Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Frida &. Christians första partnerbyte

Baserat på en verklig händelse!

Detta utspelade sig för några år sedan.
Den handlar om Frida och hennes kille Christian och deras kompisar Anna och Tobias som följde med hem på oplanerad efterfest där många upplevelser utspelade sig för första gången.

Samtliga var runt 30 år.
Frida - Blond, 170 cm, 65 kg, B-kupa
Anna - Blond, 165 cm, 65 kg, c-kupa
Christian - 190 cm, 90 kg, lagom muskulös
Tobias 185, 80 kg, smal kroppsbyggnad

Vi hade varit på fest för en nära vän med ca 70 st besökare. Festen pågick till ca 02 och därefter var det dags att åka hemåt för hela festsällskapet.
Festen var ca 30 min tågresa från Malmö. Hela sällskapet var på gott festhumör och dryck hade smugglats med ut från festen för att festen skulle kunna fortsätta på tåget hem.

Folk på tåget sjöng, dansade och drack gott.
Jag och Frida hamnade på stolarna bredvid min kompis Tobias och hans tjej Anna.
Tobias fråga om vi inte skulle fortsätta efterfesten och vi alla var på partyhumör så vi kom överens om att fortsätta hem till oss.

Väl hemma korkades mer dryck upp. Jag och Tobias tog oss varsin öl och Frida och Anna korkade upp en skumpa. Musiken pumpade i högtalarna och dansstegen avlöste varandra. Danser tätt ihopslingrade avlöstes av hoppande i ring till mer uptempolåtar.

Efter en stunds party frågande Anna om vi inte skulle köra snurra flaskan. Frida tittade på mig lite tvekande men vi kom överens om att inget "över gränsen" skulle ske mellan paren och då tycke vi alla leken kändes kul.

Första snurren landade på mig och jag valde "Sanning". Anna frågade då mig - "Vad är din största sexfantasi". Mitt svar visste jag sedan länge tidigare att det är absolut är att prova 3-kant med en extra tjej. Det hade även jag och Frida kommit överens om att skulle vi någonsin testa 3-kant skulle det absolut vara med en tjej.

Näst på tur som flaskan snurrade på var Anna. Även hon valde "Sanning". Jag ställde då samma fråga tillbaka och hon svarade -"Vi har tidigare provat partnerbyte med annat par och det är nog min största fantasi att göra igen". Både jag och Frida häpnade över svaret att de faktiskt vågat genomföra partnerbyte. Frida kunde inte hålla sig från följdfråga så hon frågade -"Vad var det mest upphetsande i situationen?"
Både Anna och Tobias instämde i att se partnern njuta men ändå ha närheten till varandra var det som gjorde det mest upphetsande.

Frida berättar sedan att hon hellre hade legat med ett annat par än 3kant med en extra person. Ett sätt alla kunde njuta samtidigt och det skulle kännas mer "rättvist"
Jag tittade på henne och kunde se hur sugen hon blivit av att höra att ett annat helt vanligt par i vår ålder hade vågat!

Leken fortsätter och sanningar om diverse sexrelaterade saker blandas med konsekvens med mycket kyssar, hångel och smekningar.
Anna tittar under hela leken väldigt intensivt på både mig och Frida.
När flaskan nästa gång stannar på henne utbrister hon "Nu bestämmer jag att Tobias och Christian skall massera oss, det behöver vi efter all dans"

Självklart kunde varken jag eller Tobias neka dem detta så vi sänker musiken och går upp till sovrummet där en stor säng är placerad. Där får utan problem plats två personer liggandes på mage där!

Vi sänker belysningen, låter den nu nedtonade musiken strömma ur högtalaren och jag hämtar vår massageolja.

Anna och Frida drar av sig sina klänningar, strumpbyxor. Jag och Tobias tittar på dem och kan skåda hur Frida har ett par små svarta stringtrosor och Anna har ett par röda, även dem är stringtrosor.
Det slår mig hur fantastiskt sexiga de båda är och jag känner direkt hur blodet tar ett snabbare varv genom kroppen.

Båda tjejerna kryper upp i sängen och lägger sig på mage, jag sätter mig över Fridas rumpa och Tobias över Annas rumpa. Vi knäpper upp deras bh. Anna säger då "Det är inte så skönt att ligga på bh:n, jag vill ta bort min under mig"

Frida är inte sen att följa efter.
Frida tycker också att det skaver med mina byxor emot sig och frågar om inte vi killar skall lätta lite på kläderna också.

Sagt och gjort ställer sig både jag och Tobias upp, drar av byxor, strumpor och skjorta.
Vi båda är ni enbart iklädda kalsonger.

Vi tar olja i våra händer och stryker ut det över tjejernas ryggar.
Både Frida och Anna "stönar" till av känslan och båda vittnar om hur skönt det var med lite massage efter en lång dag.

Jag masserar ryggen och ner över Fridas rumpa, varje gång mina händer stryker upp längst ryggen följer mina höfter efter och min bula gnids mot Fridas rumpa.

Tobias masserar Anna i långa drag och böjer sig över henne varje gång han smeker ut över hennes armar som ligger utsträckta vid sidorna av henne.

Jag ser hur Anna svankar till varje gång Tobias trycker sig emot henne.
Tobias ser hur jag tittar och ler tillbaka mot mig. Jag särar Fridas skinkor och trycker mig emot henne, hon svarar tillbaka genom att svanka och långsamt sära sina ben under min rumpa.

Jag hoppar ner något och börjar massera hennes lår. Varje gång jag når upp mot ljumsken rycker Frida till och jag "råkar" retsamt nudda fittan med ovansida av min hand varje gång.
Mitt kuk har nu blivit rejält blodfylld och den stramar mot kalsongtyget.

Anna tittar bakåt och ser hur min massage pågår längst Fridas lår.
Plötsligt säger hon "Kan vi inte byta massör lite för att känna skillnaden"?

Jag blir osäker vad jag ska svara men Frida ler tillbaka mot Anna och svarar -"Det går bra, är nyfiken om det är någon skillnad"

Jag reste mig från Frida och tog mig över mot Anna. Jag stannar till och synar den sexiga rumpan där den minimala röda stringtrosan sexigt försvinner ner mellan de välformade skinkorna.

Jag sätter mig över Annas rumpa och börjar smeka hennes rygg i sköna långa drag.
Tobias gör detsamma på Frida och jag ser en antydan till svankande från Frida upp mot Tobias numera hårda stånd innanför kalsongerna.

Anna ber mig sedan massera låren då hon tyckte det såg skönt ut när Frida fick massage där,
Jag hoppar ner något och Anna särar sina ben. Hennes trosa har glidit lite åt sidan och kanten skär nu in innanför den ena blygdläppen.

Mitt stånd bultar av synen och jag ser att hon är slätrakad.
Jag påbörjar massagen men kan knappt fokusera då blicken är fast mellan benen på Anna. Jag kan också se en antydan till väta från hennes fitta.

Tobias masserar nu Fridas rumpa intensivt och dova stön hörs.
Anna svankar upp mot mig varje gång min hand når ljumsken.

Frida särar sina ben under Tobias och ligger nu ganska brett isär med benen och trycker sig emot Tobias i takt med att hans händer smeker över rumpan.
Jag tvekar kort om min nästa tanke men av stämningen kommer orden ur munnen på mig "Är det ok om vi tar av våra kalsonger, vi båda verkar ha svårt att få plats i dem och det är inte så skönt när de trycker mot tyget"
Tjejerna skrattar till och tittar på varandra och båda är slående överens att det såklart är ok!

Både jag och Tobias drar av våra kalsonger och känslan när kuken äntligen får komma ut är fantastisk.

Tjejerna tittar på oss och Anna kommenterar snabbt "Frida, vilken härlig kuk du har att leka med" Frida tittar tillbaka med glans i ögonen och håller med Anna.
Tobias tycker situationen skall vara jämn så han föreslår att tjejernas trosor skall av.

Han tar tag om Annas trosor och drar av dem.
Jag tar tag i Fridas och drar av dem i ett svep. Jag och Tobias står nu bakom dem och ser hur de båda är slätrakade, och glänser mot lampans sken av fittsafter och upphetsning.

Tjejerna vänder sig om och ställer sig på knä i sängen framför oss där vi står på golvet.
Anna drar Tobias emot sig och kysser honom passionerat. Jag tar tag om Fridas nacke och kysser henne samtidigt som vi trycker oss emot varandra. Mitt hårda stånd fyllt av försats tryckt mot Fridas mage och vi hånglar eldigt och passionerat.

Fridas hand smeker mig över ryggen, fram över magen och ner mot min stenhårda kuk.
Hon tar ett skönt tag om den, smeker den mjukt, runkar den långsamt upp över ollonet. Hon smeker mjukt med sin tumme över strängen under ollonet som nu glider skönt med försatsen.

Anna har kysst sin väg ner för Tobias mage och börjat suga hans kuk. Jag och Frida hade knappt märkt det i vår upphetsning och vi båda stannade upp och såg på hur Anna långsamt och med djupa tag sög Tobias kuk.

Jag lägger Frida på rygg och kysser ner längs hennes lår, när jag når ljumsken lyfter Frida fittan emot mig och stönar till. Jag har knappt sett henne kåtare någonsin tidigare och min mun söker sig snabbt mot hennes fitta. Jag slickar först längst blygdläpparna och Frida särar benen så mycket hon kan, hennes fitta säras och jag ser hur sjukt blöt hon är av situationen.
Min tunga slickar från mellangården, över hela fittan innan jag tillslut når hennes svullna, blodfyllda, kåta klitoris.
Hon stönar högt och det känns nästan som det skall gå för henne.

Efter en stunds slickande av hennes fitta ber hon att få suga min kuk. Jag lägger mig på rygg och hon sätter sig mellan mina ben. Hon runkar kuken några gånger innan hon tillslut låter sina läppar omsluta ollonet. Hon smakar på försatsen och fortsätter suga in kuken i sin mun. Jag njuter till max och hennes avsugning känns skönare än någonsin.

Samtidigt har Tobias satt sig på knä jämte oss. Anna sätter sig gränsle och sjunker långsamt ner över hans kuk. Hon stönar högt och passionerat och rytmiskt börjar hon rida honom.

Frida kryper upp över mig, kysser mig och våra smaker blandas. Hon rör höfterna över min kuk och långsamt sjunker hon ner över mig och min kuk fyller hennes blöta kåta fitta.

Båda tjejerna rider och stönen avlöser varandra.
Efter en stunds ridande frågar Tobias om de kan ställa sig på alla fyra i sängen bredvid varandra.

Tobias tittar på mig och gör ett tecken som om vi skall byta tjej.
Jag nickar och vi byter plats.
Jag hade nu Anna framför mig, svankandes och hennes fitta var perfekt framför mig.
Jag smeker över hennes rumpa och hon trycker sig bakåt som en signal att hon vill blir knullad.

Jag runkar kuken och smeker ollonet emot henne, tillslut för jag kuken mot hennes fitta och långsamt fyller jag henne och hon stönar högt.
Jag ser hur Tobias tränger in i Frida och hon skriker ut ett stön.
Tjejerna tittar då på varandra och ler innan de vänder bak för att se på oss. De skrattar till och Anna utbrister "Ha, vi visste såklart att detta skulle ske när ni bad oss ställa oss på alla fyra. Är du ok med detta Frida?"
Frida svarar "Självklart, vi gör ju detta ihop"

Vi knullar nu bakifrån och varierar i temp, skinkorna smiskas av våra händer och händerna smeker över kropparna.

Efter en stund frågar Frida om de kan få rida igen, hon kommer lättast så. Självklart gör vi som hon önskar och jag ser hur hon glider ner över Tobias kuk. Hon börjar rida den rytmiskt och Tobias smeker hennes bröst och styva bröstvårtor,

Anna rider mig skönt och hon kysser mig passionerat.

Frida börjar stöna högre och hennes tempo ökar. Hon skriker ut sina stön och kommer i en stor lång skön orgasm.

Anna för ner sin hand och smeker klitoris samtidigt som hon ökar tempot och kort därefter kommer även hon.

Båda tjejerna sjunker ner och pustar ut, Frida ser på mig och frågar om vi kan byta tillbaka.
De kliver av oss och våra kukar är fyllda av deras härliga safter. Frida kommer över till mig och lägger sig bredvid.
Jag lägger mig bakom och tränger in i henne i "skeden"
Tobias gör detsamma i Anna och vi knullar nu tjejerna ansikte mot ansikte.

De håller varandras händer, smeker varandras höfter, kroppar samtidigt som de stönar av hur skönt kukarna knullar dem.

Jag känner hur skönt Frida kramar min kuk med sin fitta och hon stönar fram "kom i mig älskling"
Tempot ökar och kort därefter fyller jag Frida med 5-6 stora sprut. Tobias drar sig ur Anna precis innan han kommer och Anna runkar ut hans stora sats över sina bröst.

Sen sjunker vi ner ihop alla 4, jag håller om Frida och Tobias håller om Anna. Vi ligger så i säkert en timme och småpratar, smeker över varandras kroppar och kommer överens om att vi bör ses oftare...

Skriven av: Swingpar

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren