Publicerat
Kategori: Novell

Förgriparen

FÖRGRIPAREN

ETT

Orden ekar i mitt huvud jag borde vara van jag jobbar ju med det här. Jag är sedan 20 år tillbaka psykolog/kurator till män som har förgripit sig på underåriga, men detta här satt han mitt framför mig och sa ”jag gifte mig med Zinas mamma bara för att få tillgång till Zina”
Jag kunde inte visa min ilska eller hur äcklad jag var utan jag bad honom berätta allt från början. Så vi färdades 20 år bakåt i tiden till år 1980.

”- Jag träffade Zinas mamma på en kryssning till Västindien hon var mycket vacker, hade långt brunt hår och bruna ögon hon var väll en sisådär en och sjutti lång. Hade nyss skilt sig från sin man och hade ett barn. Jag brydde mig inte så mycket om vad det var för kön utan vi pratade vidare och det slutade med att vi hamnade i hennes hytt.”

Jag avbröt honom inte utan satt bara ner i min svarta sköna luddiga fåtölj och lyssnade och antecknade i min blåa bok.

”– Jag fick veta att hon hette Gorzia mycket vackert namn! I mina öron, men vi umgicks bara den natten. Vi hade bytt telefonnummer och adress och några månader efter att jag kommit hem fick jag ett brev där det stod att hon gärna ville träffa mig gå på bio eller nått annat seriöst, hon hade saknat mig.
Vi bestämde en tid och en platts.

Dejten var både rolig och jag kände mig mycket dragen till henne, vi började umgås väldigt mycket - dagar blev till veckor och till slut var det dags för mig att få träffa hennes dotter Zina. Jag hade med mig en godispåse för Gorzia hade berättat att hon älskade godis. När jag ringde på dörren kom en liten sprallig flicka med mörkt bruna ögon, långt hår som slutade vid svanken och öppnade jag böjde mig ner och kramade om henne. Då kände jag en rysning genom hela kroppen, jag lämnade påsen till henne. Hon var det vackraste barn jag någonsin sett. En minikopia av sin mor men Zina hade finare läppar som den rödaste flaska vin och finare händer små barnhänder lena som sammet. Zina blev genast förtjust i mig och jag kunde inte slita blicken ifrån henne. Men jag gick in till hennes mor och vi började prata om allt möjligt bland annat fick jag veta att Zina var fem år.

Från den dagen ville jag inget hellre än bara vara i närheten av Zina. Gorzia och jag flyttade ihop i hennes radhus. Gorzia jobbade som sjuksköterska och ville gärna ha ett barn med mig men jag sa att jag älskade henne och bara ville leva med henne och Zina. För att Gorzia inte skulle bli misstänksam så köpte jag små presenter och sa att jag älskade henne varje dag.

Till slut hände det jag hade gått och väntat på under en lång tid jag skulle vara barnvakt åt Zina.
Hon och jag ensam, medan Gorzia jobbade natt.
Jag lagade i ordning hennes favoritlunch och efter maten sa jag åt henne att gå och tvätta sig och göra sig klar innan barnprogrammen,
Hon ville ha hjälp så jag följde med henne på toa, låste dörren och tog av henne hennes lila tröja och blå jeans jag började sedan smeka henne på hennes könsorgan. Hon förstod inte vad jag gjorde utan tittade på mig och gav mig tandborsten och sensodynz tandkräm. Jag tog på lite tandkräm och borstade hennes tänder medans jag hade handen på hennes söta lilla flickrumpa jag kände hur jag hårdnade och bara ville knulla henne. Men hon var för liten bara nyss sex år fyllda.
Sen skulle hon kissa kväll sa hon och jag skulle torka henne så jag rev loss en bit papper och blötte mina fingrar sedan tog jag ner papperet och torkade henne.
Jag lyfte upp henne i luften och låtsades blåsa henne på magen men det jag gjorde var att titta på hennes vackra underliv. Hon skrattade av förtjusning och ville bara ha mer och mer.

Nästa morgon när jag vaknade hade Gorzia redan gått till jobbet så jag tog med Zina till parken där vi köpte glass.”

Jag skruvade mig obekvämt i stolen sträckte på benen och avbröt honom
”jag borde inte avbryta dig men tiden är slut, jag vill att vi bokar en ny tid vad sägs om nästa måndag klockan 17:00?”

TVÅ
Han sitter mitt framför mig i sunkiga grå mysbyxor och en svart ostruken t-shirt, han hamrar med fingrarna i bordet och stirrar ner i golvet. Jag står vid fönstret i mina blå jeans och röda nytvättade tröja på fötterna har jag mina grå tofflor. Jag säger
”Vad gjorde ni när ni hade varit i parken?”

”Vi gick hem jag var kåt så oerhört kåt, när vi var hemma så… Gick vi in i mitt och Gorzias sovrum Zina la sig på sängen och jag la mig bredvid henne. Jag kramade om henne och hade bestämt mig för att älska med henne den här dagen. Vi hade det bästa utgångsläget .

Åren gick och Zina började bli en stor flicka hennes förr så platta bröst började utveckla små toppar som växte till små bröst. De liknande små ballonger med en liten rosenknopp i mitten, de var så sköna att ta på såå mjuka, lena jag blev så upphetsad av att se henne växa. Hon hade börjat få en liten mörkbrun buske mellan bena det var så skönt att slicka henne och känna hennes hår mellan mina tänder som gnisslade sig fast. Hennes förr så okurviga kropp hade fått oerhört vackra kurvor hon började likna en kvinna en kvinna jag låg med, som sög av mig, som gjorde att jag fick utlösning i hennes lilla vackra sexiga kropp. ”

Jag var tvungen att avbryta honom med att jag måste gå på toa, jag mådde så fruktansvärt illa. Här satt denne mannen Nick och berättade för mig om hur han gång på gång förgrep sig på sin styvdotter berättade på ett sätt som om han skulle ha pratat om vilket gräddbakelse som helst. Jag mådde illa, jag sprang in på toaletten och kräktes. Kände mig darrig, började kallsvettas, jag reste mig upp rättade till frisyren tvättade mina händer och återvände in till rummet.

Han tittade på mig med ett par blå sammetsmjuka onda ögon, han rätade på sig i den röda soffan han satt i och drog sin hand genom sitt feta ljust lockiga hår.

”Zina var 12 år då hon första gången protesterade och sa att hon inte ville, hon mumlade något om att det inte kunde vara normalt och att hon hotade med att berätta för Gorzia om jag inte slutade.
När jag hörde dessa ord i mina öron började jag skratta ett hånfullt skratt, på något sätt blev jag rädd, rädd för att hon skulle göra handling av sina hot då skulle jag vara tvungen att packa mina saker och flytta därifrån. Flytta från Zina, Skulle Gorzia tro på Zinas ord? Gorzia och jag hade visserligen inte ett lika aktivt sexliv som när vi först träffades men vi hade heller inte slutat att älska varandra. Jag gav Gorzia både presenter och den uppmärksamhet hon behövde ha.
Jag såg till att verkligen göra rent efter mig, jag betedde mig som vilken make som helst, skötte hushållet, betalade räkningar kom ihåg födelsedagar och skötte mitt jobb. Utåt sett var det ingen som visste något och var det något Zina råkade slänga ur sig skrattade jag bara åt det och skyllde på hennes vilda fantasi.

Så kom den där förbannade dagen 14 december då Gorzia skulle jobba natt. Jag hade längtat jag hade tänt levande ljus och verkligen gjort det romantiskt i sängen, jag lovade att Zina skulle få den där hästen som hon hade längtat efter i flera år.

Zina la sig på sängen jag band hennes händer och fötter vid sänggavlarna med ett vitt band. Jag hällde het chokladsås på hennes bröst och började slicka av såsen jag nafsade lite lätt på de nyutvecklade brösten.
Hennes tårar såg så glittrande rena ut som små diamanter jag slog till henne lätt över kinden och sa åt henne att skulle hon ha den där hästen skulle hon hålla käft och göra som hon blev tillsagd. Jag hade inte lust att vara snäll längre utan jag tag fram piskan som var nyinköpt för detta tillfälle, jag piskade henne på hennes sköte tills jag fick orgasm och sprutade på hennes mage. Jag la undan piskan och trängde in i hennes våta trånga lila barnasköte, hon kved till och jag började pressa in i henne hårdare och hårdare. Jag var precis på väg att komma inne i henne då dörren öppnades och där stod Gorzia. Hon tittade på mig där jag låg och våldförde mig på hennes dotter.
Hon började skrika, hon skrek att jag skulle ut ur deras liv, försvinna. Jag tog tag i mina kläder och försvann från huset jag viste inte vart jag skulle bara bort.”

Nu när han slutat att prata hade jag tårar i ögona, jag var tvungen att behärska mig. Men detta som denne man hade sagt var fruktansvärt. Jag drog min hand genom mitt bruna tjocka hår och lät det falla ner på mina axlar. Jag reste mig upp från fåtöljen och sträckte på min kropp. Började gå runt i rummet gick fram till handfatet tog ett glas vatten, det smakade kallt som vinterns första dag.

TRE
Nick skulle aldrig ha berättat detta för mig, Nu kan jag inte få ur det jag har hört från mina tankar, jag kan inte, jag har jobbat med detta i 20 år men det var nog dags att sluta med detta nu, gå i pension var för tidigt men jag måste säga upp mig. När jag har avslutat detta med Nick Trone säger jag upp mig det första jag gör.

Han står vid fönstret i svarta byxor, blå tröja och nytvättat hår, han ser fräsare ut än på länge. Han vänder sig om öppnar munnen men innan han säger något säger jag och tittar på honom. Han verkar nervös.

”Du Nick, första gången jag sa hans namn - när jag uttalade namnet i min mun lät det vasst, syrligt som en sur karamell.
Hur hade du tänkt klara dig själv i framtiden ute i samhället? Du vet att du både är utan bostad, familj, vänner och arbete. Du måste börja om på noll, på nytt. Hur tror du det kommer att gå?”

Han tittar på mig och kommer emot mig jag blir lite rädd vilket jag inte borde vara men han viker av mot stolen som står intill väggen, sätter sig ner och börjar skratta. Helt mekaniskt skratta nu fick jag höra det där hånfulla, grymma äckliga skrattet. Så sluter han ansiktet i händerna, blundar tittar upp med sting i blicken och säger

”det enda jag tänker på är Zina, det går inte en dag eller natt utan att jag tänker på henne”

Vad är det han säger? Har inte dessa samtal jag haft med honom gjort någon verkan? Har han fortfarande inte fattat vad han gjort?

”Nick vad skrattar du åt? Förstår du inte att du under flera års tid har förgripigt dig på ett litet underårigt barn? Det är sista dagen du är här hos mig sedan ska du vidare till psyk?

Han avbröt mig med att säga
”det är så komiskt bara- att jag som skötte allt så perfekt sitter här i den här stolen idag och inte längre får knulla detta vackra barn!”

Jag tittade på honom skrev ner ett nummer på ett papper reste mig upp och räckte fram lappen till honom och sa

”Nick tiden är slut, ta och ring det här numret du behöver all hjälp du kan få! Psyk kommer att hämta dig snart och jag vet inte vad som kommer att hända där- så lycka till i det hårda samhället”

Jag sätter mig ner i min fåtölj känner mig svettig i mina svarta kläder, äntligen är detta över jag andas ut och känner mig trött. Sitter stilla några minuter innan jag reser mig upp börjar packa ihop mina tillbörligheter. Den blå anteckningsboken och den gröna bläckpennan, viker ihop den gröna pläden, dammar av möblerna med en våt trasa. Tittar mig omkring i rummet innan jag med en blandad känsla av lätta och trötta steg går in till chefen för att säga upp mig. Vad jag ska göra sedan vet jag inte, jag kommer att ta ett steg i taget. Men först ska jag åka hem dra ur telefonjacket, dra ner rullgardinerna, låsa dörren och bara lägga mig ner på sängen och sova.


Skriven av: Molander

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren