Publicerat
Kategori: Novell

Dödsångesten slår till.

Jag tänkte varför just jag? Varför vare just jag som mår såhär?
Jag satt i mitt rum och tänkte såhär, medans jag lyssnade på musik. Någon spellista jag hittade på Spotify. Medans jag lyssnade på låtarna som spelades så tänkte jag på allt jag gått igenom i mina år.
Jag tänkte på den gången när jag gillade en kille för första gången och fick mitt hjärta krossat, den tiden hade jag ingen att prata med. Den tiden slutade jag äta för jag tyckte att jag var tjock,ful och äcklig. Jag gick runt och tänkte att när jag blir 18 så ska jag göra en operation så jag kan bli smal, för då kommer jag bli fin.
Tankarna bara rusade och just då kände jag varför ska jag leva om jag nu mår så dåligt. Jag har en mamma som ständigt är trött och arg, jag har en pappa som alltid klagar på mig som alltid misshandlar mig psykiskt. Jag har en lillasyster och det är de ända jag har att leva för. Jag känner att jag måste finnas där för henne, vem annars?
Jag tog upp skoldatorn för att gå in på bris sida och chatta med en kurator, när jag till slut kom fram så skrev jag om allt som jag kände och de gav goda råd.
Efter en liten stund så började jag övertänkta på saker och kom fram till att jag ska fortsätta leva och kämpa tills jag flyttar ut.
Dan efter så gick jag till skolan och pratade med kuratorn och saker löste sig, och jag blev äntligen lycklig.
Sådär slutade grejer iallafall på film men inte hos mig.
Jag blev hysterisk och grät sedan tog jag och skärade mig, nu väntar jag bara på att sluta höra bloddropparna mot trä golvet. Den sista tanken jag hade var att jag ångrar mig för jag vill vara en bra storasyster men det var försent.......
Mr: RED

Skriven av: mr Red

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren