfter ditt blikk mot neste del av frokosten å krabber frem.
Synkront stikkes to tunger ut å smaker på hverandres kjønn, jeg klarer ikke å holde inne et stønn i det dine lepper lukker seg rundt kukhodet å din sultne munn tar mer og mer av den inn over tungen.
Jeg begraver min tunge inn mellom dine lepper å slikker som besatt, slikker i meg dine safter som ..har en sødlig smak, nesten som en tyntflytende honning.
Du begynner å sno deg lekent og grasiøst slik at dine harde brystvorter stryker over min mage.
Jeg griper tak rundt dine rumpeballer å slikker din blomst, lar tungen utforske deg innvendig så langt den kan, mens jeg drikker din honning.

Du klynker litt mens du nyter din frokost.. å stønner høyt i det et nytt tordenskrall får tak og vegger til å skjelve.
Det var som et tegn fra oven.. for, med et lekent søtt smil hopper du av meg å snur deg, jeg vet hva du ønsker....
du setter deg på huk over meg med et uskyldig og rampete smil om munnen å lar meg bare se på at mitt kukhode blir oppslukt av dine myke lepper før du senker deg helt ned.
I det jeg strekker ut fingrer som begjærer dine bryster, vil du ha mer...
Bøyer deg frem for at våre lepper og tunger skal kunne forenes.
Du siger opp og ned med hofter som aldri finner til ro, med melkende muskler som trekker kraft ut av meg og fyller meg med mer sitrende begjær.
Jeg leker med dine bryster, ser i ditt nydelige ansikt hvilken nytelse vi sammen skaper.
Det sitrer i hele min kropp mens du rir meg, fortere og fortere..
Jeg forsøker å holde igjen så lenge jeg klarer men så...eksploderer et fyrverkeri i våre kropper som sprer seg ut fra våre kjønn.
Vi begge stønner høyt av lykke mens sæd strømmer oppover i din kropp, du skjelver over hele kroppen.. å muskler inne i deg forsøker å melke min kuk for mer...

Jeg tar imot deg med en kjærlig omfavnelse i det du faller sammen over meg.
Vi kysser og fniser litt mens vi ser hverandre dypt inn i øynene...
Så, takker jeg for frokosten, den gjorde meg lykkelig.

Norsk forfatter. Skriver her om egne opplevelser ,erfaringer og drømmer
Nysgjerrig är medlem sedan 2023 Nysgjerrig har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren