Publicerat
Kategori: Relationer noveller

En historia om förbjuden åtrå.

Amanda och Marie hade varit vänner sedan barnsben när de umgicks på skolgården, de hade gått i samma klasser fram tills gymnasiet. Sedan gymnasiet hade de en tradition att ses på ett litet pittoreskt café. Av tradition åt de samma mazarin och vaniljbulle till kaffet som de alltid käkat.
De avhandlade veckan som höll på att ta slut, samtalet flöt på bra fram till dess ämnet killar kom upp.

Amanda tystnade tvärt och försvann in i en annan tankevärld. Marie tittade på henne och undrade vad som hade hänt.

- Jo sa Amanda, det är som så att jag snart skall förlova mig med Robert, vi vi har dejtat ett tag och jag skulle vilja testa honom för att se om han är trogen eller ej. Men men jag vet inte hur jag skall göra. Har du tips eller idéer på hur kvinnor skall testa killar.

Marie funderade och slurpade i sig sin andra kopp kaffe, hon mumsade på bullen. Till slut efter ett tags fundering sade hon.

- Om du vill så skulle jag kunna testa honom åt dig, hm skulle kunna försöka förföra honom när tillfälle ges. Vilka planer har ni för helgen som kommer.

Amanda tittade på Marie och funderade. Nja det är inte spikat ännu inför helgen, kanske blir det ett besök till ett dansgolv. Du skulle kunna hänga med och fråga om du får låna Robert för en eller två danser. Väl ute på dansgolvet skulle du kunna testa honom om du vill eller känner för det.

- Det är bara för att vi är vänner som jag hjälper dig, normalt vill jag inte ragga på upptagna killar men nu får det bli ett undantag. Hur långt vill du jag skall gå för att du skall se om han är otrogen.

Amanda svarade: Det är upp till dig, du får sätta dina egna gränser när det gäller att testa och förföra under dansen. Efteråt så skulle jag vilja veta om han klarat testet eller ej.

Marie nickade och reste sig upp, hon tänkte tyst för sig själv, hoppas han inte klarar av testet det skulle vara spännande med att kyssa en upptagen karl. Högt svarade hon i samma veva. ”Jag hoppas din kille klarar av testet”

Marie lämnade Amanda och hennes funderingar om killar, förlovningar och giftermål, på väg ut mot fiket så började hon att le. Äntligen kunde hon ragga på Robert, en kille hon spanat in på i smyg och velat förföra sedan hon träffade honom genom Amanda. En plan började uppstå hur hon skulle gå tillväga och hon hoppas på något mer än en kyss.



Marie, Amanda och Robert sitter i baren under lördagens kväll, efter drinken reste sig Marie upp och mumlade om att leta upp en kille att dansa med. Amanda reste även hos sig upp och sade hastigt medan hon var på väg att gå.

- Marie, du och Robert skulle kunna dansa med varandra, jag skall besöka toan under tiden.

Robert försökte säga något men kunde inte, han hann inte säga något innan Marie tog tag i honom och ledde honom till dansgolvet.

Väl ute på dansgolvet under tryckaren viskade Marie i Roberts öra samtidigt som hennes ena hand började smeka hans axlar.

- Jo jag har alltid velat ha dig, vill du ligga med mig ikväll?

Robert försökte säga något men kunde inte, hennes doft, leende och blickar påverkade hans tanke vilja. När hennes läppar mötte hans så insåg han att han inte kunde streta i mot.

- Skulle gärna vilja ha dig men suck jag är ihop med Amanda.

- Hon behöver inte veta något viskade Marie hett.

Robert nickade och funderade när Maries ena hand smekte hans lem medans övriga på dansgolvet dansade till musiken. För varje smekning Marie gav honom ju mer insåg han att han var förlorad.

- Var skall vi ses viskade Robert hest, vill gärna så gärna ha dig inne i mig.

- Tänkte mig handikapptoan nere i källaren där kan vi vara ifred, vi hinner kanske med att ha kul ihop under 30 minuter. Du skulle kunna gå till Amanda dricka en stor stark med henne. För att sedan säga att du behöver gå till toan. Vi skulle kunna ses där om 25 minuter. Viskade hon och gav honom ännu hetare pussar, hennes tunga smekte hans och skänkte honom ännu mer njutning.

Robert nickade i samma veva som musiken slutade, efter dansen gick de skilda vägar.
Det första Marie gjorde var att skicka iväg ett sms att Robert klarade testet och att hon hittat en kille som hon skulle vilja lära känna lite mera.

Amanda svarade tillbaka omgående med en smilis och önskade henne lycka till med raggningen.

Efter det strosade hon mot toan för att träffa Robert, hon njöt när hon tänkte på hur lätt det var att stjäla Robert från sin bästa kompis och hon såg fram emot att ha kul med honom framöver.

Väl utanför toaletten insåg Marie att hon hade kommit dit tidigare än vad hon hade räknat med för att fördriva tiden spanade hon på killar som gick ut ur herrtoan. Hon valde ut en utav killarna som var på väg att gå förbi henne.

- Hejsan där utropade Marie, jag tycker du ser så jävla snygg ut.

Killen som inte direkt stack ut ur mängden sneglade på henne samtidigt som han stannade till.

- Tack så mycket men men jag hm min flickvän väntar på mig.

Marie nickade och sade: Vad synd för mig men men, har din tjej givit dig den brasilianska kyssen någon gång?

- Nej det har hon inte, nu gör du mig nyfiken, skulle gärna vilja testa om du kan den.

- Vad kul.
Hon närmade sig killen och när hennes läppar mötte hans, när hennes tunga smekte hans samtidigt som hon smekte hans rygg så hade han glömt av flickvännen som väntade våningen ovanför.

Hon släppte taget om killen som suktade efter mer. Hon viskade det här var den bästa kyssen jag någonsin fått utav en kille. Hade gärna velat…. Men men.. skakade Marie på huvudet.

- Din flickvän väntar på dig och jag vill inte förstöra din relation med henne.

Killen nickade och mumlade ett okej, han var på väg att lämna henne när Marie ångrade sig, jag har funderat lite och skulle gärna vilja träffa dig igen om du vill gå vidare och göra mer intimt än en kyss….

Killen vände sig mot henne och funderade, hm skulle också vilja ses igen, han gav henne sitt nummer. Kramade henne en sista gång innan han lämnade henne för att möta sin flickvän.

När Marie såg killen försvinna så log hon med en belåten min och suckade över att det var så pass enkelt att förföra upptagna killar. Trots att hon visste att det inte var okej så ville hon göra det ändå. Det var hennes drog i livet som fick henne att må bra. Den andra drogen var sexet det var det bästa hon visste. Hon tog fram sin mobil och skickade ett sms till killen, tackade för kyssen och frågade om en dans under kvällens gång.

Hon tittade därefter på klockan fem minuter i kvar tills Robert skulle dyka upp. Hon var upphetsat och såg fram emot att få suga av honom och ge honom hans bästa knull innan förlovningen med Amanda skulle äga rum.

Robert var lite uppspelt när han fick syn på Marie, hennes kyss på dansgolvet fick honom att må bra, ännu bättre kände han sig när Amanda erkände under sin drink efter hans dans med Marie att hon bad Marie att testa honom för att se om han var trogen. Tydligen hade Marie ljugit och berättat att han var trogen sin flickvän och inte alls var intresserad utav henne.

Han hann inte öppna munnen när Marie och hennes vackra leende och förföriska blickar kom emot honom med raska steg. Hennes ena hand började smeka hans bröstkorg samtidigt som hennes pussar avlöste varandra. Hennes hand vandrade smekande från bröstkorgen ned till magen för att sedan fortsätta under pussarna ned till de nedre regionerna.

- Följ med mig så kan vi ha mera kul viskade Marie till Robert och ledde honom in till toan medans hon masserade och klämde honom om vartannat. Robert nickade och följde flämtande efter.

Väl inne på toan så viskade Marie, vill be om ursäkt om jag är så framåt men jag kan inte hjälpa att jag vill leka med dig. Tänkte att våran träff är min förlovningspresent till dig.

Hon satte sig på knä och när hennes läppar dansade över hans lem så storknade han och visste att saker och ting inte skulle bli som förut. Efter avsugningen så reste hon sig upp, kysste honom intimt och viskade.

- Skulle gärna vilja göra mer ihop med dig men jag vill inte att Amanda skall misstänka något och sedan så har jag sagt till henne att jag dansar ihop med en kille på dansgolvet. Har nyss träffat någon som har en flickvän med sig, tänkte förföra honom framför hennes tjej.

Robert suckade och tog på sig byxorna, det pulserade i mellangärdet och han var riktigt sugen men tänkte att Marie har rätt som avbryter. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge hade han som mantra och hoppades att det skulle bli tillfällen i närtid. Han såg Marie lämna toaletten för att träffa nästa kille som skulle få en underbar kväll och han visste att relationen mellan honom och Amanda inte skulle bli densamma som förut.

Jag är en 40 åring som tycker om att komponera musik och skriva berättelser på fritiden, just nu mellan 2 jobb så har jag gått om tid med skrivandet.
Anton Johansson är medlem sedan 2020 Anton Johansson har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren