Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Den där mysiga Styvpappan.


Det var en trist och regning kväll i november. Jag satt vid fönsterkarmen och sneglade ut över regndropparna som landade i en djup pöl på marken. När jag var barn hade jag avskytt regnet men nu tycker jag bara att det är mysigt. Jag hade tänt ett par varma ljus och var nyduschad och påklädd med ett par varma mjukisbyxor och ett lite tunnare linne. Mitt långa hår var utsläppt och mitt ansikte välsminkat. Egentligen var det menat att jag skulle gå över till en kompis ikväll men jag hade ingen lust att gå i det här tråkiga vädret så jag ringde och avbokade det. Dessutom så ville mamma att jag skulle lära känna Johan lite mer så hon hade åkt iväg och skulle vara borta över hela helgen. Johan är min styvfar. Mamma och Johan var fina tillsammans. Därför ville mamma att vi skulle spendera lite tid tillsammans. Han skulle komma om 1 timme.


Att vara hos en kompis hade tänkt vara en tillflykt för att slippa vara med honom. Men nu skulle jag ju ändå bara vara hemma. Johan var en mycket vältränad och stark man. Han var perfekt solbränd och hade solblekt blont hår med den mest perfekta frisyr jag sett. Hans isblå ögon var ganska tilltalande. Det var någonting hett i den blicken han brukade ge mig. Jag funderade aldrig på det men ibland när jag lekte med mig själv så fantiserade jag om den där blicken. Vad den egentligen betydde och vad som skulle kunna hända. Det var just därför jag absolut inte ville träffa honom. Tänk om något skulle hända eller om jag blev sådär våt när jag fantiserar i smyg. Jag försökte vifta bort dom tankarna och gick in till badrummet och började leka lite mer hårtorken och sjunga framför spegeln. Jag måste nog ha varit ganska högljud för närapå kom Johan in och började klappa händerna.

Woooow Ida! Idol nästa! Skrattade Johan
Äh, lägg av.. Jag larvade mig bara. Sa jag
Johan fortsatte att skratta och sa att han hade gjort middag. När vi satte oss vid bordet så såg jag hur Johan granskade min kropp. Han rullade ögonen ner över bysten och sedan över mina lår och rumpa. Jag tror att jag rodnade för Johan frågade om jag tyckte att det var varmt.
När vi hade ätit klart så frågade Johan om jag ville kolla på en film tillsammans med honom. Det hade jag absolut ingenting emot. Bara jag fick välja film så. Jag valde "mr right" som filmen hette. Jag var vänd med ryggen mot Johan och råkade tappa filmen på golvet. Jag böjde mig ner och kände Johans händer runt min midja. Han tryckte min rumpa till sig och viskade i mitt öra

Det här är vad du vill va din lilla slyna?
Jag hann inte svara för han la ena handen för min mun och drog in mig i sovrummet. Han beordrade mig att ta av kläderna och ställa mig på alla fyra i sängen.

Ååh Johan, jag har längtat så mycket efter din kuk..
Johan smekte mitt hår och satte sig ner mellan mina ben. Han smekte långsamt min alldeles överblöta mus och tryckte in ett finger i min kåta mus. Ååh Johan.. Viskade jag.
Jag stod fortfarande på alla fyra och njöt utav Johans finger som knullade mig snabbare för varje stöt.
Åååh fuck Johan, jag kommer komma! Innan jag visste ordet av det så kände jag hur vätska sprutade ur mig. Jag var så kåt och sprutade i fontänorgasm rakt i Johans ansikte. När jag vände mig om för att kolla så rann det verkligen från hans mun. Safterna som han hade slickat i sig under tiden. Jag trodde att han skulle sluta man han fortsatte att massera min g-punkt och stack in huvudet mellan mina ben och började slicka i sig safterna och suga på klittan. Jag var helt galet kåt nu och behövde kuk.

Snälla johan? Kan inte du trycka in kuken i mig nu?
Till svar fick jag
Inte nu slyna. Vi har hela helgen på oss och det här var bara början. Han vände på klacken och stämde dörren till rummet. Jag blev kvar ensam.

Skriven av: Linn

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren