Publicerat
Kategori: Relationer noveller

Detta är Jens.

Tätt mot sitt bröst kände han hennes bröst. Han var inuti henne, och det hade tagit honom tid att lyckas få henne till hans egen. Hennes njutande stön fyllde hans mage med fjärilar, och hans hjärta slog dubbla slag för varje andetag hon tog. Han tog en paus för sin egen njutning, och lade sig på sidan bredvid henne och fortsatte med sina fingrar. Hon lutade sig fram och tryckte sina läppar mot hans.
Det utvecklades till intensiva kyssar. Hennes ansträngande ledde till djupa, snabba, mintluktande andetag. De höll kvar kyssen extra länge och sen drog hon tillbaka huvudet och gav ut ett tjut av nöje. Hennes lustande stön gav honom hinten att det är dags att avsluta det. Han återgick till att använda sin egen utrustning och med sin ena hand stödde han sig mot den mjuka, svettiga sängen. Med den andra höll han hårt om hennes hand. Hennes andra hand vilade på hanns huvud. Hon stönade med korta intervaller, deras rörelser var kvicka, hans grepp om hennes hand hårdnade, hennes blev svagare. Nu var det över. Han lade sig på rygg vid hennes sida, och de båda såg andfådda upp i taket. Hon grep tag i hans hand, och han fylldes återigen av lycka. Han älskade den här tjejen. Och hon älskade honom.
***
"Jens!"
"Ja. Vad är det mamma?" Jens var alldeles för bakfull för det här.
"Vad fan ligger du kvar i sängen för?" Röt hans mamma.
"Jag är fucking trött. Låt mig vara fucking trött."
"Du ska upp omedelbums! Här kan du inte ligga kvar!" Hon gick genom det mörka rummet mot fönstret och drog upp rullgardinen. Jens låg fullt påklädd på mage i sängen.
"Men Jens..." hon suckade "När kom du hem egentligen? Jag tycker inte om när du går på rave sådär. Du kommer alltid hem så sent och så är du trött dagen efter och sur och..."
"Mamma kan du hålla käften eller?" Jens avbröt henne och med en tydlig, irriterad röst fortsatte han: "Jag var inte på fucking rave. Det var en jävla filmkväll kan du snälla låta mig sova nu?"
"Har du tagit ecstasy?" Hon lät orolig.
"Escta... Mamma, vad fan? Låt mig sova snälla jag är för trött."
"Jag har rätt att veta! Tog du ecstasy? LSD? Cannabis? Marijuana? Alko..."
"MEN FÖR I HELVETE! Ett: Maja och Cannabis är samma fucking sak och två: J A G T O G I N T E E C S T A S Y! Vad tror du egentligen? Och tre: nej! jag drack inte alkohol och kommer inte göra det!" Det sista var förstås en lögn. Han hade druckit åtminstone en hel flaska vodka.
"Jajaja du har redan svarat!" sa hon i sitt försvar. Jens tryckte ansiktet mot kudden;
"Låt mig vara, innan jag på riktigt blir arg." hon suckade och gick mot dörren.
"Du borde i alla fall tänka på vad du stoppar i dig. Jag är orolig för dig Jens."
"Aha men jag är inte det. Gå nu." Hon gick och Jens somnade om.

(Del 2 kommer senare kanske om jag får bra feedback.)

Skriven av: therealoskarjonson

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren