Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Förälskad i min chef

Hela dagen hade snart passerat. Jag vet knappt hur jag tog mig igenom den. Allt var som ett virrevarr i mitt huvud. Jag hade längtat så efter den här dagen, och nu var den snart slut. Att ha fått se dig en hel dag, fått äta frukost, lunch och middag med dig, suttit nära dig och andats in din goda parfym. Att få prata med dig, nudda din arm… Allt hade känt helt magiskt. Men nu var dagen som sagt snart slut. Jag ville inte det. Ville inte att klockan skulle vara dags att gå tillbaka till hotellet. Jag ville se dig mer. Jag ville fortsätta dricka drinkar och skratta med dig. Men du såg på mig och sa att det nog var dags nu. Vi promenerade genom stan till hotellet vi skulle sova på. Konferensen var över och imorgon skulle vi åka hem igen. Allt skulle bli som vanligt. Du skulle vara min chef, vi skulle bara ses på möten och samtal. Jag ville inte det…
Vi småpratade lite på vägen. Du berättade om din man, att ni hade bråkat dagen innan. Du berättade om dina barn, om din katt. Jag hörde allt, men tog inte in något. Jag ville inte att du skulle åka hem till din man igen. Jag ville ha dig för mig själv en liten stund till.

En dag några månader tidigare satt vi på möte på jobbet. Du satt vid kortsidan vid bordet som vanligt, och jag satt bredvid. Du hade en ljusblå topp på dig, som gled ner lite över axeln. Jag skymtade din bh där under, och kanske var det i den stunden jag blev förälskad? Jag vet inte. Från att aldrig någonsin varit attraherad av en kvinna var jag nu himlastormande förälskad. Så där som en tänker att bara ungdomar är. Jag var 36 år, hade man och barn. I min relation till min man fanns ingen förälskelse kvar alls. Det hade varit dött länge, och jag hade börjat fundera på att på allvar ta tag i att skilja mig. Det blev inte bättre heller när jag blev förälskad i dig. Då ville jag inget hellre än att få älska en kvinnokropp. Få smeka en mjuk len kvinnokropp. Få känna ett par mjuka bröst mot mina händer, få kyssa ett par mjuka läppar utan stickigt skäggstubb. Det var det enda jag tänkte på, och mitt liv var helt upp och ner.

Vi var tillslut framme vid hotellet. Vi stod där i lobbyn och det kändes som du dröjde dig kvar lite. Det kändes nästan som att du blev lite generad? Men jag slog bort tankarna, för jag förstod ju att det bara var min fantasi som satte igång.
När vi skiljdes åt gick jag in på mitt rum. Jag bara släppte jackan och väskan på golvet och slängde mig på sängen. Allt kändes så mörkt. Jag kände att gråten var nära, men försökte hålla den inom mig. Fan, hur hade det kunnat bli så här?
Jag slog på tv:n och bläddrade fram till en gammal film. Drog täcket över mig och låg och försökte hänga med i filmen. Det gick inte så bra.
Plötsligt hörde jag försiktiga knackningar på min dörr. Vem kunde det vara? På ett hotellrum mitt i natten? Jag gick upp och öppnade dörren på glänt. Där ute stod du. Du hade en vinflaska i handen och såg lite nervös ut.
-Vill du ta ett glas vin med mig? Jag är inte trött och tänkte att det kunde vara trevligt, sa du. Jag öppnade dörren mer och sa, absolut.
Du klev in, satte dig i en av fåtöljerna och korkade upp flaskan. Jag hämtade två glas och ställde på bordet, satte mig ner på den andra fåtöljen.
Vi satt där en stund, småpratade lite om dagen som varit, om vad som varit bra och om den goda maten. Sedan blev det tyst. Det var som att alla ord bara tog slut. Rummet var mörkt, så när som på en liten lampa vid sängen. Plötsligt reste du dig upp, och ställde dig framför mig. Du sträckte ut din hand och jag tog den. Du drog upp mig så jag hamnade precis intill dig. Mitt hjärta slog så högt och hårt att jag trodde det skulle explodera. Vad var detta? Vad höll på hända?
-Jag har känt dina blickar mot mig, sa hon sedan. Jag blev helt röd i ansiktet, kände hur det hettade på halsen och kinderna. Jag svarade inte.
-Jag har tittat på dig med, sa hon sedan. Hon tog min haka i sin hand och lyfte upp mitt ansikte mot hennes. Hon tittade på mig, hennes isblå ögon var så vackra, så vänliga, så uttrycksfulla. Sedan böjde du dig fram och nuddade dina läppar mot mina. En mjuk försiktig puss, sedan tittade du på mig, som för att se hur jag reagerade. Jag stod där med öppen mun och visste inte vad jag skulle göra. Du tog dina händer om mina kinder, drog mig närmare och så kysste du mig. Du doftade så gott, dina läppar var så mjuka, så varma. Jag kunde tillslut kyssa dig tillbaka. Din tunga letade sig in i min mun, och vi kysstes länge och mjukt. Du tog dina händer på mina axlar, drog mina armar sedan runt om din kropp, och smekte sedan min rygg. Jag som i princip varit förstelnad mjuknade upp och började smeka din kropp. Kyssarna blev allt mer intensiva, och jag kände dina styva bröstvårtor mot min kropp. Du hade en tunn blus på dig, och först nu upptäckte jag att du inte hade någon bh under. Du slutade kyssa mig för en stund, tittade mig i ögonen och log. Sedan började du knäppa upp knapparna i min klänning, och lät den falla ner mot golvet. Du tog av dig din blus, drog sedan ner din kjol, och till min förtjusning var du helt naken där under. Jag drog av mig mina strumpbyxor och du lirkade upp min bh. När vi sedan var helt nakna båda två, ställde du dig och betraktade min kropp. Dina händer kupade sig sedan runt mina bröst, och genom mig gick en stöt som av elektricitet. Du började kyssa mig igen, kysste mig mot brösten. Samtidigt smekte du mina höfter och min rygg. Du tog min hårda bröstvårta i munnen och lekte med tungan. Jag stönade till och kände hur jag blev våt i mitt sköte.
Plötsligt låg vi i sängen, jag vet inte hur det gick till. Du låg ovanpå mig, och din kropp var så len, så mjuk och så underbar. Dina kyssar smakade sött, varmt, som en glass en sommardag. Vi låg där länge, kanske gick det en timme, eller bara 5 minuter. Tid och rum bara försvann när vi utforskade varandras kroppar med händer, med tunga och med fingrar. Våra kroppar var varma, fuktiga och klibbade fast mot varandra. Vi slingrade oss runt varandra, kunde inte få nog. Jag ville så gärna fråga dig om jag fick gå ner på dig och smaka, men jag vågade inte. Men när jag nu låg där ovanpå dig, kysste dina bröst och lät min tunga kittla dina bröstvårtor tog jag chansen och började kyssa dig neråt. Din mage var så mjuk, du var inte pinnsmal, utan hade härliga mjuka kvinnliga former. I min fantasi hade en kvinnas kropp känts helt fantastiskt skön att smeka. Men att verkligen få göra det nu var något jag aldrig kunnat förstå hur magiskt det skulle vara. Höftens mjuka rundning, bröst som vällde över på sidan, låren som rös till när jag kysste dem. Jag smekte med handen mot insidan av låren och du gnydde till och stönade högt. Din kropp böjde sig, du lyfte upp och ner din rumpa och jag förstod att jag fick. Kyssarna närmade sig din fitta, och du särade på dina ben. Kyssarna närmade sig, och så var jag där. Din varma svullna våta fitta. Jag kysste den, lekte med tungan, smakade på ditt våta. Du stönade och vred dig, dina händer pressade mitt huvud närmare när jag för en sekund hämtade andan. Du viskade att du ville ha mer, och jag slickade dig, jag lekte med tungan runt din klitoris, på din klitoris och på dina svullna blodfyllda läppar. Det smakade vår, det smakade varmt, och hela min mun var fylld av dig. Det tog inte så lång stund förrän din orgasm sköljde genom din kropp. Du knep ihop dina ben mot mitt huvud, och jag fick lirka mig loss. Din kropp skruvade på sig och du stönade och gnydde och slet tag i min kropp, borrade in dina naglar i min rygg och drog mig intill dig. Jag blev så upphetsad av att se dig njuta, det hade räckt med att jag la min hand mot min egen fitta så hade min orgasm sköljt över mig. Men jag lät bli. Jag ville att det skulle vara du som fick mig dit. Jag ville att dina händer, dina fingrar och din tunga skulle vara de som fick mig att nå njutningens höjdpunkt. När du sedan låg tätt intill mig, din svettiga hud mot min, kysste jag din panna och smekte ditt hår. Det låg utspritt runt ditt ansikte, och jag strök bort det från pannan. Du låg där och blundade, helt avslappnat och log. Jag smekte din kind, och du tittade på mig. Vi sa ingenting, vi bara låg där tätt intill. Jag kunde inte fatta att detta verkligen hände, här och nu. Att alla fantasier jag haft om dig nu äntligen hände. Jag ville nypa mig i skinnet för att se om det verkligen var sant. Men jag vågade inte, för om det bara var en dröm ville jag inte vakna.
En liten stund gick, sedan började du kyssa mig. Dina fantastiska läppar mot mina. Ditt våta som blandades i våra munnar. Kyssarna blev återigen intensiva, och sedan var det min tur att få känna din tunga i mitt våta varma. Den stunden du slickade, kysste och smekte mig kändes det som jag flög upp bland molnen och ner igen. Aldrig hade jag upplevt något liknande. Aldrig hade jag ens kunnat drömma om att det kunde vara så skönt. Det var som att hon exakt visste hur och vart hon skulle smeka. När hon lekt en stund i mitt heligaste så kom min orgasm. Den kom som en stormvind, från ingenstans till att blåsa genom min kropp. Jag vet inte om jag sk,µmmm89

Snart 45 årig 3 barnsmamma som skrivit sedan jag var liten, men aldrig publicerat något.
Katlasusanne är medlem sedan 2022 Katlasusanne har 2 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren