Publicerat
Kategori: Sexnoveller

Hallsta två trappor ög

När hon upptäckte att nycklarna till hennes och hennes älskares kärleksnäste saknades upphörde världen för ett kort ögonblick att existera . men hon repade snart mod. Det första hon gjorde var att systematisk genomsöka de platser där hon nyligen varit. Efter några timmars metodiskt letande hittade hon nyckeln. Lika mystiskt som den försvunnit lika glad var hon över att hitta den. Efter en vecka och tre dagar stod hon framför nästet och prövade nyckeln. Den gled in lika obehindrat som den alltid gjort. Hon hade med sig som bagage en större väska i vitt imiterat läder. Den andra väskan var avsevärt mindre och av samma material- men svart.
Eftersom morgonen varit kylig var hon iförd en mörkgrön polotröja och till det jeansbyxor. På fötterna hade hon för ovanlighetens skull högklackade sandaletter. Hennes pageklippta rågblonda hår gav henne ett lätt helgonliknande utseende. Hon beslöt sig för att så snart som möjligt ta ett varmt nästan hett bad. Till detta hade hon ett nyinköpt salt som skulle vara extra löddrande. När hon sänkt ned sin kropp kände hon att de nyligen läkta spåren från den senaste piskningen smärtade oväntat mycket Hon beslöt sig dock för att stå ut med den momentana smärtan. Hon doppade sin kropp djupare och beslöt sig att hänge sig åt den njutning som ett hett bad alltid gett henne. När vattnet svalnat.Steg hon ur karet. Eftersom hon hade välvuxna bröst var den första impulsen att ta på en bh. Men plötsligt erinrade hon sig att i bland hade hennes älskare funnit sin njutning genom att placera sin erigerade lem i bröstens klyfta och hårt pressa samman halvorna- i den ställningen hade det inte dröjt länge förrän utlösningen kommit i små pulserande ryckningar som ibland hade nått ända upp till den öppna och väntande munnen. Det hände att hon låtit sperman torka men oftast tog hon en bit papper för att torka upp satsen. Hon beslöt sig för att låta bh.n vara kvar. Hon snappade åt sig en härligt tjock badhandduk i frotté. hon var omsorgsfull när hon torkade sig torr. När hon granskade sin kropp med sitt nyligen rakade sköte undrade hon om det var rätt av att henne att låta raka sig det hade visserligen skett på hennes älskares uppmaning men han hade alltid gillat att rufsa i hennes rikliga behåring. den piercing som fanns i hennes största blygdläpp hade skett på hennes initiativ och utförts av en nyanställd person vid hennes favoritsalong. Hon kände inte till hans namn, det kunde för övrigt kvitta samma.
När hon var fullkomligt torr var det dags att gå igenom bagaget eftersom hon gjort packningen själv väntade säkerligen inga större överraskningar snarare undrade hon om det skulle visa sig att hon glömt något Den mindre väskan brukade innehålla handklovar och en mindre uppsättning piskor. Om antalet piskor översteg 4 var risken att hon blivit utsedd. Eftersom det nya nästet var dåligt isolerad bedömde hon risken att bli utsedd som tämligen liten. De nya grannarna skulle kanske reagera på hennes skrik ja vrål eller böner. Hon hade överhuvudtaget en ambivalent inställning att bli piskad. Smärtan kunde bli helt outhärdlig men samtidigt blev hennes älskare efteråt desto mer uppmärksam och artigt förekommande. dessutom förekom det ju inte särskilt ofta.
Den piercing hon hade låtit utföra ångrade hon lite efteråt Hon kände sig plötsligt osäker på vad det skulle innebära i framtiden. Kanske skulle hennes älskare oftare välja att kräva få sin utlösning i munnen. Hon hade haft svårt att svälja satsen men efter att en läkare övertygat henne att det var helt ofarligt hade hon beslutat att foga sig.
Plötsligt började hon undra hur hennes älskare uppfattade henne. Var hon något bättre än ett sto. Ja på sätt och vis var hon ett sto men ett lyckligt sto som väntade på att bli fullt inriden och användbar för sin älskare och dennes kamrater. Det skulle sedermera visa sig att den lilla väskan innehöll förutom handklovar fem piskor. Hon hade blivit utvald.

Skriven av: myrten

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren