Publicerat
Kategori: Novell

Detta skrev jag nyss.

Min mamma hon är arbetslös och sjukskriven, min syster är arbetslös och hennes pojkvänn sitter på kåken, min bror har jobb som han sjukskriver sig från hela tiden och allmänt missköter.

Jag själv har haft många jobb men inte en enda referens har jag eftersom jag har betet mig illa överallt. nu för övrigt är jag arbetslös och går på utbildning som arbetsförmedlingen gav mig.

Det är en kock kurs och arbetsledaren är inte riktigt klok, han påstår att han läser av oss och spyr galla över oss genom att tala om otillåtna ting såsom brottslighet och dåliga livserfarenheter denne individ varit med om.

Hemma har jag en fin katt som gapar och skriker nästan hela tiden så det är svårt att ha ro.

Min syster är här och städar rent lägenheten, hon tycker det är lämpligt att kasta allt, till och med högtalare till hemma bion en tv var tydligen lämpligare att kasta än att försöka sälja.

Jag hörde av mig till en kvinna igår och frågade "tänker du vänta tills jag blir gammal och skakig innan du svarar eller? " Eftersom hon inte har svarat på mitt första meddelande för typ ett halvår sen. Hon har inte svarat eller ens tittat på meddelandet jag skickade för övrigt.

Kontentan är denna: Folk är inte riktigt klok i huvudet tycker jag vad tycker ni?

Skriven av: Joel E

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren