Publicerat
Kategori: Relationer noveller

En förlorad vän

Hur kan man sakna en männiksa så mycket? Hur kan man sakna någon man ser varje dag? Någon som går förbi en, som tittar på en och du kan inte ens säga hej till personen. För om du säger hej blir det fel.
Jag saknar skrattet, leendet, hurmoren sakerna vi gjorde tillsammans. Det tog slut på en dag, det blev historia på en dag och kvar blev sorg. Jag vill få tillbaka den vänskapen vi hade men det kommer nog alrig bli så. Och nu snackar jag inte om någon kille, nu snackar jag om en vän eller en förlorad vän. Pågrund av ett bråk från en gemensam vän. Pågrud av de vännen så förlorades en helt felfri vänskap, en bra vänskap så att säga. Och att man varje dag får se persoenen gå förbi dig utan att du har som möjighet att säga hej är som tortyr. Alla minnen som kommer tillbaka är som tortyr, om de är något jag vill glöma så är det åtminstone minnena om jag vet att vi aldrig kan bli vänner igen. Det är synd, allt är synd och att man bara låter det vara, jag skulle vela göra något åt det men vet inte vart jag ska börja ifrån för det lätt kan bli fel.

Skriven av: Mr. Red

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren