Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Ebbas fyrkant

Ebba har under en lång tid varit singel. Hon har barn som flyttat hemifrån men kommer oftast på besök för att fira födelsedagar. De har en tajt relation, även med hennes vänner och trivs med att vara i gruppen. Öppen och ärlig. Ebbas dotter Annas födelsedag visade sig att den skulle vara en besvikelse för vissa. Covid-19 slog till och mestadels av släkten har någon form av underliggande sjukdom eller rädsla. Hennes bästa vän Tobias blev såklart bjuden och även resterande i vängruppen, som nu mestadels blivit par. Tilda och Joakim, Josefin och Isak. Samt Malin som kör solo likt Anna för tillfället. Alla från samma årsklass och i åldern 25. Festen var mer eller mindre över.

Tobias sa:

- Vafan, ska vi inte basta!
- Ja det är klart sa Joakim och Isak.
- Njäe, vi kanske tar ett dopp istället sa Anna med medstämmande från resterande.
- Du då Ebba du ska väl med?

Hon var sugen men såg tveksamt på dom.

- Ebba du kan väl hänga på så slipper det bli så grabbigt sa Tobias.
- Ok sa hon tillslut.

De som skulle basta gick och bytte om till handduk och var nu på väg mot den vedeldade bastun. När de närmar sig bastun säger Tobias:

- Ha så kul tjejer.

De övriga gick in i den heta bastun, med bara en handduk runt kroppen satte sig grabbarna på ena sidan och Ebba på den andra. Tobias slängde på lite vatten och värmen steg.

- Blev varmt det här sa han efter en stund och öppnade handduken.

Ebbas ögon växte, mellan benen hade han en slak kuk som säkert var 16-17cm redan som slak och rätt grov. De andra grabbarna svarade:

- Det har du rätt i och öppnade sina handdukar de också.

Joakims kuk var som Tobias medans Isaks var både några cm längre och grövre, den var riktigt stor. En riktig bbc.

Ebba bara stirrade.

- Vad är det? Har du aldrig sett en riktig kuk förut sa Isak stolt.

Hon hade aldrig varit med om något liknande med så unga män.

- Kom får du känna på den.

Först tvekade Ebba, men efter lite mera tjat smög Ebba sig närmare, hon blev upphetsad av åsynen, handen närmade sig sakta kuken. Hon såg sig lite oroligt om innan hon tog tag i den, hon skulle ju bara känna på den. Isak höll runt hennes hand och sa:

- Runka gärna lite så blir den ännu större.

Upphetsad av tanken så började hon runka av honom utan att tveka. Plötsligt satt Tobias på hennes andra sida, han sa:

- Är det inte lite varmt för dig också?

Sedan lossade han hennes handduk lite lätt och hennes stora d-kupor blottades, därefter syntes hennes mogna helrakade kön och gigantiska rumpa.

- Välrakat och fint sa Tobias.

Tobias smekte rumpan och ner mellan hennes ben, hennes fitta var alldeles våt. Tobias blinkade lite åt Isak som sa:

- Vill du inte prova suga lite också?

Ebba tittade på honom storögt med kåta och glansiga ögon.

- Ställ dig på knä på raden framför mig sa han.

Ebba gjorde som han sa, sedan började hon med tungan längs hans kuk tills hon var på ollonet. Då öppnade hon munnen och det var på gränsen att den väldiga svarta kuken fick plats i hennes mun.

Hon sög och slickade kuken, Isak började njuta och stöna lite. När Lisa var fullt fokuserad på avsugningen ställde sig Tobias i gränsle över henne. Han lekte lite med kuken utanpå fittan, stötte till ibland och Ebba stönade högt varje gång hon trodde kuken var på väg in i henne. Efter några gånger kände han hur hon pressade emot för att kuken skulle åka in. Han lekte lite till med henne innan han böjde sig framåt, grep tag om brösten och lät kuken sakta sjunka in i henne. När hela hans kuk fyllde Ebbas oskuldsfulla fitta började han att knulla henne med djupa långsamma stötar.

- Fy fan va porrigt sa Joakim innan han gick ut för att pissa.
- Det här gillar du va viskade Tobias i Ebbas öra.
- Mmmm åhhhh stönade hon.

Ebbas rumpa var riktad rakt mot dörren på bastun och det syntes tydligt hur Tobias stora kuk försvann i henne.

Tobias började stöna.

- Vilken härlig trång fitta du har.
- Din kuk är så stor stönade hon till svar.

Utanför kom Malin med ölen, hon stannade och skulle öppna dörren när hon såg dem genom fönstret. Hakan slog i backen och blev helt förstelnad.

Inne i bastun stönade Tobias och Ebba ikapp, hon klarade inte suga Isaks kuk längre. Plötsligt känner hon hur Tobias pressar kuken in så långt han kan, han fyller henne med sperma. Ebba pressar sig emot och stönar:

- Mmm kom i mig.

Utanför ser Malin hur han kliver åt sidan, lite sperma sipprar ut ur Ebbas fitta. Hon har ju inget skydd tänker hon. Innan hon tänkt vidare så klättrar Ebba upp och gränslar Isak. Med ett grepp om skaftet pressar han in sin kuk. Ebba får först inte in kuken, men snabbt ger den vika. Nu ser Malin den, den är ju typ dubbla längd och säkert lika mycket grövre än vad hon tidigare har upplevt. Vilken jävla hästkuk tänker hon.

Hon ser hur Ebbas spermafyllda fitta tänjs ut ännu en gång, kuken ser sjukt stor ut när den tränger in i henne.

Ebba känner sig som en oskuld igen när Isak tränger sig in och det förstår Malin. När hon ser att fittan greppar tag i kuken sådär som på porrfilmer.

Malin vet inte var hon ska ta vägen. Då kommer Joakim och säger:

- Jag tar de där!

Så tog han ölen och öppnar dörren. Inifrån bastun hörs Ebba stön:

- Åh vilken stor kuk du har.
- Knulla mig, knulla mig stönar hon.
- Här kommer öl säger Joakim och ger en öl var åt grabbarna

Ett vinddrag slår emot och med kuk i mun och fitta ser Ebba hur Malin vittnar. Ebba flinar lite stolt. När dörren stängs försvinner ljudet av Ebbas stön, men genom fönstret ser Malin att Isak har nästan hela sin kuk i henne.

Malin går förbryllad därifrån ner mot badbryggan, där hoppar hon i och tänker på vad hon sett. Hon blir avundsjuk, men mitt i allt tänder hon på tankarna.

I bastun pumpar Isak på med sin enorma kuk med händerna på hennes höfter och Ebba stönar högt.

- Jag kommer, jag kommer, fortsätt knulla mig.

Isak tar ett fastare tag om höfterna och knullar henne häftigare. Ebba stönar högt och Isak sprutar henne full med sin sperma. Hennes oskyddade fitta har nu fått två satser på några minuter.

Joakim sa:

- Nu är det min tur, kom hit så jag får knulla dig

Ebba kom och satte sig i doggy framför Joakim, men han vände på henne och sa:

- Jag ville kunna smeka dina härliga bröst när du rider mig.

Ebba tog tag i hans kuk, förde den mot fittan och klämde in den. Hon började själv stöta och Joakim samtidigt som smekte hennes stora bröst. Efter en stund lutade hon sig bakåt mot Joakim, han behöll en hand på brösten, den andra sökte sig ner mellan benen på henne och smekte hennes rakade fitta.

Tobias och Isaks stora kukar växer sig snabbt hårda igen.

Ebba stönade högt, nu tog Joakim över taktpinnen och började jucka snabbt mot henne samtidigt som han stimulerade klitoris.

- Jag kommer igen stönade hon.

Joakim ökade och viskade i hennes öra:

- Snart fyller jag dig.

Tanken på att vara fylld samtidigt som en stor kuk knullade henne och en hand som skönt stimulerade hennes fitta blev för mycket för henne. Hon började skaka våldsamt samtidigt som hon stönade högt och kom i en oväntad fontänorgasm.

Plötsligt kommer Anna, Josefin, Tilda och Malin upp på stegen från vattnet, de är klädda i bikinis.

Malin var fortfarande kåt. Hon visste nu att deras pojkvänner hade mycket större kukar än förväntat. Anna var tränad och snygg, hon hade dessutom ett par stora bröst. Malin var en liten skygg tjej. Hon skämdes rejält, sa inget utan höll tystnaden.

Inne i bastun så hade Ebba satt sig mellan Isak och Tobias, Anders satt på raden ovanför. Ebba spillde lite öl när hon drack, den rann ner över hennes bröst och vidare ner till fittan.

- Det där måste vi städa bort sa Tobias.

Han flyttade sig ner, särade på hennes ben. Han slickade hennes fitta och hon kom inom 2 minuter.

De bastade en stund till innan de gick upp för att lägga sig. Ebba och Malin blev tvungna att sova i samma rum trots händelserna.

Ebba vaknade till och kände sig väldigt hungrig.

- Jag måste äta nåt sa hon

Ebba som inte hade något på sig såg sig omkring, men såg inget som hon snabbt kunde ta på sig. Det är iaf ingen annan vaken tänkte hon och gick ner till köket.

Nere i köket så öppnade hon kylskåpet och böjde sig framåt, men hittade ingenting. Bredvid var en fruktskål, hon tog en banan och gick till de stora panoramafönstren som vände sig mot sjön.

De tidigare erotiska händelserna blixtrar framför hennes ögon. Totalt hade hon fått nio satser i både mus och mun. Precis när hon har ätit upp så hör hon en röst viska i örat.

- Jag tror inte vi blev klara sist!

Hon känner hur två stora manshänder kryper upp längs hennes sidor och letar sig runt hennes fylliga bröst. Nyper i de stora styva bröstvårtorna.

Mannen kysser henne i nacken och hon börjar flåsa lite lätt. En av mannens händer letar sig ned och smeker henne i mynningen. Hon släpper bananskalet och för bak armarna.

Hans smekningar gör henne alldeles våt igen och hon känner hur han växer sig stor mellan skinkorna, hon är fortfarande våt av dagens händelse i bastun.

Mannen vänder henne om och kysser henne. Hon ser att det är Tobias.

Han puttar henne till köksbordet, lägger henne på rygg, särar på hennes ben och börjar slicka hennes ömma och använda fitta.

Ebba stönar till, hon ser ut över sjön samtidigt som han fortsätter slicka henne.

- Knulla mig igen stönar hon.
- Nog ska jag knulla dig allt säger han.

Han rätar till dig och för sin stora kuk mot hennes fitta. Sakta för han ollonet in och ut, Ebba håller nästan på komma av förväntan av att få den svullna kuken i sig.

Han för ur kuken och trycker skaftet mot mynningen och lutar för en kyss, Ebba känner ollonet mot analöppningen. Hon stönar till och säger lite svagt:

- Lugnt nu, aldrigt fått så mycket lammkött där.

Tobias trycker sakta in kuken till Ebbas hastiga flämtande. Långsamt kommer han djupare och djupare in i, lägger upp hennes ben mot sitt bröst och axlar. Kuken kan tränga in ännu djupare i hennes tighta anal.

Tobias stönar till, han hade aldrig haft sån adrenalinkick och hade nu analsex med en nära o kär, snygg, 50-årig milf.

Malin vaknar till och går sömndrucken ner för att ta lite vatten. När hon nästan gått ner för hela trappan hör hon höga stön:

- Knulla mig, ta mig med din stora kuk.
- Kom, kom i mig igen stönar Ebba högt.

Malin vaknar till och tittar in i köket, där ser hon hur Tobias knullar henne på köksbordet. Där hon brukar sitta o äta knullar Tobias Ebba för femte gången på någon timme. Hon får ögonkontakt Ebba som nu blundar och stönar:

- Åhh vad skön din stora kuk är, knulla mig mer.

Tobias greppar tag om hennes bröst och trycker kuken djupt i henne samtidigt som han kommer i henne igen. Tobias märker att Malin ser dem och säger till Ebba

- Är det inte skönt att bli knullad av en rejäl kuk?
- Mmmm
- Kom så går vi ner och knullar på bryggan så ska jag fylla din härliga fitta igen.

Efter en halvtimme hör Malin hur fyra fötter smyger sig upp igen. Tobias tackar Ebba med en kladdig kön och en lång kyss innan de skiljs åt.

Det var inte sista gången Malin hörde Ebbas stön när någon av killarna var i närheten.

Ung kille. Älskar milfar och gilfar. Skriver noveller åt min mästarinna :)
Marking är medlem sedan 2021 Marking har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren