Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Förändringen i mitt liv

När barnen nu flyttat hemifrån och frugans sexlust helt försvunnit, efter en operation. Har vårt sexliv helt upphört. Men jag tycker fortfarande om min fru och vill leva tillsammans med henne. I tidiga tonåren var jag intresserad mina kompisars könsorgan. Runkade gärna deras kukar, så ofta jag fick! Men det tog slut när deras intresse för tjejer vaknade. Fick ju också själv flickvänner och gifte mig med min fru och skaffade barn och hade ett bra sexliv. Men på grund av uppkomna situationen, började mitt intresse för mäns könsorgan vakna på nytt. Vill betona att det inte har med kärlek, smek och kyssar att göra, utan enbart ren sex. Min längtan efter sex, gjorde att jag började söka upp porrsidor på internet och märkte att gay sidorna påverkade mig mycket. Så efter en tid började jag söka gaykontakt annonser. Slutligen tog jag mod till mig och svarade på en annons vilket medförde att jag träffade Nils, en homosexuell man, boende i mitt närområde. När vi slutligen träffades hos Nils, startade han en gay film, där en äldre man sög kuken på sin partner, för att värma upp mig, sa han. Filmen påverkade mig och gjorde mig kåt. Så när Nils tog fram sin kuk och började runka, kände jag hur känslorna från ungdomen kom tillbaka. Kunde inte motstå frestelsen, utan tog hans kuk i min hand och började runka honom. Det kändes så spännande och upphetsande att hålla en annan mans kuk handen igen. När han sedan frågade om jag ville suga kuken. Sa mitt förnuft nej, men mina känslor ”JA”. Känslorna, kåtheten och nyfikenheten vann, jag kände att jag verkligen ville prova hur det kändes, om det var så häftigt som det såg ut på filminspelningarna. Så jag ställde mig på knä mellan hans ben, tittade på kuken, drog tillbaka förhuden och såg en droppe försats tränga fram. Då kom tveksamheten, törs jag verkligen ta det stora steget att gå över gränsen och suga en annan mans kuk. Men kunde inte motstå frestelsen utan böjde mig sakta fram sträckte ut tungan och slickade bort droppen, så häftig känsla när tungan vidrörde ollonet och jag kände smaken av försatsen, det smakade svagt salt, så gott. Tveksamheten försvann som ett trollslag och jag blundade, gapade och tog för första gången i mitt liv en kuk i min mun. Vilken spännande känsla, ollonet lite mjukt och sammetslent, kukskaftet hårt, men ändå lent samt smaken av kuk. Instinktivt började jag suga och slicka kuken. Det kändes genast så naturligt och rätt. Vilken underbar upplevelse. Efter en liten stund, sa Nils, vad otroligt skönt, är det säkert att du aldrig sugit kuk förr, känns som du gjort det många gånger. Efter ytterligare någon minut, började han sucka och stöna och sa, snart går det, får jag komma i din mun? Jag svarade bara, med en nick och fortsatte att suga. Kände hur spänningen växte när jag visste att han var på väg att komma i min mun. Så spände han sig och ropade NU, samtidigt som kuken svällde ytterligare och jag kände hur varm sperma började pulsera in i min mun och insåg att nu fanns det ingen återvändo, nu kunde jag inte ångra mig, när puls efter puls av sperma pumpade in i munnen och landade på min tunga och för första gången lite chockartat kände jag den salta metalliska spermasmaken och spermans klisterlika konsistens. Visste sedan inte vad jag skulle göra, så jag behöll sperman i munnen och kände verkligen smaken, innan jag tog beslutet och svalde allt, till Nils stora förtjusning. När jag sedan åkte hem, kom insikten om vad jag verkligen gjort. Jag har sugit en annan mans kuk tills han kom i min mun och jag svalde hans sperma, så nu har jag hans spermier i mig. Jag har blivit ”BÖG” men känner ingen skam, utan bara tillfredställelse.
Ovanstående berättelse är helt sann. Kommer ihåg varenda detalj, eftersom det blev en så stor förändring av mitt liv, som där efterpåverkat mig så mycket. Tyvärr flyttade Nils till en annan stad strax efter vårt äventyr. Men han hade väckt mitt begär, jag var fast som bisexuell bög, som jag själv ser mig. Då jag fortfarande bara kan tänka mig att hångla och kyssas med en kvinna, och endast njuta av ren sex med en man. Jag kände stor saknad när Nils flyttat. Men av en slump, när jag rastade vår hund, träffade jag en annan hundägare. Hundarna hälsade och nosade varandra i baken. Tänk om vi människor skulle göra lika när man träffas, sa jag och skrattade, när jag drog tillbaka hunden i kopplet. Men Janne som jag nu vet att han heter, tittade alvarligt på mig och sa kryptiskt, är du intresserad? Tveksamt svarade jag, det kanske jag är, om vi tänker på samma sak. Det gör vi nog, Jag är homosexuell svarade han. Jag berättade för honom att jag var nybörjare och bara provat en gång. Han bjöd omgående hem mig och vi träffades redan samma kväll. För andra gången nu under Jannes ledning, sög jag en kuk till utlösning. Det var faktiskt ännu skönare denna gång, när jag visste vad det innebar och kunde slappna av och njuta mer. På den vägen är det fortfarande. Träffar Janne så ofta tillfälle ges och suger hans kuk och känslan när sperman pulserar in i min mun är fortfarande lika häftig!

Äldre bisexuell gift man. Gillar att läsa sexnoveller!
Loben46 är medlem sedan 2023 Loben46 har 3 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren