Publicerat
Kategori: Sexnoveller

En kinky fanatasi

Jag fantiserar om att jag ör en tonårsgrabb
----------------------
Min moster Kerstin har ju haft en sexuell relation sedan jag var i 17-årsåldern då hon var 40 år. Efter det tillfället sade hon att hon gärna upprepade det, och här är ett tillfälle då vi hade sex med varandra.
Jag var hemma hos henne och hälsade på. Det var jag ofta eftersom jag visste att varje gång jag hälsade på hos henne slutate det oftat med att vi hade sex.
Men den här gången blev upplevelsen rätt annorlunda.
Kerstin var i badrummet och därifrån ropade hon:
“Hallå där ute. Kan du komma in och hjälpa mig!”
Jag knallade in i badrummet och fann henne liggandes naken i badkaret.
“Vill du leka lite?” frågade hon.
Jag svarade jakande och tog av mig kläderna eftersom jag hade fått den frågan ofta och visste att hon ville ha sex.
Snart stod jag vid badkaret med hennes hand om min kuk som sakta reste sig i sin fulla prakt.
Hon frågade nu:
“Skulle du vilja se när jag kissar?”
Jag hade ju hittills varit med på alla hennes förslag till sexuella experiment, så jag sade ja även till den här frågan med stor nyfikenhet på vad det skulle innebära.
“OK” sa hon och klev upp ur badet “Sätt dig på toaletten så skall du få se”
Jag satte mig lydigt ner på toalettstolen medan Kerstin gick och satte sig på bidén vid väggen mitt emot mig.
Hon lutade sig bakåt, skrevade ordentligt med låren och öppnade med fingrarna fittan så jag kunde se allt den innehöll. Hon masserade med fingrarna en stund sin läckra, lite svullna clitoris varpå hon sedan lätt en hård stråle kiss sprutade ut ur henne med sådan kraft att den nådde ända fram till mina fötter på badrumsgolvet.
Jag tyckte det var väldigt upphetsande, så jag hade nu ett präktigt stånd.

Jag vill berätta om mina fantasier.
Villiga Vilma är medlem sedan 2020 Villiga Vilma har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren