Publicerat
Kategori: Novell

Hälsoundersökning

Hade fått tid till en hälsokontroll till lokala hvc då jag hade fyllt 18år.
Jag var lite nervös men visste att det kommer o gå bra fast jag inte visste va allt som skulle göras. Såg jag hade tagit med mig min flickvän Ida. Ida var 18år och hade fina kropp.

Var i god tid på hvc o anmälde mig i luckan. Och satte mig i väntrummet och såg omkring mig en godstund. Efter en 15min så hörde jag en len kvinnlig röst ropa Bengt Mattsson. Jag gick mot rummet o där stod en blond sköterska kanske i 25års åldern. Hon presenterade sig som Amanda och bad mig och Ida sitta.

Hon sade att du är här för en hälsokontroll när du nyss fyllt 18år. Stämmer, hon hade en massa frågor om mitt vardagliga liv och om kost o sånt.
Frågade hon mig om jag hade flickvän och om jag har haft sex, vilket jag svarade ja på. Om jag har lätt att få utlösning eller om det tar sjukt.Sen frågade hon om jag haft nått problem eller operationer som barn/ungdom. Jag har blivit opererad i testikeln som ung svarade jag. Okej!

Sedan var det dags för längd o blodtryck o vikt o syn.Sedan fick jag klä av mig till kalsonger för att kolla hjärta o lungor o reflexer.
Efter det då jag trodde allt var klart sade Amanda att nej, tyvärr så måste vi ännu vänta på läkaren ännu som vill undersöka att penis och testiklarna är ok då du blivit opererad som ung. Jag flämtade till o kännde en varm vind gå genom kroppen.

Det knackade på dörren och in kom en ca 30årig läkare med brunt flätat hår o lite uringat och presentera sig som Elin.
Elin sade att det är inget att oroa sig för att det kommer o gå bra men vi skall nu undersöka o mäta din penis,ollon, testiklarna och en prostata kontroll. Elin bad även Ida att gå och vänta i väntrummet. Jag blev riktigt upphetsad då jag tänkte att snart skulle jag klä av mig framför tok snygga Amanda o Elin.
Elin bad mig klä av mig o lägga sig på pappersbeklädda britsen. Jag hade stånd då jag drog ner kalsongerna. Elin sade bara att ingen fara är normalt för unga män att detta händer. Jag klättrade upp på britsen och lade mig på rygg. Elin berättade att hon först känner på magen och ljumsken. Efter det sade hon till Amanda att kan du komma hit o raka pungen på Bengt så jag kan mäta o undersöka bättre.

Amanda kom och tog på sig latex handskar o tog fram rakmaskinen o rakade mig slät.

Elin tog på sig handskar och drog förhuden så långt bak som det gick, jag trodde ja skulle komma.. det kom lite försats som Elin torkade bårt. Sedan mätte hon penisen (18cm) i stånd. Var efter hon kännde länge på båda testiklarna. Ena testikeln var större än den andra. Elin sa att hon kommer o undersöka den med ultraljud.

Hon smor in testiklarna med ultraljuds gel o tryckte aparaten mot testiklarna. Sedan sade hon att du har en liten spermastocele som måste tömmas.

Hon tårkade snoppen o testiklarna från gel o försats.

Till nästa skulle hon känna på prostatan. Hon bad mig lägga mig på sida o Amanda särade på skinkorna åt mig från framsidan. Elin smor in anus med glidmedel och tryckte in 2 finger o kände på prostatan och började massera den för o kolla min reaktion. Efter en stund så stöna jag till o hon sa att hon nu kommer o massera prostatan o me andra handen massera testiklarna för o framkalla utlösning.
Efter några minuters massage kom mitt livs hårdaste orgasm o klottade ner Amandas sköterska rock. Elin sade åt Amanda att städa upp och Elin började förbereda spermastocele tömingen.

När Amanda var klar så tog Elin ut gyn stödet i stolen o bad mig sätta sig till rätta och hon spände fast mig. Sedan sade Elin åt Amanda att gå och hämta Ida från väntrummet.

Sedan tog Elin av sig rocken så hennes uringade syntes ännu mera. Amanda och Ida kom in och Ida smilade åt mig då hon såg mig ligga där fast spänd o naken.

Elin sade åt Ida att hon nu skulle få massera mig hård. Ida tog av sig på över kroppen så att bröstena syntes och jag bled hård. Sedan lade Elin lite medicin i pungpåsen med en liten spruta. Elin sade att Ida nu får framkalla en utlösning åt mig och tillika kommer Elin att följa med testiklarnas arbete och spermastocelens tömmning med hjälp av ultraljud samt en ultraljuds stav i anus för att övervaka prostatan. Amanda började fylla i mina papper och Ida började suga min kuk. Tog en 2-3minuter och jag sprutade i Idas mun som hon svalde. Elin sade att spermastocelen minskat o prostatan jobbar bra. Men att jag skulle komma på återbesök efter 1månad o kolla testikel läget.

Till slut fick jag klä på mig och Ida bokade en ny tid åt mig men även en gynekolog tid till Elin i samband med mitt återbesök.

Återbesöket kommer senare

Skriven av: Bengt

Inloggning

Logga in och för att skapa din profil. Utöver får du möjlighet att redigera dina verk och du har möjlighet att nå högre medlemsstatus .

Glömt lösenord?

Snabba insättningar med Visa och Mastercard - casino med kortbetalning utan svensk licens!

Hur blir man veckans författare?

Veckans författare:

Fredrik Trulsson

Inga stordåd, böcker, eller barn, men förhoppningsvis ett gott hjärta och en någorlunda intakt ryggrad. Allt gott till er alla som besökt, läst och övertygat mig! Är du mer nyfiken, samt modig,…

Fredrik Trulsson

På andra plats denna veckan: Anders Berggren