Publicerat
Kategori: Romantik noveller

Efter dig.

Jag andades in hans ljuva doft och borrade ner min näsa djupare i hans bruna lockiga hår. Det gör ont. En extrem smärta sprider sig från hjärtat, det nästan krampar. Han drog sig ifrån mig, hans läppar rör sig men jag uppfattar inga ord. Jag fumlade efter hans händer men dom var redan borta och så var den ljuva doften också. Han var borta.
Lakanet var klibbigt mot huden och mitt hjärta bultade under bröstkorgen. Ännu en mardröm. Ännu en återspegling. Kommer jag någonsin kunna sova lugnt igen? Runtomkring mig var det endast mörker. Från fönstret kom det en svalande bris. Jag tog ett djupt andetag och satte mig upp i sängen. Jag lutade bakhuvudet mot väggen och kollade upp i taket. Hur kunde detta hända? Så kom gråten.
Hulkande, panikslagen gråt. Hela kroppen skakar och bröstkorgen värker.
- Jag saknar dig så jävla mycket, hur fan kunde du göra såhär mot mig! Jag bankade bakhuvudet mot väggen tills huvudet värkte. Jag var som en knarkare utan dess heroin. Hur skulle jag kunna bli ren igen? Hur skulle jag kunna klara mig utan dig? Efter dig.

Gillar romatiska noveller, jag hoppas ni gillar mina.
Tuva Andersson är medlem sedan 2020 Tuva Andersson har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren