Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Förbjuden men befriande sex på mitt matbord...

Jag hade länge sett en kvinna, mest på sociala medier och gillade ofta varandras inlägg, visste att hon hade en man men kunde genom raderna förstå att hon var kontrolllerad av honom och nedtryckt. Jag å andra sidan som inte är tyst när det gäller sådana "män" visste att hon njöt varenda gång som jag skrev om det och vilka low lifes till män dessa är. Jag var bekant med hennes man, de hade barn ihop och jag undrade ofta om hon tänkte samma sak - vad underbart det vore att få klä av henne sakta och länge förspela innan jag tryckte mig in i henne... En kväll plingade det till i min inkorg, det visade sig att vi var i närheten av varandra och bestämde oss för att mötas upp i real life för att säga hej. Jag såg henne komma med sin svarta tighta klänning, åtsittande vid midjorna som smekte hennes bröst slimmat. Hon kunde se mina tankar och log av att se min blick titta på henne från tå till topp. Hon kom närmare och jag gillade att hon log av att ha sett mig tittat så på henne. Hon kramade mig för första gången och slog sina armar runt min nacke, samt gick upp på tå i sina klackar medan jag tryckte mitt bröst mot hennes i kramen och kände hur hennes bröst pressades emot mina.

Hon klev av kramen och tittade på mig med ett leende. Otroligt hur vacker hon var men hon hann säga det först - "Du är snyggare i verkligheten...!" Vi tog en promenad sakta och stötte till varandra, då och då smekte jag min hand hennes rygg eller midja men hon reagerade inte. Vi pratade om allt mellan himmel och jord, och jag frågade om hon verkligen mådde bra i sin relation...? Hon svarade inte, utan tittade upp snett mot mig och log till. Hon svarade - varför tar du inte reda på det...? Får du av kläderna på en gift kvinna och låter hon dig sära på hennes ben...? Jag älskade hennes rakt på förslg och blev genast upphetsad av orden. Men även bara tanken på att få se henne njuta och låta mig få trycka in i henne, som en upptagen gift kvinna.

Jag vinkade in taxin och vi satte oss båda där bak, hon flyttade intill mig och jag lade min arm om henne, jag sade min adress till chauffören och inväntade om hon skulle lägga till någon - men hon var tyst. Ville följa med mig hem. Hon lade sitt ben försiktigt över mitt lår, hennes klänning åkte upp mer så låren syntes än mer, och mötte mitt huvud när jag kysste henne första gången försiktigt och sakta. Älskade hur hon stönade till i kyssen när hon kände min hand på sitt lår och jag blev hårdare när hon lät min hand sakta smeka henne allt länge upp och innanför klänningen. Kyssarna blev heta och långa, försiktigt smekte jag henne så långt upp att jag kände hennes trosor. Hon bara blundade, stönade till och frågade om vi inte var hemma snart...? Älskade hennes sexiga trosor som jag kunde känna med fingrarna vara spetstrosor, tunna och som jag bara kunde dra åt sidan för att komma åt.

I det ögonblicket visste jag om att jag skulle få trycka in min stenhårda kuk i henne och att hon bara njöt av det kändes starkt som en stor hämnd mot sin man. Hon frågade sexigt hur det kändes att ta med en gift kvinna hem...? Sedan blundade hon och kysste mig igen. När vi kom fram drog hon ner klänningen och vi klev ur. I hissen, gick jag direkt emot henne och kysste henne mer häftift, hon mötte min tunga med sin och slängde armarna runt mig - lät sig tryckas emot hissväggen och stönade till när hon trycktes emot den. Min tunga sökte sig ner mot hennes u ringning medan händerna smekte låren så klänningen åkte upp, var bara tvungen att se henne - mot väggen, trosorna syns och blundade samt stönade. Hon viskade hur hon fantiserat om detta... Jag stönade till av bara tanken - hon har velat att jag skulle trycka in min kuk i henne... Hissen stannar och vi går in i hallen. Stänger dörren och hon tittar på mig med ett leende, samtidigt som hon knäpper upp mina byxor. Hon vet att jag bara skulle älska synen av henne på sina knän, ta min kuk i sin mun... Hon kysser mig medan hon drar ner mina byxor en aning, med ena handen tar hon fram en redan hård kuk som hon stönar till när hon får känna i sin hand. Hon backar och ser mig i ögonen, ler och slänger håret bakåt. Går sakta ner på knä, ser mig i ögonen men håller kvar min kuk i sin hand som om den vore hennes. Hon gapar och tittar på mig medan hon för första gången trycker in min kuk i sin mun och får mig att se hur hon njuter... Jag växer ännu hårdare, så sexigt. En gift sexig kvinna, en annan mans kvinna på sina knän och har min kuk i sin mun... Ser hur hennes bröst är underbara ner från urringningen. Min hand trycker jag ner under den och klämmer hennes bröst. Ser hur hon suger och njuter av att göra det, hon tar den ur munnen men fortsätter runka av den sakta och sexigt. Hon frågar om jag vill knulla henne? Jag svarar, hela natten...

Hon ler och innan hon tar den i sin mun igen säger hon - på ett villkor... Ingen kondom... Jag växer ännu mer... Hon känner hur jag växer i hennes mun och det märks, ju mer hon suger destå hårdare blir jag i hennes mun - desto hårdare får jag trycka in i henne, utan kondom... Jag förstår att hon älskar tanken av att komma hem till sin man, precis haft en annan mans kuk i sig och hur dum han är mot henne så är det den ultimata hämnden. Hon viskar om jag vill skulle vilja knulla henne igen..? Hon ställer om frågan och reser sig upp, handen håller fortfarande i min nu stenhårda kuk. Ser mig i ögonen och frågar om jag vill trycka in min kuk i en gift kåt kvinna regelbundet? Jag nickar och hon viskar igen att när jag trycker in mitt ollon i henne första gången - vill hon att jag ringer hennes man och bara pratar skit, hon vill se mig trycka in min kuk i hans kvinna medan han är i luren... Jag älskar tanken... Jag vänder på henne och lyfter häftigt upp henne på matbordet, hon sitter i perfekt höjd och särar brett på sina lår när jag närmar mig. Jag drar upp klänningen och kysser henne, min kuk pressas emot hennes trosor som nu endast är i vägen. Blir kåtare av tanken att jag får trycka in min kuk i henne, helt ny och okänd kvinna utan kondom... Tänder på att hon inte verkar bry sig, blir hon med barn med mig så blir hon... För jag kommer spruta så djupt i henne, precis som om hon vore min.

Jag särar mer på hennes lår, medan jag går ner. Älskar se henne på mitt bord, dra av sig klänningen vid axklarna, bh och trosor med särade ben och stönande. Smeker henne sakta mellan benen och ser hur hon slänger huvudet bakåt, så våt att det rinner... Drar trosorna ¨åt sidan och ger ner helt. Första gången möter min tunga henne och jag hör bara hur hon skriker till när jag slickar henne ordentligt, samtidigt som jag trycker in en dildo i henne och talar om för henne att dildon är min kompis.... Han såg hennne på bordet, blev kåt och bara knäppte upp och ställde sig mellan hennes ben... Hon stönar av fantasin hur män bara måste få trycka in sin kuk i henne och hon nickar instämmande. Jag frågar om hon skulle låta min kompis få knulla henne också? Hon bara nickar och jag trycker in dildon i henne ordentligt, precis som om någon knullade henne. Hon åker fram och tillbaka på bordet, jag ställer mig vid huvudet samtidigt som handen trycker in dildon i henne. Trycker in min kuk i hennes mun som hon älskar - två stenhårda kukar i henne och hon är så sexig där hon ligger och är så kåt att hon skulle låta vem som helst få trycka in sin kuk i henne nu....

Nu är jag så kåt, så hård att det gör ont med ett ollon som är så stort att det kommer tryckas in i henne. Jag slänger ut min kompis, och drar ut dildon. Hon ler av det - älskar hur jag vill knulla henne helt själv... Ställer mig mellan hennes ben och drar trosorna åt sidan igen. Hon är så våt att det rinner om henne... Ber henne titta, medan hon ger mig sin mans nummer. Hon ser och njuter, gapar när min hand sakta för ollonet närmare henne, hon stönar av hur stort det är som ska trängas in i henne. Jag drar ollonet utanför, leker med henne och trycker in toppen - och hon stönar med gapande mun... Hennes man svarar och jag säger, det var länge sedan...? Hon älskar det... älskar se sig själv bli knullad av en man som inte är rädd honom och trycker in sin kuk i henne. Jag trycker sakta in hela ollonet i henne och hon skriker.... Hennes man hör vad som pågår och frågar om jag knullar en brud? Jag lägger luren åt sidan, så skön att trycka in i - så galet skön att ta emot att jag tar tag på hennes midja, Drar ut mig igen för att sakta trycka in den in i henne, tränga genom öpppningen och sakta trycka in hela min kuk i henne och se den försvinna. Hon skriker extra högt och hoppas hennes man ska höra...

Jag älskar se hans fru på mitt bord, särade ben med bara underkläder och trosorna vikta åt sidan om min kuk som trycks in i henne... Jag säger - Jag knullar din fru och jag kommer fortsätta knulla henne ordentligt... Blir helt tyst i luren medan hon skriker som högst och bara älskar hur orädd jag är för honom, tvärtom han vågar inte gå emot mig och det visste hon om. Om det var någon han inte skulle våga göra ett skit emot så var det mig, den perfekta kuken för henne att få i sig för att lämna honom... Jag älskar hur utstuderat hon varit och hade länge låtit mig få knulla henne. Men nu är hon äntligen fri och älskar hur min stenhårda trycks in och ut i henne allt snabbare. Jag tänder ännu mer på att hon är en mamma... Frågar - Får jag ta dig när jag vill...? Hon svarar, precis när du vill... Jag knullare henne hårdare och hårdare till den sexiga vetskapen om att jag nu har en underbar sexig och vacker kvinna, smart som få, som kommer låta mig få trycka in min kuk i henne precis när jag vill.... För henne är det ett skydd emot honom, jag förstår det, Men i en tyst överrenskommelse ser vi det sexiga i det.

Jag får se henne sära på sina ben och klä av henne, se henne ta emot mig i sig. Hon blir fri men tycker det är sexigt med en man som hennes misshandlande man är rädd för. Jag trycker så hårt att hela bordet skakar, hon åker fram och tillbaka på den medan brösten hoppar. Hon bara gapar av hur hårt jag hamrar in i henne och talar om att jag nu kommer - säger att jag kommer spruta i henne, djupt i henne och blir hon gravid så blir hon... Men skönare kvinna har jag inte haft och hon får gärna föda mitt barn... Hon stönar högt, älskar min likgiltighet. Jag kommer. Sprutar henne full av min sperma och trycker upp den djupt i henne. Nästan hoppas medan jag trycker in den samtidigt som spruten skjuter att hon blir med barn....

Hon viskar sexigt - barn eller inte, du kommer få knulla mig precis när du vill och hur ofta du vill. Mitt enda villkor är - ingen kondom... Vill se och känna din kuk i mig. Sedan den natten stannade hon flera nätter, barnen kom också och bodde hos mig. Ex mannen vågade aldrig säga någonting. Vid ett tillfälle lät hon min kompis också få knulla henne, hon älskade mig i sin mun och honom mellan sina ben. Hon älskade hur vi alla tyckte hon var sexig och hon älskade hur min kompis tittade in genom dörren när jag satte på henne och runkade.

Ofta när barnen lagt sig och hon stängde dörren om dem, bara lade hon sig på soffan över mina lår och började suga. Hon var den skönaste kvinna jag någonsin knullat och älskat med. Älskade hur hon alltid lät mig... Även i garaget, satte henne på en motorhuv och viskade - se hur många män som blir kåta av att se dig knullad... Brett särande och högt stönande blev hon alltid så kåt när män stannade upp och såg mig mellan hennes ben intensivt och hårt trycka in min stenhårda i henne. När jag kommit, men inte hon frågade hon om en okänd man fick trycka in den i henne...? Det skulle gynna mig senare då det gjorde henne mycket tänd. Jag tände också av synen, när hon nickade dit en okänd man som tittat på henne, hur han knäppte upp i farten tog plats mellan hennes ben och lår. Underbar kvinna att se njuta och jag tände på hur dem tryckte in sig i henne... även fast jag blev svartsjuk. Hon visste att efter varenda gång så tofg jag henne allt hårdare - hon tittade ofta på mig, med ett leende och stönade demonstrativt när hon fick en annan man i sig... Älskade hur jag både tände på det, men också blev svartsjuk.

Vi är idag gifta och hon är precis lika skön och underbar som då. Alltid lika härlig och sexig.
Som låter sin man få trycka in min kuk i henne, precis vart som helst - när som helst.

Skriven av: Tommy

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren