Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Drömmar på promenad


Jag var ute på promenad med hunden, när telefonen ringde. Det var Fia en väninna till mig och Sara. Hon undrar om barnen kunde leka och jag sa att det är ok. Fia skulle bara packa färdigt sakerna sen skulle hon köra till oss. Jag sa till henne att jag kommer inte vara hemma när hon kommer och lämnar barnen men frugan som vi kommer kalla för Sara är hemma. Fia sa att det är ok. Medan jag gick där i min ensamhet började jag tänka snuskiga tankar. Jag kände att det började hända saker i byxorna på mig. Jag började fantisera om Sara och Fia. Jag tänkte att om jag kom hem så kanske dem låg och gjorde det skönt för varandra. Det är ju så att jag gillar att se Sara vara med en tjej. Så där gick jag i min ensamhet och var kåt och bara drömde om Sara och Fia. När jag kom hem mötte jag barnen som sa att dem skulle i väg och leka. Dem skulle vara borta ett par timmar, det är ok sa jag. Väl hemma så stod Fias bil kvar, men dörren var låst. Konstigt tyckte jag och tänkte att jag ska överraska och skrämma dem. Sakta låste jag upp dörren och smög mig in ljudlöst. Väl innanför dörren stannade jag och lyssnade var dem var. Jag hörde ljud från vårat sovrum. Jag började direkt tänka på det jag fantiserade om på min promenad. Jag började sakta smyga upp för att undersöka vad det var för ljud.

När jag kom upp till dörren stod den öppen så jag kikade in. Åhh, vilken syn. Där låg Sara och gjorde det skönt för Fia. Min dröm har blivit verklighet. Jag stod där en liten stund och tittade på hur skönt dem hade det. Jag smög ner och tog en dusch i smyg så dem inte skulle höra att jag kommit hem. Nyduschad smög jag mig upp igen. Sara ligger och slickar Fia allt vad hon orkar. Fia bara njuter av Saras blöta tunga. Jag tänkte nu får det bli vad det blir så jag klev in i sovrummet, men sa inget utan kröp upp jämte Fia och stoppade fram min bultande kuk till hennes mun. Direkt började hon att suga på den, för det var längesen hon fått suga kuk. Då säger Sara till mig,
-Kan inte du munknulla henne som du brukar göra på mig?
Så blev det och jag började munknulla henne. Hon bara njöt av att känna min kuk i sin mun. Jag började känna det där sköna bultandet i min kuk och jag visste att jag var tvungen att dra ut den för jag höll på att komma. Samtidigt när jag drog ut kuken ur Fias mun säger Fia till Sara att hon ska lägga sig på rygg. Fia började slicka Saras fitta och det var så skönt att sitta bredvid Sara och se henne njuta av Fias tunga runt den blöta fittan. Nu kunde jag inte hålla mig längre så jag sa till Sara,
-Nu ska jag munknulla dig så där skönt som du gillar samtidigt som Fia slickar din fitta.

Satan vad skönt Sara sög på min kuk, för hon har kommit på en ny teknik som gör mig galen.
-Nä nu ska ni få det extra skönt Sara och Fia säger jag.
-För nu ska ni få varsin analplugg i er.
-Men vi har tyvärr bara två olika storlekar på dem så ni får bestämma vilken av er som ska ha den stora.
Fia säger
-Jag kan ta den lilla för jag har aldrig provat en analplugg förr. Men först vill jag se dig sätta in den stora i Sara så jag ser hur det går till.
-Det ska jag visa dig, säger jag.
Jag tar fram glidmedlet och smörjer in pluggen rejält, sen smörjer jag in runt ringmuskeln, samtidigt som Sara ber mig köra in den. Sakta börjar jag föra in den och Sara bara njuter av kåthet när hon känner pluggen glida över kanten i rumpan så den glider in. Med ett stön hör jag när hon har fått hela pluggen i sig. Nu säger Sara,
-Älskling nu vill jag se när du kör in den lilla pluggen i Fia.
-Okej säger jag.
Jag börjar smörja in den lilla pluggen med glidmedel och även hennes lilla anus. Jag tar sakta och börjar föra in pluggen samtidigt som Sara drar mig i kuken. Hon smeker även Fias klitoris, för att göra henne lite mer avslappnad. Sakta, sakta för jag in pluggen i rumpan på henne och med ett litet plopp glider den in. Med ett dovt stön så tror jag att hon fick en liten orgasm. Hon vänder sig mot Sara och ger henne en kyss på munnen och säger till henne att det här är ju helt underbart.
-Jag visste inte att det var så skönt att få en plugg just där.
-Nä nu vill jag ha det skönt, säger jag.
Jag lägger mig på rygg och säger,
-Sara, jag vill att du börjar rida min hårda kuk medan Fia sätter sig gränsle över mitt ansikte så jag får slicka hennes fitta.
Sara trycker in min kuk i sin blöta fitta, det är trångt för jag känner pluggen genom väggen. Jag är nu så kåt att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det är så skönt att känna fittan glida fram och tillbaka över min styva kuk. Samtidigt som jag knullar Sara säger hon till mig,

-Jag hoppas du slickar hennes fitta så skönt som du brukar göra med min. Jag säger,
-Det lovar jag att jag gör.
Efter att ha knullat en stund säger Sara till Fia
-Nu är det din tur att få känna min mans stora kuk i dig. Hon svarar
-Det vill jag gärna göra.
Sara och Fia gör platsbyte och nu känner jag Fias blöta fitta över min hårda kuk. Jag känner den lilla pluggen genom väggen.
-Stopp!! -Jag håller på att komma, säger jag till Fia.
Fia stannar upp så jag får pausa några sekunder, för att jag inte ska komma. Det var nära. Det är inte så konstigt när man får knulla en fitta som man inte får känna i vanliga fall. Efter kanske en minut börjar Fia glida upp och ner igen över min kuk och jag bara njuter samtidigt som jag slickar Saras blöta fitta. De stönar mer och mer. Det känns som om jag är i paradiset.
-Nä nu är det dags att ni får komma tycker jag.

Jag beordrar Sara att lägga sig på rygg och jag börjar slicka hennes blöta fitta medans Fia sätter sig gränsle över ansiktet på Sara. Det är så underbart vackert och skönt att se Sara slicka fitta samtidigt som jag slickar henne. Jag hör nu hur dem blir kåtare och kåtare. Sara ber mig slicka och suga på klitorisen, hon verkar vara nära att komma. Jag hör hur Sara stönar högre och högre så jag vet att hon är nära att komma. Samtidigt så hör jag hur skönt Sara gör det för Fia, för hon ber att henne slicka henne hårdare och hårdare. Dem är nära bägge nu att komma för dem stönar så högt nu så jag hoppas inte barnen kommer hem. Då kommer jag på att jag ska göra en chansning och jag tar tag i bägges analpluggar och drar försiktigt ut dem samtidigt. Vilken succé! Som en flodvåg kommer dem samtidigt i ett högt stön. Det var helt underbart att se dem ligga och krampa tillsammans.
-Nu är det din tur att komma säger Sara och Fia håller med.
Så jag lägger dem i missionärställningen och turas om att knulla dem. När jag ligger där och håller på att knulla deras blöta fittor säger dem,
-Vi vill att du lägger satsen på våra magar.
Det blev för mycket för mig och jag känner att jag glider över tröskeln. Nu finns det inget som kan hålla mig tillbaka. Jag känner att jag kommer. Jag drar ut min kuk och lägger första laddningen över Sara sen vänder jag mig mot Fia och lägger den andra satsen på henne. Nu är jag helt slut och vi lägger oss i en gruppkram och börjar skratta över hur skönt vi hade det. Plötsligt hör jag det börjar skramla i låset.
-Barnen kommer! säger jag.

Vi skyndar oss att få på kläderna igen. Då börjar någon skaka på mig och det är Sara.
-Vad vill du frågar jag?
Hon säger:
-Din klockradio ringer! Du ska ju jobba.
Då inser jag att det bara var en dröm.

Skriven av: okänd

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren