Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Först gången med en mörk kvinna.

Detta hände för ett antal år sedan,
Jag Calle var artonår fortfarande oskuld tillfälle hade väl funnits men jag hade fegat ut i sista stund.
Var ute på en bar hade en Pepsi framför mig var ovan vid starka drycker öl var inte heller någon favorit.
Såg en väldigt vacker negress satte sig brevid mig. Hon stötte till mig? Åh förlåt sade hon, ingen fara de stötte bara i mig inte mitt glas. Du är gullig du vill hjälpa mig hem har ett par skor med för höga klackar och vinet har väl också gjort sitt.
Gentleman som man är drack jag upp min pepsi, sedan ledda jag Lotta som hon presenterat sig som mot utgången.
Lotta bodde rätt så nära hon stödde sig på mig och tände en cigarett jag fick också en rökte egentligen inte men tog någon ibland, När vi kom hem till Lotta skulle hon byta om till något bekvämare, gick in i son sängkammare hörde att hon var på toaletten också och borstade tänderna,
Bra tänker jag då smakar nog inte godnatt kysstes vin och rök om jag får någon.
Lotta kom ut bytta om hade hon inte gjort han var helt naken. Nu vill jag ha dig för mig i natt och kanske hela helgen,
Jag blev väldigt upphetsad, kom in till mig i sovrummet. Lotta frågade har du haft sex med någon mörk kvinna tidigare? Jag svarade sanningsenligt nej att jag inte hade haft sex överhuvudtaget höll jag tyst om. Lotta lade sig ner på sängen, klä av dig och kom ner till mig. Jag hade ett kraftigt stånd Lotta log inte så grov men en lång penis. Lotta och jag började hångla hon hade stora mörka bröst. Vi hamnade i en 69a med Lotta överst. Lotta började sug min kuk och jag började slicka Lottas fitta.
När jag började smeka och slicka hennes klitoris började hon stöna lite förde in först ett sedan två och tillslut tre fingrar i
hennes fitta hade hon svårt att ligga still.
Jag kände lukten och smaken av Lottas fitta gjorde att jag stönade till jag kommer snart, Jag kom i Lottas mun hon gurglade till men svalde allt. När jag förde in ett finger även i Lottas bak kom hon också.
När Lotta hämtat sig log hon det var förrätten nu fortsätter vi. Trots att jag kommit en gång hade jag snart ett kraftig stånd igen. Lotta puttade ner mig på rygg satte sig över mig smekte sin klitoris mot mitt stånd i någon minut sedan grenslade hon mig sjönk sakta ner tills hela kuken var inne i Lottas fitta. Lottas mun hade varit skön men detta var underbart visste inte man kunde ha de så skönt. Lotta började rida först långsamt ökade sendan takten jag började smeka hennes bröst som dinglade framför mitt ansikte. Vi rullade runt så jag kom överst nu började jag knulla Lotta som även gjorde små juck tillbaks. Lotta började smeka sin klitoris stönad jag är nära nu jag också stönade jag Lotta grimaserade till och jag kände att hon kom, jag plöjde långt in i Lotta och släppte en jättesats i hennes fitta. Lotta skrek till och tuppade av. Efter någon minut log hon mot mig. Då tar vi efterrätten vi började grov hångla med penisen fortfarande kvar inne i Lotta.

Lotta var tyckte du om min neger fitta,
Den var underbar svarade jag.
Hur gammal är du Calle? Artonår svarade jag. Ojdå jag är trettio år svarade Lotta.
Märkte att du inte var så erfaren vart det första gången för dig. Ja men det var det mest underbaraste jag varit med om.
Jag bor inte ensam här. Är du gift frågade jag. Nej men Lena bor också här vi är väl sambos. Men du var ju med mig.
Lugna dig Calle både Lena och jag är bisexuella. Vi älskar ofta med varandra men ibland behöver vi en rejäl genomkörare av en man. Du kom rejält i mig Lena har jag tänkt på det här med barn. Men jag är så ung. Jag vet men jag är trettio och Lena tjugoåtta år. Vi klarar av det. Lena kommer hem imorgon vi brukar dela allt så du kan få pippa med henne också. Men om hon inte vill? Lena är inte svår övertalad.
Nu många år senare bor Lotta, Lena och jag i en stor villa med tre barn två tvilling flickor som är lite mörkare som deras mamma. Lena och jag fick en son.
Lena hade mycket mjölk i sina bröst så hon hjälpte till att amma flickorna. Både Lotta och Lena har stora bröst men totalt sett är Lena större kanske därför hon hade mycket mjölk. Alla barnen kallar Lena och Lotta för mamma det har två mammor och en pappa. Farmor var lite chockad i början men när hon fick se Lottas tvilling flickor föll hon direkt, hon är gudmor till en av tvillingflickorna den andra höll mormor.

Skriven av: Calle

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren