Publicerat
Kategori: Spänning noveller

En färskt rykande batch med meth

Gun tittade ut genom sitt rosa fönstret hon smekte sin brazzers tröja, och tog på säg sina handskar. Hon tog på sig gasmasken och sätte på lite hentai i bakgrunden. Hon rev upp påsen med methannyl och tog en skopa och smakade på det hon blandade resten av ingredienserna i katalysatorn och satte på. Hon ringde Reinfeldt och frågade om han ville poppa en helt ny batch. Han svarade direkt.
-Ja kommer på dirren ska bara bazza färdigt med Måna Sahlin.
-Fint döh den här batchen är riktigt stark.
Gun lade blandningen på en plåt och väntade på att de skulle kristaliseras.
1 timma senare.
Reinfeldt kliver in i Guns skottkärra och snortar in en 30 cm räka.
POOOOOOF
"ALLA BLIR HÖGA"
"DOG AV ÖVERDOS"

Skriven av: Abradolf Linclen

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren