Publicerat
Kategori: Novell

Det mörka rummet

ALIZIA!!!Ja mamma vad är det?Kom det är någon som vill träffa dig.Alizia sprang fram till sin mamma,som hette Monika.Monika!Ja hon kommer snälla Per.Alizia gick in i vardagsrummet och satte sig i soffan.Då kom en stor och ful man in i rummet,och sa:din mamma gick för att handla hon kommer strax.Men medans så kan väl du och jag prata litet eller??Jaaa,det kan vi nog herr Per...sa Alizia dröjande för hon tyckte att Per såg obehaglig ut se Alizia var bara sju år så hon förstod inte vad denne man ville.AAAHHHHH,Alizia skrek till.Plötslig så hade Per satt en trasa över munnen på henne som doftade väldigt starkt och sött,hon föll avsvimmad till golvet.Per slängde upp henne på axeln och började springa ty han såg Alizias mamma Monika gå upp för grusgången!Han hoppade ut igenom fönstret och rusade in i den stora skogen.När Monika kom in igenom dörren så såg hon Alizia och Per ligga i varsin soffa och sova. Ja då undrar ni säker vad det här var för en novell??Jo,det var bara Alizia som hade drömt för Per var hennes pappa som hade varit borta länge.

Skriven av: Linnéa Johansson

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren