Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Efterdyningar




Efter händelsen på strippklubben sa vi inte så mycket till varandra. Jag undrade om han kände igen mig. Var jag fortfarande jag nu när jag hade tjänat pengar med hjälp av min kropp. Ingen stor summa för allt knullande men ändå. Jag hade blivit vansinnigt kåt av hur jag kunde användas. Hur visste han att jag skulle bli det? Vem var han, mannen vid min sida?

Vad som drev oss i denna riktning kändes som en dunkel men oemotståndligt lockelse. Vi hade släppt all sans. Han gjorde mig tokigt kåt när han bestämde över mig där i det schabbiga kontoret på strippklubben.

Så jag blev besviken när han sa att vi skulle gå hem. Var det över nu? Jag som tänkt att vi skulle fortsätta vår festliga kväll. Lydigt följde jag med honom, ville fortfarande vara honom till lags.
När vi kom fram till porten bad han mig gå in och duscha. ”Tvätta av dig, du doftar bordell darling”.

Jag gick in men han följde inte med. Han stod kvar en stund och såg på mig men gick sedan. Jag ville springa efter, slänga mig i hans armar. Be om förlåt, be om hans kärlek men jag visste att han skulle vända bort blicken från mig. Det var såhär han ville ha det.
Så jag gick in, kände mig tom genom den magnifika entrén. Tystnaden där inne träffade mig som en blixt. Varför hade han utsatt mig för detta? Var vårt liv tillsammans över?

Efter en stund, en tid jag inte kunde bestämma, det kunde ha varit en timma, en halvtimma eller minuter så väckte de varma strålarna från duschen mig. De masserade ömt min hud och jag blev horan igen. Hon som jag varit för inte allt för längesedan med två kukar inträngda i ett av mina hål som jag njutit så mycket av. Hur de hade gnott sig mot varandra, samarbetat så de agerade som partnerns, ett team när de knullat mig och pressat ut mina väggar. Fyllt upp mig med deras hårdhet och utnyttjat mig och jag dem på mitt vis.

Jag lät duschen få möta öppningen som blivit uttänjd och jag glömde min mans kyliga beteende. Jag ville ha mer. Jag ville ha mer kuk. Han kunde få vara hur han ville för jag behövde mer!

Plötsligt hörde jag hur dörren öppnades och några röster talade med varandra. Fler män? Jag fick hejda mig från att inte kasta mig ut ur duschen. Jag försökte sansa mig men när jag var färdig hörde jag ingenting från rummet intill. Besviken gläntade jag på dörren men blev helt ställd.

Det tog någon sekund att förstå vad det var jag såg. Det var så pass hissnande. Hela livet grep tag om mig och jag funderade på om det var såhär det kändes innan man dog. Jag ville skrika ut allt obehag. Istället drabbades jag av en oförklarlig kåthet som fick mig att gå närmare.

Min mans blick var riktad nedåt där en mycket attraktiv kvinna satt på knä framför hans kuk. Han tryckte hennes huvud mot hans stenhårda lem så hon fick den långt ned i halsen. Det gurglade och lät perverst. Saliven rann ned för hennes hals och yppiga bröst. Han stönade högt när han blev medveten om min närhet.

Gud vad bra hon var! Han fick hålla tillbaka för att inte spruta på en gång. För att vinna tid slängde han upp henne på sängen. Hennes ben särades. Yr av upphetsning över hur tydligt det var att hon ville ha honom letade min hand sig ned till min egen våta öppning.
Klart hon ville ha honom, jag var inte gift med vem som helst. Det var stolthet jag kunde gripa tag om bland alla känslor som krigade. Han var min och han var någon som kunde få en kvinna så pass våt att sängen blev nedkladdad.

Jag förstod också att han ville trycka in sin kuk i hennes fantastiskt mjuka fitta. Det skulle vara svårt att tacka nej till det. Samtidigt som han kysste henne passionerat förde han långsamt in sin stenhårda kuk i henne. Jag var helt stum, nästan stel av det jag såg. Hon följde hans kuk med sina rundade höfter, sög tag om den så som jag vet att han älskar. Jag själv var tvungen att trycka in min hand nu i mig själv för att inte plågas ihjäl av allt som ryckte och slet i mig. Herregud! Jag kom helt utan förvarning där jag satt på huk på golvet nedanför och såg hur min mans kuk for in och ur en okänd kvinnas våta hål. Jag stönade och skrek ut att jag älskade honom.
Det gjorde att han inte kunde hålla sig längre. De två kom samtidigt och lät lika högt som jag precis gjort.

Efter att han sprutat över henne riktade han blicken mot min dimmiga. Tittade mig djupt i ögonen och sa; ”Jag älskar dig. För alltid älskar jag dig. Du är min finaste och mest underbara person i världen. Har du haft det skönt?”. Jag nickade. ”Men du är inte färdig än, vi har en hel natt kvar. Lisa ska gå nu”.

Det var som om vi precis mötts för första gången. Min man slutade aldrig att förvåna mig. Livet var ett omtumlande äventyr tillsammans med honom.

//Jacki Lo

Jag skriver sexnoveller här, på andra ställen skriver jag annat men ofta blir det med en sensuell ton även då. " There are two ways to reach me: by way of kisses or by way of the imagination. But there is a hierarchy: the kisses alone don't work." Anais Nin
Jacki Lo är medlem sedan 2020 Jacki Lo har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren