Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Förväntansfull

Dagen är här, jag är nervös. Det har gått så lång tid sen sist. Tanken av henne får mig att pirra. Sitter och väntar på henne, att få ett sms av henne. Se det stå att hon är utanför. Kan inte vänta längre.
Jag tänder ljus här hemma i höstmörkret. Det något med hösten som får mig att tänka på henne. Jag kan nästan höra mitt egna hjärta bulta.
Det plingade till i telefonen, tiden stod stilla i några sekunder. Jag tar upp telefonen ” jag är utanför”.
Jag behöver samla mig, ta ett djupt andetag. Springer ner för trapporna, såg henne le till när hon fick syn på mig, jag log. Jag öppnar ytterdörren och känner doften av henne som kommer med höstvinden. Kramar om henne hårt, hon säger ”äntligen”.
Som jag har längtat. Jag trycker mig lätt emot hennes kropp och kysser hennes varma läppar. Drar mina fingrar igenom hennes tjocka krulliga hår. Känner hur jag blir alldeles varm i kroppen. Jag tar tag i hennes hand och vi går upp till mig. Hon stannar till och drar mig in till henne. Hon smeker mig över kinden och säger leendes ”Jag har längtat efter dig” och ser mig djupt in i ögonen. Känner hur hela min själ väcks till liv. Det brinner inom mig, jag vill bara ha henne.
Vi fortsätter uppför trapporna, känner hur hon klämmer åt min hand, hur varm hon är. Jag öppnar dörren och känner lukten av doftljusen jag tände innan. Jag vänder mig om, lägger mina händer runt henne, letar mig under tröjan. Känner hennes rygg, hör hur dörren stängs bakom oss. Hon lägger sina händer om nacken på mig och drar sina fingrar igenom mitt hår samtidigt som hon tittar på mig. Hon kysser mig, kommer närmare mig. Känner hur hennes hand letar sig vidare ner mot min mage, får rysningar. Hon knäpper upp mina byxor. Hennes hand åker sakta neråt. Hon smeker mig utanpå mina trosor.
Jag tar bort hennes hand, trycker henne emot ytterdörren och lägger mina händer under hennes tröja. Känner av hennes varma kropp, letar mig upp till brösten. Hon är helt varm. Jag känner hennes bultande hjärta. Jag vet att hon vill ha mig och jag vill ha henne.
Vi står och kysser varandra, hon drar mig i håret lite lätt. Jag pausar och säger. Kom. Jag håller hennes hand och vi rör oss mot mitt sovrum. Ljusen flimrar till av vindpusten av oss.
Nu är vi här, jag tar av hennes jacka som vi glömde bort att göra när vi kom in. Hon lägger mig sakta ner i sängen. Sätter sig över mig, lägger mina armar över huvudet på mig och håller dom på plats. Kysser mig på halsen och sniffar mig i örat. Känner av hennes andetag. Hon tar av mig min tröja, den fastnar på tvären och jag skrattar till och säger ”typiskt” och lägger mig ner igen. Hon viskar i mitt öra, ”det är precis så det ska vara. Äkta, hade inte önskat något annat.”
Jag reser mig och tvingar ner henne på rygg, jag ligger med halva min kropp på hennes. Jag känner hur våt och varm jag är mellan mina ben. Jeansen jag har på mig är fuktiga.
Jag sätter mig över henne och tar av hennes tröja. Ser hennes hår falla ner på sängen. Jag lägger mig över henne. Kysser henne lätt om brösten, känner hur bröstvårtorna blir allt mer styva av min tunga.
Jag smeker henne med min tunga ner åt mot navel, neråt mot hennes byxor samtidigt som min näsa suger in doften av henne. Sätter mig upp, knäpper upp hennes byxor. Drar ner dom sakta, ser att hennes trosor också har åkt ner lite. Kastar ner byxorna på golvet.
Nu ligger hon här helt vacker. Ser siluetten av henne i taket. Ljusen skapar vackra skuggor av henne.
Jag kysser hennes lår medans jag tar mig uppåt, märker att hon får rysningar. Huden blir alldeles knottrig. Lägger mina händer på hennes höfter. Jag är vid hennes trosor nu. Min tunga letar sig under och känner hur våt hon är. Hon är så len. Doften av hela henne omfamnar mig. Jag tar av henne trosorna och sätter mig upp mellan hennes särade ben och beundrar denna vackra varelse. Smeker henne med min vänstra hand samtidigt som jag tränger in mitt högra pekfinger i henne, känner hur hon drar åt sina muskler i slidan. Jag skuttar mig bakåt så jag har bättre tillgång till hennes kärleksblomma. Jag trycker in ett andra finger lätt och slickar henne på klitoris. Hon öppnar munnen och ut kommer det ett dovt stön. Hon lyfts upp. Jag smeker henne uppåt med mina fingrar. Hon är så våt. Mitt ansikte är av täckt av hennes saft. Hon smakar så gott. Hon gnider sig, spänner sig. Klämmer åt mig med sina lår. Hennes andning ökar och hon börjar låta allt mer. Jag tar ut mina fingrar, tar tag i hennes ben, flyttar på dom ber henne ha böjda knän. Lägger mig ner, drar henne närmare in till mig med hjälp av mina armar som håller om hennes lår. Håller kvar mina händer och pressar henne närmare mitt ansikte. Känner hur min nästipp nuddar henne klitoris medans min tunga är där det smakar gott. Jag känner hur det rinner från både henne och mig. Hon säger till mig. ” glöm inte bort dig själv” och ber mig lägga mig över henne. Jag känner hennes svettiga kropp emot mig. Hur hennes bröst trycks emot mina. Hon särar mer på benen, känner då hennes fitta emot min. Det pirrar till. Hon lägger sina händer på min rumpa, klämmer åt samtidigt som hon trycker mig hårt ner. Hon gnider sig, jag gnider mig. Kysser henne, hon stönar i min mun. Kramar om henne och vänder mig om så hon hamnar över mig. Hon sätter sig på mig. Hon gör det jag tycker om. Hon rider mig, rullar sina höfter. Hennes bröst rör sig jämns med. Hon märker att jag tittar på henne, hon lägger sin hand om min hals. Jag är helt tom i huvudet. Detta får mig att komma snabbt. Det vet hon också. Det är vårat sätt att avsluta de fina tillsammans. Hör henne säga skönt flämtandes. Drar min hand över magen upp mot brösten på henne och trycker mig uppåt. Hon böjer huvudet bakåt så att hennes hals syns. Hennes stön får mig veta att hon är nära. Hon skriker ut några höga stön i rad, jag med. Hon lägger sig över mig, vi hämtar andan, våra hjärtan bultar. Äntligen är hon här.

Hejsan mitt namn är Ida som ni säkert ser! Jag har skrivit erotik noveller i flera års tid men har inte riktigt vågat dela med av dem. Men det ska vi ändra på. Hoppas ni gillar dem. Puss och kram
Ida Heikkinen är medlem sedan 2022 Ida Heikkinen har 1 publicerade verk

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren