Publicerat
Kategori: Romantik noveller

En varm eftermiddag på kontoret

Det var en dag i maj när solens strålar börjat värma på riktigt.

Genom fönstret på mitt kontor värmde det skönt och blev mycket varmare än jag var van. Eftersom jag hade en deadline och lite arbete kvar så tog jag av mig mina strumpbyxor som jag hade under den tunna långa klänningen...

jag var lite svettig och kände att mina trosor var lätt fuktiga. Jag tog av dom också och knölade ner dom i min väska.

Då plötsligt plingade det till i datorn och min kollega dök upp i ett chattfönster, han undrade om det var lika varmt på mitt rum som hos honom. Jag svarade att det var så varmt så jag fått ta av strumpbyxorna.

Vi har inte haft någon tät kontakt innan, men jag var oerhört attraherad av honom och hans sensuella sätt att klä av mig med blicken när vi möttes vid kaffemaskinen.

Eftersom jag visste att han också satt ensam på sitt rum en bit bort så tog jag mod till mig och skrev att jag även tagit av mig trosorna.

Det tog en stund men till slut fick jag till svar: ”det låter skönt, på flera sätt!”

Jag visste inte vad jag skulle svara men kände hur jag hade blivit ordentligt våt och kinderna blossade av upphetsningen...
Jag försökte slå det ifrån mig och fokusera på min text.

Jag läste igenom det jag redan skrivit medan jag försiktigt började smeka mig själv... en hand mellan benen och den andra runt min ena styva bröstvårta. Jag kunde inte låta bli att stöna tyst för mig själv....

Han hade bara genom sitt korta svar gjort mig så kåt!!

Mina fingrar smekte över min klitta och jag rörde mig i juckande rörelse mot min stol. Jag lät två fingrar glida in och lutade mig bakåt... det var så skönt att jag inte märkte att dörren hade öppnats! Jag blev oerhört generad och visste inte vad jag skulle säga. Jag rättade snabbt till kläderna och började nervöst fingra på min dator...

han gick fram till mig och lutade sig över skrivbordet.
”Jag ser att du kommit långt på din artikel.... den kan vänta tills imorgon. Jag skulle hellre vilja att du fortsätter med det du gjorde innan jag störde!”

Han masserade mina axlar och lät händerna leta sig innanför min klänning och ner mot mina styva bröst... jag flämtade när han smekte mina bröstvårtor samtidigt som han med djup röst viskade ”ta av den”...

Jag lydde honom och snart satt jag naken på stolen...

Han ställde sig framför mig på knä och drog isär mina ben... han kysste mig längs insidan låren och fortsatte sedan mot min våta pulserande fitta. Han hade slickat förr, det var det inget tvivel om. Han var ändå rätt mycket äldre än mig. Han sa att jag hade en otroligt härlig fitta som han gärna ville knulla...
han drog ner mig på golvet och jag hamnade på alla fyra... han smekte mig bakifrån och jag hörde hur han knäppte upp sina byxor och började smeka sig själv. Jag var nu så kåt att jag inte kunde tänka på något annat än att få känna hans kuk i mig. Han tog ett fast tag om mina höfter innan han stötte hårt in i mig.. han knullade mig så skönt och vi stönade båda högt och hämningslöst. Jag vände mig om och lutade mig mot väggen. ”Jag vill få dig att komma” sa jag och såg honom rakt i ögonen.... han kom närmare och jag började smeka honom och suga hans rejäla stånd... samtidigt känner jag hur han för in två fingrar djupt in i mig och börjar trycka precis där jag inte kan hålla emot... det forsar ur mig över hand hand och ner på golvet... så skönt.

Jag smeker min klitta samtidigt som jag fortsätter suga honom och känner hur han närmar sig... jag blir så kåt och känner att jag snart måste släppa taget... vi kommer båda två och han sprutar i min mun och över min ansikte.

”Det kanske är dags att gå hem? Vi ses ju imorrn på mötet...”

Skriven av: Okänd

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren