Publicerat
Kategori: Novell

Ensamhet & Glädje

När du har läst det här har jag redan lämnat det här landet och går vidare i livet.Varför det blir så här vet jag inte,men en sak vet jag..det är ingens fel.Förut när vi träffas blev vi kära i det första ögonblick.Vi pratade med varandra umgås och dela kärleken med den andre.Men..men varför lämnar du mig?!Du har ju lovat att vi ska vara med varandra för evig!Är det bara en lögn som du har sagt från din mun och sen glömmer bort det?!Smärtan är olindrigt när du lämnar mig.Minnen kommer tillbaka..första kyssen som har känt så underbart förr men nu känns det som en knivhugg i hjärtat.Nej!Det får inte vara sant..Du lämnar mig för en annan man som är rikare än mig snyggare än mig..men är det inte meningen att i kärlek så spelar inte utseende nån roll det är själva kärleken.Nu vet jag att utseende spelar mer roll..Jag har gått vilse när du lämnar mig och glömmer bort vår tid tillsammans.Folk brukar säga '' efter regnet kommer solen '' men det är inte sant.Det har regnat i mitt hjärta i evighet, det kom inga solsken eller ens värmen.Jag kom ihåg den dagen precis som igår fastän det har gått ett och ett halvt år nu.Mitt hjärta börja lugna sig efter ett storm,solskenet börja lysa mellan molnen.Nu vet jag att världen kommer att blir ljusare och min ensamhet kommer att fyllas med glädje och skrattet som jag har förlorat men ska få tillbaka.Jag ska börja ett nytt liv men du kommer aldrig att glömmas bort ur mitt hjärta och minne.jag slutar brevet med tre ord till dig: Jag älskar dig.

Skriven av: David_Broken_Love

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren